2026-02-02, 07:12
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Det har ju förnekats i tråden att man funnit aluminium i prover efter sprejande.

Här erkänns chemtrails.

"Davos elites caught on hidden camera admitting chemtrails" https://www.youtube.com/watch?v=7L37ZtUb_vQ
Hur går dr runt problemet med arbetarna på flygplatserna?
Är alla arbetarna betalda av kinspiratörerna?

Var tillverkas kemikalierna?

Hur transporteras de till flygplatserna?

Var lagras de på flygplatserna?

Var finns tankarna i flygplanen?
Citera
2026-02-02, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Var tillverkas kemikalierna?
Hur transporteras de till flygplatserna?

Kanske Ken Caldeira och David Keith vet mer? Kanske Darpa?
Transporteras säkert på pallar skulle jag gissa.
Behållare eller nån sorts förpakningar är ju vanligt i industri, inget hokus pokus, men dolda projekt får oftast ingen reklamkampanj skulle jag tro.

Citat:

Var lagras de på flygplatserna?
Var finns tankarna i flygplanen?

Dom med tillgång på sånna områden sköter nog sitt arbete som proffs utan att posta bilder på sina öppna facebookväggar.
Om jag minns rätt, militärkvinnan Kristen Meghan som också är OSHA-expert förklarade nåt om handteringen av "detta material" inte gikk helt efter boken, vilket hon varnade (sin arbetsgivare?) om, om jag minns rätt altså. Hun har gett många intervjuar, bl.a. som jag har postad länk till tidigare, og det skal jag kanske titta på igen...

Nåt exempel...
"Former Air Force Staff Sergeant and Bioenvironmental Engineering Craftsman Kristen Meghan shares her explosive story as a geoengineering whistleblower. Over a decade ago, while tracking chemical inventories on a military base, she discovered toxic substances she now believes were tied to covert weather modification programs...."

https://duckduckgo.com/?q=kristen+meghan+geoengineering+interview
Citera
2026-02-02, 12:17
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-scam
Kanske Ken Caldeira och David Keith vet mer? Kanske Darpa?
Transporteras säkert på pallar skulle jag gissa.
Behållare eller nån sorts förpakningar är ju vanligt i industri, inget hokus pokus, men dolda projekt får oftast ingen reklamkampanj skulle jag tro.

Dom med tillgång på sånna områden sköter nog sitt arbete som proffs utan att posta bilder på sina öppna facebookväggar.
Om jag minns rätt, militärkvinnan Kristen Meghan som också är OSHA-expert förklarade nåt om handteringen av "detta material" inte gikk helt efter boken, vilket hon varnade (sin arbetsgivare?) om, om jag minns rätt altså. Hun har gett många intervjuar, bl.a. som jag har postad länk till tidigare, og det skal jag kanske titta på igen...

Nåt exempel...
"Former Air Force Staff Sergeant and Bioenvironmental Engineering Craftsman Kristen Meghan shares her explosive story as a geoengineering whistleblower. Over a decade ago, while tracking chemical inventories on a military base, she discovered toxic substances she now believes were tied to covert weather modification programs...."

https://duckduckgo.com/?q=kristen+meghan+geoengineering+interview
Förstår du ens hur mycket resurser som skulle krävas för att hålla igång ett sånt här projekt?

Flygplanen lämnar såna här trails i hela världen. Varenda flygplats skulle behöva tanka planen med kemikalier, från de fattigaste länderna i Afrika till de rikaste i västvärlden.

Varenda liten fattig flygplats i världen skulle behöva en organisation för att lösa det, både frakta dit och tanka gifterna.

En flygplats som LAX har typ 700 plan om dagen som de hanterar. Det skulle behöva gå tankbilar i skytteltrafik dygnet runt för bara för att tanka upp dem med kemikalier.
Bara i USA är det över 5000 flygplan i luften hela tiden dygnet runt och totalt 45000 flygningar över dygnet.

Det skulle krävas tusentals fabriker och miljontalstals arbetare i världen för att tillgodose efterfrågan.

Och var kommer alla råvarorna ifrån och vem finansierar skiten?
Citera
2026-02-02, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
"MASSIVE Geoengineering Network Exposed By Whistleblower"! https://www.youtube.com/watch?v=IQ8txpM4yzo

"Bill Gates Gave Up Climate Scam For New “One Health” https://www.youtube.com/watch?v=NnCfk0UVjUg

Varför gör du bara länkposter utan någon egen text? Är du lat eller förstår du inte ens vad du länkar till? Det handlar alltså om att Nicole Shanahan påstår sig ha pratat med en icke namngiven whistleblower som i sin tur påstår att det fortfarande forskas runt geoengineering i USA.

Det är väl ingen som förnekar att det forskas på geoengineering? Vad är det du tror har avslöjats egentligen? Vad är kopplingen till de strimmor vi ser över Sverige?
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-02-02 kl. 13:11.
Citera
2026-02-02, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Förstår du ens hur mycket resurser som skulle krävas för att hålla igång ett sånt här projekt?

