2026-02-02, 22:56
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Det roliga med filerna är hur det egentligen slår bakut nu när så många dokument synats. Dems trodde att det skulle vara vapnet för att avsätta Trump men de var för tröga för att förstå vilka som egentligen omfattas. Bara senaste två dygnen har Norge fått tuppjuck och snart dyker det upp en rad demokratiska filurer.

Det var inte direkt planen, men som man sår...
Häng ut varenda en som haft samröre med pedofiler, tycker jag.
Oavsett partifärg. Oavsett om de har liberal eller konservativ åsikt. Ifall du inte vore inbiten Trumpist skulle du tycka samma sak.
Citera
2026-02-02, 23:04
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Häng ut varenda jävel. Alla inblandade borde stå till svars för vad de gjort, inte bara Epsteins barnpullande bästis.

Det är ju just det som sker om än i något av slow motion. Snart börjar Demokratiska donatorer, politiker och deras nära nå rampljuset.
Citera
2026-02-02, 23:05
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mearshimer
Oavsett partifärg. Oavsett om de har liberal eller konservativ åsikt. Ifall du inte vore inbiten Trumpist skulle du tycka samma sak.

Läs svaret ovan.
Citera
2026-02-02, 23:10
Medlem
Viktor79xs avatar
Och Snowden visste inget om det här?
Han som sade sig ha koll på allt, hmm
Citera
2026-02-02, 23:10
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Läs svaret ovan.
Det där besvarade inte min fråga.

Håller du med om att samtliga i epstein filerna som haft samröre med en pedofil ska utredas?
Ja eller nej?

Att bara villkora det till ett parti får mig att tro att du inte är en seriös person. Alternativt att du beskyddar pedofiler så länge som de har rätt partifärg.
Citera
2026-02-02, 23:12
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddstrumpa1337
Också funderat på detta, är det någon som vet. Helvetiskt massa krussiduller överallt
Blir så när man återställer en hårddisk med raderat material tex.

Epstein använde en blackberry som tog hem alla Mail lokalt till sina mobiler och surfplattor och hade en serverhylla hemma i new york
Citera
2026-02-02, 23:21
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Det där besvarade inte min fråga.

Håller du med om att samtliga i epstein filerna som haft samröre med en pedofil ska utredas?
Ja eller nej?

Att bara villkora det till ett parti får mig att tro att du inte är en seriös person. Alternativt att du beskyddar pedofiler så länge som de har rätt partifärg.

Ja. Och det är vad vi ser. Det roliga är att det mest intressanta ligger framför oss.
Citera
2026-02-02, 23:28
Medlem
Ett mail från 2015 där han kallar både Jeffrey Epstein och Alan Dershowitz för pedofila våldtäktsmän: https://x.com/zei_squirrel/status/2018085473520914636 Alla visste vad de höll på med. Men ingen i societeten som nu tvår sina händer vågade säga något. Man såg mellan fingrarna för kontakterna Epstein förmedlade var värda mer.
Citera
2026-02-02, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Han säger rakt ut att han och Epstein var fiender, och att Epstein samarbetade med Demokraterna och mainstream-media för att skada hans presidentskap.

https://www.youtube.com/watch?v=i_Xm26DikxE

Hahaha. Tråkigt att tråden inte har utvecklats i den riktning herrn skulle ha önskat.
Citera
2026-02-02, 23:39
Medlem
HejaFinlands avatar
X fullständigt exploderar med Epstein-avslöjanden nu. Detta måste vara den största skandalen någonsin? Det är ju globalt, i Europa får folk sparken till höger och vänster, i USA växer Israelhatet. Gamla "konspirationsteorier" dras upp där folk blivit mördade för liknande anklagelser.
Citera
2026-02-03, 00:06
Medlem
Viktor79xs avatar
[quote=HejaFinland|94204159]
X fullständigt exploderar med Epstein-avslöjanden nu. Detta måste vara den största skandalen någonsin? Det är ju globalt, i Europa får folk sparken till höger och vänster, i USA växer Israelhatet. Gamla "konspirationsteorier" dras upp där folk blivit mördade för liknande anklagelser.
[/QUOTE

Ja här har vi en stackare som som såg för mycket. Blev nog gödsel eller nåt som dom hotat andra med, RIP

https://youtu.be/fhVrTo2JRVM?si=9M1SYwCjZ8jbyfDw

Den lever vidare

https://youtu.be/XLj6fHCrLaA?si=ds80JWK4DLRNo3mv

Respekt till Nicki Minay som visar stor ryggrad..

https://youtu.be/Kk-NLOecIZc?si=cmDb5xpxRN_JkvYF
Senast redigerad av Viktor79x 2026-02-03 kl. 00:27.
Citera
2026-02-03, 00:13
Medlem
develis avatar
Citat:
Banner verkar ha nån gräddfil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in