2026-02-08, 11:27
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Jag har sett dokumentet cirkulera i andra kanaler. Mycket svårt att bedöma trovärdighet. Däremot kan jag lägga till att det generellt sätt pratas mycket lite om Ranchen i NM. Länk gärna om du hittar något mer från E-ranchen.

Ja det är ju uppgifter som sagt. Tips. Man ska inte dra nåt förhastat i det fallet. Gott om indicier saknas dock inte

Hade FBI gjort sitt jobb ade dom grävt på ranchen för länge sedan och gjort en ordentlig transparent utredning.

Men tyvärr. Dom skyddar rika pedofiler och sadister - Icke att förglömma -https://youtu.be/a2lvo38u4ds?si=oODduMAtXONMQGPc

https://youtu.be/l8BN_kTDF1U?si=WezAIN5T0vtfRf3q

Kash Patel är en riktigt liten lort
Senast redigerad av Viktor79x 2026-02-08 kl. 11:32.
Citera
2026-02-08, 12:12
Medlem
Finns ett bandad klipp i filerna med Alfredo Rodriguez, han var manager/butler i Palm Beach runt 2004–2005.
Alfredo är mest känd för att ha stulit Epsteins "little black book". Han försökte sälja den för $50 000 till en advokat som representerade offer, men blev istället fast i en FBI-operation 2009, dömdes för "obstruction of justice" och fick 18 månaders fängelse. Rodriguez dog 2015 ( cancer ).

Klippet från 2009 visar när Alfredo Rodriguez tror att han ska sälja boken, men "köpare" är FBI:s undercover-agent. Han talar fritt om Epstein och vad han vet:
https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%209/EFTA00179446.m4v

Från sammandrag av innehåll:

Citat:
In the video, Alfredo is basically describing the entire operation (much of which has been censored by the DOJ). You can still hear him very candidly speak about about Leon Black, Mark Epstein, Ehud Barak, Dershowitz, etc-and the FBI agent is just sitting there like a lunkhead.

Citat:
At 38:20 Alfredo states that Epstein has a nude photo of Celina Dubin (the child of Eva and Glenn Dubin).

Citat:
At 7:58 "Jean-Luc Brunel was the agent that brought the young girls to the house"

Citat:
At 13:07 "Ghislaine would go to Europe for Epstein, and find girls for him"

Citat:
At 13:20 "(Epstein) had computers so powerful they had to be water cooled because they were downloading so many (CSAM) pictures"

Citat:
Male associates of Epstein that Alfredo mentions

20:00 Ehud Barak
21:15 Leon Black

21:30 Alan Dershowitz
Alfredo: "Dershowitz...sitting by the pool...around the pool (the girls) were all naked"
Fbi Agent: "Young girls?"
Alfredo: "Yes"

Citat:
Alfredo: "This is the guy that knows Citrix...used to fix the computers"
FBI Agent: "Is this the guy that erased the hard drives"
Alfredo: "Yes"

Citat:
Alfredo: "Ghislaine Maxwell had…a computer (with a) radiator…with water…to keep it cooled...with water...to download pictures…of naked girls…from Sweden, from Romania, from Czechoslovakia, from Brazil…teenagers, teenagers they had braces, most of them"

Citat:
Alfredo: "The former head of state (Ehud Barak) on this private plane with these young girls"

Citat:
Alfredo: "They were babies (the girls)...ice cream, and comedy shops, and movies"

https://x.com/hash_tigre/status/2020427434747928826
Citera
2026-02-08, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Nu senaste är det jerky. Jag säger inte att det betyder att de äter barn etc. Kan lika gärna handla om prostituerade. Ex på dialog mellan E och Steve Hansson

S: Vi pratade om detta på ranchen
E (skickat till 3:e part, censurerade): S behöver 6-8oz portioner av jerky. Jag gav honom allt jag hade cirka 2pounds och det räckte endast halva förmodade tiden. Jag tyckte att det var viktigare att du fick det jag hade. Jag ska försöka göra en sats innan jag åker till ön. S för en del och resten går till dig.

Vad vet jag....

Jerky är torkat kött i någon form. Någon annan form av "jerky" finns inte. Varför förvarar de torkat kött i frysar och kylskåp? Och varför behövs en kylväska för att transportera det? Riktig jerky är ju inget som någon äter som någon slags huvudrätt heller utan det är ju mer som tilltugg eller snacks. Sen är det ju ingen som tycker att jerky är "viktigt" heller. Det är uppenbart att det är något helt annat än faktisk jerky som diskuteras. Tror dock inte på prostituerade eftersom man inte brukar ha dem i frysen eller transportera dem i kylskåp. Man talar ju knappast heller om "några kilo prostituerade".
Senast redigerad av Tumidanda 2026-02-08 kl. 14:34.
Citera
2026-02-08, 14:34
Medlem
Søkte opp Telenor på D.o.j og la merke til at Missé Beqiri(Flamur Beqiri’s søster) poppet opp. Ser ut som hun er blitt linket via en fyr som heter Tancredi Salvatore Marchiolo.
Citera
2026-02-08, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hongka995
Nej, absolut ingenting. Inte heller om Obama.

