2025-07-20, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Men det har du ju fått förklarat typ tusen gånger.

Monsterskyarna är naturligt skapade cirrusmoln och de hade skapats oavsett det flög förbi något flygplan eller inte.

Cirrusmoln och contrails skapas nästan alltid samtidigt eftersom de är i princip samma sak och skapas vid samma förutsättningar. Om det skapas contrails finns det även mycket goda förutsättningar för att det skapas cirrusmoln.

Det är inte cirrusmoln vi talar om, om du då inte menar cirrusmoln-liknande spår från flygplanen. Bara vid att observera flygplanen strimmor som transformeras/expanderas sinnesjukt, som många världen över gö dagligen, vet vi att det är precis strimmorna som expanderar til vita helvetet, varke gång man råkar kolla och fölga med dessa strimmor. Inte bara lite några gånger om året, rast omtrent varje gång, så att säga något från flera gånger i veckan till dagligen. Därför att nätet fylls av sådanna fotos och vidoes. Ingen logik att det varje gång "bara händer samtidigt".

Och jag pratar om vita helvetet sörjan som går från öst til vest, söder til nord.
Detta sinnesjuka händer så ofta att, ja nu är detta normalen (det som vanligtvis händer), altså en sinnesjuk "normal". (många brukar utrykka sig "det är inte normalt", men menar "nåt tokigt, inte som alla andra").

Som jag nyss använde som exempel, man slänger inte några liter mjölk i sjön och förventar att "mjölkskyn" expanderar till hela havet. Men på himmlen skal man tycka det är helt OK fenomen, hela tiden?!!

Och förnekande sker lika ofta av några anonyma figurer på största.forumet, varje dag/varje gång det nänms. Klar dessa figurer inte gillar att kallas yrkesförnekare. Merkvärdigt va...?
Borde kalla dom för "Flygplanstrimmornas sinnesjuka transförmerandes förening, avd. Sverige"

Ser man något som liknar en ko, vraltar som en ko, rapar som en ko, hörs som en ko, gör rukor som en ko. Va kan detta va, kanske en sköldpadda?
Citera
2025-07-20, 10:33
Medlem
Citat:
Men det har du ju fått förklarat typ tusen gånger.

Monsterskyarna är naturligt skapade cirrusmoln och de hade skapats oavsett det flög förbi något flygplan eller inte.

Cirrusmoln och contrails skapas nästan alltid samtidigt eftersom de är i princip samma sak och skapas vid samma förutsättningar. Om det skapas contrails finns det även mycket goda förutsättningar för att det skapas cirrusmoln.

Det är inte cirrusmoln vi talar om, om du då inte menar cirrusmoln-liknande spår från flygplanen. Bara vid att observera flygplanen strimmor som transformeras/expanderas sinnesjukt, som många världen över gö dagligen, vet vi att det är precis strimmorna som expanderar til vita helvetet, varke gång man råkar kolla och fölga med dessa strimmor. Inte bara lite några gånger om året, rast omtrent varje gång, så att säga något från flera gånger i veckan till dagligen. Därför att nätet fylls av sådanna fotos och vidoes. Ingen logik att det varje gång "bara händer samtidigt".

Och jag pratar om vita helvetet sörjan som går från öst til vest, söder til nord.
Detta sinnesjuka händer så ofta att, ja nu är detta normalen (det som vanligtvis händer), altså en sinnesjuk "normal". (många brukar utrykka sig "det är inte normalt", men menar "nåt tokigt, inte som alla andra").

Som jag nyss använde som exempel, man slänger inte några liter mjölk i sjön och förventar att "mjölkskyn" expanderar till hela havet. Men på himmlen skal man tycka det är helt OK fenomen, hela tiden?!!

Och förnekande sker lika ofta av några anonyma figurer på största.forumet, varje dag/varje gång det nänms. Klar dessa figurer inte gillar att kallas yrkesförnekare. Merkvärdigt va...?
Borde kalla dom för "Flygplanstrimmornas sinnesjuka transförmerandes förening, avd. Sverige"

Ser man något som liknar en ko, vraltar som en ko, rapar som en ko, hörs som en ko, gör rukor som en ko. Va kan detta va, kanske en sköldpadda?

Jag har inte pratad om aluminium, fast det är känd att inom geoengineering kan användas barium, strontium, aluminium, coal ash och annat jag säkert inte minns. Om detta är nano-material kan det va extrema mängder extrema småa partiklar, men jag säger inte at veta va som är i dom strimmorna som uppenbart leder till total grå/vit sörja (vita helvetet) typ 100-200 gånger pr år, eller nåt bortimot varje dag...

Dessa partikeltyper är ju det man finner där det görs test från regnvatten, jord, snö, stora mängder som inte kan förklaras på annat sätt, gjort av geoengineering-uppmärksamma experter i vissa länder, omtalat t.ex. på Geoengineeringwatch och av Dane Wigintgon m.m

Era anonyma "experterna" på forumet, säger alltid precis annorlunda (förnekar logiska kopplingar), än dom rikiga experterna på sådanna miljöproblem som dessa kriminella projekter uppenbart skapar.
Vilken tur att ni förnekar på autopilot precis det mest logiska, varje gång...år ut, år in....
Citera
2025-07-20, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-scam
Det är inte cirrusmoln vi talar om, om du då inte menar cirrusmoln-liknande spår från flygplanen.

Jo visst fan är det cirrusmoln och contrails vi pratar om.

Citat:
... Ingen logik att det varje gång "bara händer samtidigt" ...

Men det händer ju inte varje gång. I en majoritet av fallen så försvinner strimmorna utan att det bildas en vit sörja.

Men ibland händer det att det skapas strimmor samtidigt som det skapas allt mer cirrusmoln.

