2026-02-02, 17:54
Medlem
Samt de där virala tulpanerna köpte ju hon på rusta förra året, men det kanske inte räknas in när in när man vill shoppa? Och den påklistrade rösten är avskyvärd.
Citera
2026-02-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Samt de där virala tulpanerna köpte ju hon på rusta förra året, men det kanske inte räknas in när in när man vill shoppa? Och den påklistrade rösten är avskyvärd.
Virala tulpaner från Rusta?! Har jag missat något? Har någon annan influencer lagt ut om tulpaner från Rusta?
Citera
2026-02-02, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Virala tulpaner från Rusta?! Har jag missat något? Har någon annan influencer lagt ut om tulpaner från Rusta?
Ja men mest tjat om dom har det nog varit i Rustas Facebookgrupp där folk gått bananas på dom. Dom fick starta en egen tråd för dom till slut.
Citera
2026-02-02, 18:40
Medlem
Citat:

Verkar vara en tik tok grej. Fler som har uppmärksammat det där har jag sett.
Citera
2026-02-02, 19:02
Avslutad
What! Är storyn on böcker från IcaMaxi borta?! Märkligt och pinsamt att samarbetet försvinner så fort.

Man undrar ju vad hon gör reklam för härnäst. Frukt från ICA Maxi, kanske?

Vi lär aldrig höra något mer on böckerna iaf.
Citera
2026-02-02, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omenes
Asså förlåt men VA. Tycker det blir så "fel" att hon gör reklam för ica maxi, när närmaste maxi ligger 1h härifrån 😭😂 visst, blir en annan sak när hon gör reklam för onlinesidor för de besöker hon inte heller, men för fan hur många gånger kan hon handlat på maxi???? Sådär lite smått roligt och irriterande samtidigt

Fast nu går jag i försvar här. Alla människor bor inte i städer. Vi på landsbygden kan absolut ha en timme till Maxi utan att det är något märkligt att åka dit och handla.
Citera
2026-02-02, 19:39
Medlem
Citat:
Det vet jag inget om. Hon har kanske fastnat i 2025… virala sa hon själv.
Citera
2026-02-02, 19:42
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Fast nu går jag i försvar här. Alla människor bor inte i städer. Vi på landsbygden kan absolut ha en timme till Maxi utan att det är något märkligt att åka dit och handla.

Personen du svarar är bekant med Hanna och bor i samma stad (tätort? By?), så antar att de har större butiker i närheten som de boende handlar i
Citera
2026-02-02, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
What! Är storyn on böcker från IcaMaxi borta?! Märkligt och pinsamt att samarbetet försvinner så fort.

Man undrar ju vad hon gör reklam för härnäst. Frukt från ICA Maxi, kanske?

Vi lär aldrig höra något mer on böckerna iaf.
Ja synd va 😅 det var ett riktigt roligt inlägg 😁😁😁
Citera
2026-02-02, 20:05
Medlem
När kommer en förklaring till hennes usla uppdateringar?
Citera
2026-02-02, 20:10
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Hon är ”för liten” för att jobba…
Citera
2026-02-02, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
När kommer en förklaring till hennes usla uppdateringar?
Hon har ju inget att uppdatera om. Plastköket tröttnade hon nog på så det är inte klart och Kebab har fullt upp med att ta hand om Larsis plus hushållet när han inte jobbar så han hinner inte heller göra klart. Måleriet är heller inte färdigt, operationen blev inte av och inga nya krämpor för tillfället. Förutspår att nästa story blir en bild på nya hårfärgen eller har det redan kommit jag kommer inte ihåg för det är så trist content?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in