Däremot om Clinton, Trump, Bannon, och kungahusen. Överlag är det väl mest (men inte bara som sagt) folk på högersidan politiskt som är inblandade, vilket inte är så konstigt då det finns mest pengar bland högerorienterade människor. Och kanske lite mindre empatisk människosyn om vi ska vara helt ärliga.

Njae, det finns (eller fanns innan 7 oktober 2023) minst lika mycket pengar på andra sidan, om inte ännu mer. Pizzagate (som inte på något sätt har blivit "debunked") kretsade ju kring diverse vänster/demokratfigurer så det kan ju vara så att det finns flera olika nätverk för olika målgrupper så att säga, men som fungerar på samma sätt och styrs av samma figurer.
Citera
2026-02-08, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laternan
Kanske har nån redan nämnt detta. Men det slog mig att Epstein har ju uppenbarligen haft ett enormt nätverk av unga tjejer/modeller, ofta europeiska. Kan anledningen att Trump inte släpper allt, förutom att han själv säkert festat med Epstein och dessa tjejer, vara att Melania var en av dessa unga modelltjejer runt Epstein?

Det är ju redan känt att Epstein kände Melania innan Trump. Förmodligen så provkörde han henne också innan han överlät henne till Trump, precis som med Mette-Marit.
Citera
2026-02-08, 14:50
Bannlyst
Säga vad man vill om Trump men det är nog hans förtjänst att filerna har släppts. När han sa att nu glömmer vi Epstein så drog det igång opinionen på allvar. Efter det krävde alla att dom skulle släppas.
Citera
2026-02-08, 15:19
Medlem
Vem var egentligen Jeffrey Epstein?

Så som jag har förstått det var han inblandad i sexhandel och begick övergrepp mot minderåriga. Det är dock inte det som förvirrar mig mest, utan snarare hur han kunde ha kopplingar till så många mäktiga och kända personer.

Till exempel har Bill Clinton haft någon form av relation till honom. Donald Trump också, men där verkar kontakten ha brutits innan Epsteins brott blev kända, och vad jag förstått finns det inga bevis för att Trump varit delaktig i de handlingar som Epstein senare dömdes eller anklagades för. Samtidigt var Trump redan då en mycket inflytelserik person.

Epstein ska även ha haft kontakt med personer som Stephen Hawking, och det har även nämnts kopplingar till Magdalena Andersson.

Det som förbryllar mig är att alla dessa personer är extremt inflytelserika och framgångsrika på olika sätt. Hur kunde Epstein röra sig i sådana kretsar – och varför? Vad var det som gjorde att han hade tillgång till dessa miljöer?
Citera
2026-02-08, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Det är ju redan känt att Epstein kände Melania innan Trump. Förmodligen så provkörde han henne också innan han överlät henne till Trump, precis som med Mette-Marit.
Ok, hade inte hört det. Men är inte förvånad. Då finns det säkert saker om Melania i filerna
Citera
2026-02-08, 15:32
Medlem
Do1oress avatar
Än så länge känns det väl som att det är demokraterna som stort vinner allmänhetens förtroende? Den nymyntade "Epstein-klassen" associerar väl folk med republikanerna, inte demokraterna?
Citat:
Prince Andrew’s former girlfriend, Lady Victoria Hervey, says that not being named in the Epstein files would mean “you are a loser” and that it would be “an insult.”

She claims that, in her elite social circle, anyone not mentioned in the Epstein files is viewed as insignificant.

https://x.com/RoKhanna/status/2020144409984065705
Citera
2026-02-08, 15:35
Medlem
HejaFinlands avatar
Jag kan inte riktigt hänga med i de fraktioner inom MAGA som bildas efter dessa filer. Nu är Elon på Bannon.
https://x.com/elonmusk/status/2020451356562096282
Så vi har olika grupperingar antagligen baserat efter hur mycket de förekommer i akterna. De som tror sig vara oskyldiga ger sig på andra som nu Trump - Bannon, men Bannon har väl också varit kritisk mot Trump?
Citera
2026-02-08, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag kan inte riktigt hänga med i de fraktioner inom MAGA som bildas efter dessa filer. Nu är Elon på Bannon.
https://x.com/elonmusk/status/2020451356562096282
Så vi har olika grupperingar antagligen baserat efter hur mycket de förekommer i akterna. De som tror sig vara oskyldiga ger sig på andra som nu Trump - Bannon, men Bannon har väl också varit kritisk mot Trump?
Detta är bortom politisk läggning, demokrater och republikaner sitter i samma Epsteinbåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in