2026-02-03, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mearshimer
Blir så när man återställer en hårddisk med raderat material tex.

Epstein använde en blackberry som tog hem alla Mail lokalt till sina mobiler och surfplattor och hade en serverhylla hemma i new york

Tack för att du redde ut det.
Citera
2026-02-03, 09:05
Medlem
[quote=Viktor79x|94204326]
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
X fullständigt exploderar med Epstein-avslöjanden nu. Detta måste vara den största skandalen någonsin? Det är ju globalt, i Europa får folk sparken till höger och vänster, i USA växer Israelhatet. Gamla "konspirationsteorier" dras upp där folk blivit mördade för liknande anklagelser.
[/QUOTE

Ja här har vi en stackare som som såg för mycket. Blev nog gödsel eller nåt som dom hotat andra med, RIP

https://youtu.be/fhVrTo2JRVM?si=9M1SYwCjZ8jbyfDw

Den lever vidare

https://youtu.be/XLj6fHCrLaA?si=ds80JWK4DLRNo3mv

Respekt till Nicki Minay som visar stor ryggrad..

https://youtu.be/Kk-NLOecIZc?si=cmDb5xpxRN_JkvYF

Tack för att du fortsätter dela klipp. Jag har varit väldigt skeptiskt till Pizzagate. Men nu börjar jag fan undra. Kolla på Tony Podestas konstsamling tillexempel, bror till John. Du har säkert kolla på detta men va fan.... det kan vara tillfälligheter ibland.
Citera
2026-02-03, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Banner verkar ha nån gräddfil.

Menar du Bannon?
Citera
2026-02-03, 09:12
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Menar du Bannon?
Haha, ja. Mobilen tyckte banner var bättre.
Citera
2026-02-03, 09:29
Medlem
Viktor79xs avatar
[quote=Rostro|94205779]
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x

Tack för att du fortsätter dela klipp. Jag har varit väldigt skeptiskt till Pizzagate. Men nu börjar jag fan undra. Kolla på Tony Podestas konstsamling tillexempel, bror till John. Du har säkert kolla på detta men va fan.... det kan vara tillfälligheter ibland.

Citat:
Menar du Bannon?

Ja alltså ett par fall kan vara tillfälligheter. Så är det med allt.
Men inte hundratals.. Och inte när vittnen kontunerligt röjs ur vägen. När domare, poliser och utredare hotas. Då går det hela vägen upp i min värld.

Lyssna gärna på den här om du inte är känslig ——

https://www.youtube.com/live/FY5yr5elozU?si=6uqi-kx6O1m2EYWX

Och tack för intresset. Om man inte orkar bry sig om vad som försigår världen blir man en liten lort

Bannon måste jag kolla upp lite mer
Senast redigerad av Viktor79x 2026-02-03 kl. 09:32.
Citera
2026-02-03, 09:46
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Snubben hade en hand i alla syltburkar. Är det någon de senaste hundra åren som varit i en liknande position?
Epstein är något så unikt som en trippig mix av Robert Maxwell, Roy Cohn, Meyer Lansky och J. Edgar Hoover; verksam i en nutida societet med genuint imponerande kommunikationsmöjligheter. Vad man bör fråga sig i dag är om det finns fler av hans slag - eller värre.
Citera
2026-02-03, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Epstein är något så unikt som en trippig mix av Robert Maxwell, Roy Cohn, Meyer Lansky och J. Edgar Hoover; verksam i en nutida societet med genuint imponerande kommunikationsmöjligheter. Vad man bör fråga sig i dag är om det finns fler av hans slag - eller värre.
Exakt. Epstein kan knappast vara unik.
Citera
2026-02-03, 10:42
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Ja för han hade säkert en förmögenhetsförvaltare som han inte ville träffa. Det är ta mig fan bara kroknäse media som kan få det här till att handla om Putin och imbeciller som ovanstående köper det med hull och hår.

Putin är en utav få ledare som ligger i krig med den västliga eliten, för dom och deras springpojkar kastade han nämligen ut ifrån Ryssland på sent 90- tidigt 00-tal då dom tillsammans med "ryska" (majoriteten var judar) oligarker var i fullfärd med att plundra landet.
Du är ju bortom all hjälp, bevis framför stora näsan på dig men du babblar om judar..?
Citera
2026-02-03, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores

Mtp Epsteins fall och hans vänners besvär att förklara sig i medierna ligger nog alla mini-Epsteins (eller maxi-Epsteins) rätt lågt där ute.
Citera
2026-02-03, 10:53
Medlem
[quote=Viktor79x|94205889]
Citat:

Ja alltså ett par fall kan vara tillfälligheter. Så är det med allt.
Men inte hundratals.. Och inte när vittnen kontunerligt röjs ur vägen. När domare, poliser och utredare hotas. Då går det hela vägen upp i min värld.

Lyssna gärna på den här om du inte är känslig ——

https://www.youtube.com/live/FY5yr5elozU?si=6uqi-kx6O1m2EYWX

Och tack för intresset. Om man inte orkar bry sig om vad som försigår världen blir man en liten lort

Bannon måste jag kolla upp lite mer

Liten inflikare nu när ni pratar om Bannon:

Var det inte till Bannon (Trumps chefsrådgivare) som Epstein hade en fil med en lista av namn?

Kolla nämligen lite kring norska Jagland och kom över Bannons namn.
Citera
2026-02-03, 11:04
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Åhh vad gullig du är, det är varken en Demokratisk skandal eller republikansk skandal, utan det är en skandal om pedofili, sex med minderåriga, trafficking och säkerligen en hel del saker.

Det är verkligen märkligt att alla läser precis vad de själva vill utifrån sina konspirationshypoteser. Vänsteridioter ser bara Trump och GOP, Trumptards ser bara Demokrater, judehatare ser bara judar osv. Och de skiter i alla andra. Även om man nu är både rysstroll och judehatare så måste man väl ändå koppla att det finns personer i härvan som är varken Republikaner, Demokrater eller judar.
Citera
2026-02-03, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Det är verkligen märkligt att alla läser precis vad de själva vill utifrån sina konspirationshypoteser. Vänsteridioter ser bara Trump och GOP, Trumptards ser bara Demokrater, judehatare ser bara judar osv. Och de skiter i alla andra. Även om man nu är både rysstroll och judehatare så måste man väl ändå koppla att det finns personer i härvan som är varken Republikaner, Demokrater eller judar.
Att se objektivt existerar knappt längre i sverige... Själv håller jag alla dörrar öppna tills det kommer fram något riktigt konkret innan jag börjar gapa om häger eller vänster om detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in