Flygplanen lämnar såna här trails i hela världen. Varenda flygplats skulle behöva tanka planen med kemikalier, från de fattigaste länderna i Afrika till de rikaste i västvärlden.

Varenda liten fattig flygplats i världen skulle behöva en organisation för att lösa det, både frakta dit och tanka gifterna.

En flygplats som LAX har typ 700 plan om dagen som de hanterar. Det skulle behöva gå tankbilar i skytteltrafik dygnet runt för bara för att tanka upp dem med kemikalier.
Bara i USA är det över 5000 flygplan i luften hela tiden dygnet runt och totalt 45000 flygningar över dygnet.

Det skulle krävas tusentals fabriker och miljontalstals arbetare i världen för att tillgodose efterfrågan.

Och var kommer alla råvarorna ifrån och vem finansierar skiten?

Vem säger att alla flygplan måste sprida skiten?
CIA boss John Brennan uppskattade i sin tal sådan teknik och använde exempel på projekt till 10 mrd dollar och kallade det "billigt pr år". Om du inte har hört denne, så søk upp den. Tror det va 2016 om han inte också höll en tidigare tal...

https://duckduckgo.com/?q=john+brennan+geoengineering+speach+2016&t=fpas& ia=videos&iax=videos
Citera
2026-02-02, 15:51
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
CIA boss John Brennan uppskattade i sin tal sådan teknik och använde exempel på projekt till 10 mrd dollar och kallade det "billigt pr år". Om du inte har hört denne, så søk upp den. Tror det va 2016 om han inte också höll en tidigare tal...

https://duckduckgo.com/?q=john+brennan+geoengineering+speach+2016&t=fpas& ia=videos&iax=videos
Alla plan lämnar strimmor. Är det inte kondens så är det chemtrails.

Och du skrev här tidigare att flygplanen har inte lämnat kondensstringor sen sjuttiotalet.
Citera
2026-02-02, 16:22
Medlem
Citat:

Vad är det då för flygplan som sprider skiten? Vilka flygplansmodeller pratar vi om och från vilka flygplatser startar de?

Och varför har aldrig någon lyckats få syn på flygplanen? Det fullkomligen dräller ju av planespotters och man kan ju tycka att någon av dem borde ha lyckats spana in flygplanen.
Citera
2026-02-02, 16:25
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Vad är det då för flygplan som sprider skiten? Vilka flygplansmodeller pratar vi om och från vilka flygplatser startar de?

Och varför har aldrig någon lyckats få syn på flygplanen? Det fullkomligen dräller ju av planespotters och man kan ju tycka att någon av dem borde ha lyckats spana in flygplanen.
Alla plan jag sett som lämnat strimmor efter sig har varit vanliga passagerarflygplan. De där mystiska kemikalieplanen existerar garanterat bara i foliehattarnas fantasi.
Citera
2026-02-02, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Alla plan jag sett som lämnat strimmor efter sig har varit vanliga passagerarflygplan. De där mystiska kemikalieplanen existerar garanterat bara i foliehattarnas fantasi.

Ja så är det såklart. Jag har spanat in hundratals med strimmande flygplan och samtliga av dessa har varit helt vanliga passagerarplan från helt vanliga flygbolag såsom SAS, Finnair, Emirates och KLM.

Det är ju ytterst märkligt att foliehattarna fortsätter att prata om mystiska chemplan när vem som helst mycket enkelt kan kolla upp flygplanen i t.ex FR24.
Citera
2026-02-02, 17:54
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Ja så är det såklart. Jag har spanat in hundratals med strimmande flygplan och samtliga av dessa har varit helt vanliga passagerarplan från helt vanliga flygbolag såsom SAS, Finnair, Emirates och KLM.

Det är ju ytterst märkligt att foliehattarna fortsätter att prata om mystiska chemplan när vem som helst mycket enkelt kan kolla upp flygplanen i t.ex FR24.

Vanligtvis så skickas stridsflygplan upp i luften om det visar sig att flygplan sprayar kemikalier ovanför landets befolkning.

Det krävs beslut på höga positioner i alla länder för att chemtrailsflygplan ska få spraya utan att det blir problem med stridsflyg och militären i landet.
Citera
2026-02-02, 18:04
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Vanligtvis så skickas stridsflygplan upp i luften om det visar sig att flygplan sprayar kemikalier ovanför landets befolkning.

Det krävs beslut på höga positioner i alla länder för att chemtrailsflygplan ska få spraya utan att det blir problem med stridsflyg och militären i landet.
Det visar ju om något att strimmorna vi ser som kommer från vanliga passagerarflygplan inte är något annat än kondensstrimmor.
Citera
2026-02-02, 18:06
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Det visar ju om något att strimmorna vi ser som kommer från vanliga passagerarflygplan inte är något annat än kondensstrimmor.

Kondenszonen ligger aldrig på 10-13 000 meters höjd tyvär.

Den ligger på 1-5 000 meters höjd, och contrails uppstår därför bara vid flygplatser.
Resterande trails på marchhöjd är så kallade chemtrails.

Tyvär, men det är så den bevisade faktan ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in