Citat:

Fast kruxet med det resonemanget är att det bara är du och en handfull "vakna" som tycker det ser ut som en ko.

Om du i stället frågar de som faktiskt kan något om ämnet, som meteorologer och piloter , så tycker de att det ser ut som en sköldpadda.

Vilket du på ditt förvirrade sätt bortförklarar med att alla som inte ser kor är med I konspirationen.
Citera
2025-07-20, 10:39
Medlem
Citat:
.. Som jag nyss använde som exempel, man slänger inte några liter mjölk i sjön och förventar att "mjölkskyn" expanderar till hela havet. Men på himmlen skal man tycka det är helt OK fenomen, hela tiden?!!

Men du, det handlar ju om naturlig fuktighet i luften, passerad daggpunkt och molnbildning. Det handlar om vatten som hela tiden finns i luften.

Och nej, det händer verkligen inte hela tiden. Jag har inte sett grå sörja på en vecka men nu pratas det om ett väderomslag om några dagar. Då finns det risk för grå sörja igen.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-07-20 kl. 10:42.
Citera
2025-07-20, 12:36
Medlem
Citat:
Men du, det handlar ju om naturlig fuktighet i luften, passerad daggpunkt och molnbildning. Det handlar om vatten som hela tiden finns i luften.

Och nej, det händer verkligen inte hela tiden. Jag har inte sett grå sörja på en vecka men nu pratas det om ett väderomslag om några dagar. Då finns det risk för grå sörja igen.

Klart du vill skapa inntryck av att detta händer helt naturligt, fast det framkallas artifiellt.

Då skulle du kalla Rainmaker-businessen för naturlig också, då dom "bara" sörger för att fukten samlas så den faller ner i stora mängder.
Också helt naturligt att någon dör om dom skjuts. Skal massmedia kalla massmord för naturlig då, för att det såklart dör många när många skjuts.

Vita helvete molnen är inte naturlig om det är skapad vid manipulation.
Då är ju SRM och SAI naturligt enligt dig.

Senaste åren har jag sett några hundra gånger att flygplanstrimmor expanderar sinnesjukt og går över til vita helvetet gråa sörjan. Då menar jag (fortfarande) himmel som är heltäckat vit, utan detaljar/nyans.

Även jag stirrar inte upp på himlen HELA tiden, så antal gånger är garanterad högre.

Du förnekar min beskrivning av "sker hela tiden", vilket är fel. Jag menar mycket ofta, som i onormalt ofta, fast det som sker oftare blir ju nya normalen, så är det.
Därför är många bliven interesserad/upptagen och, pent sagt, gillar inte, massmedias minimala interessen för vad som ligger bakom, men det är ju normalt før statsbetalda organer, dom fölger order, då detta t.ex. har med pengar att göra, och man hugger inte handen som matar en....
Därför har nästan alla visselblåsare försvunnits från massmedia, og tar vägen till sosiala medier för att unngå sencur.

Geoengineering "chemtrail" är ju i praktiken sencurerad i massmedia, bara inte när dom fremför sina rapporteringar om "nödlage" typ dimma solen projekter, enligt "klimatkrisen"/teatern....

Men detta blir det vanliga repeterande....massmedia tjatar ibland om dimma solen med teknologi (geoengineering), men mistenker man att detta sjuka pågår, då är man korkad och foliehatt enligt dig og dina förnekarkompisar.
Citera
2025-07-20, 12:44
Medlem
En sak till.
När man dimmar solen, en teknik som också kan "dimma" utstrålningen av jordens upparbetade värme, altså använd rätt kan den t.ex. försena den dagliga avkylningen av jorden. Då kan det bli mera vattendamp och skyar, vilket är manipulering.

Detta sägs aldrigen av dina meteorologkompisar och msm-kompisar, att jorden kan värmas upp med geoengineering-teknologi. Man skal bara inbilllas at stoppa solen ger kylning, som enda möjlighet.
Hur kan det va att dom värkar så dumma? Är det beställd?
Citera
2025-07-20, 13:30
Avstängd
Mentideros avatar
Citat:
En sak till.
När man dimmar solen, en teknik som också kan "dimma" utstrålningen av jordens upparbetade värme, altså använd rätt kan den t.ex. försena den dagliga avkylningen av jorden. Då kan det bli mera vattendamp och skyar, vilket är manipulering.

Detta sägs aldrigen av dina meteorologkompisar och msm-kompisar, att jorden kan värmas upp med geoengineering-teknologi. Man skal bara inbilllas at stoppa solen ger kylning, som enda möjlighet.
Hur kan det va att dom värkar så dumma? Är det beställd?

Vi är instängda i ett täckande hölje av chemtrails så naturligtvis blir det inte kallare, ungefär som när man använder ett lock på en kastrull.

"Elana Freeland Ionized Atmosphere Space Fence–Pt.1,2,3" https://www.youtube.com/watch?v=9V-tBsc0Vpw
Citera
2025-07-20, 22:20
Medlem
Citat:

Nu pratas det om att det ska dra in en "vita helvetet sörjan" från brittiska öarna, så det borde väl innebära från sydväst?

Tisdag eftermiddag lär du se de första tecknen av sörjan på västkusten men den kommer att succesivt förflytta sig nordöst över landet.

Däremot så är det osäkert hur mycket den här sörjan är korrelerad till flygplan. Men du får väl hålla ögon öppna och spana efter flygplan.
Citera
2025-07-20, 22:54
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
Vi är instängda i ett täckande hölje av chemtrails så naturligtvis blir det inte kallare, ungefär som när man använder ett lock på en kastrull.

"Elana Freeland Ionized Atmosphere Space Fence–Pt.1,2,3" https://www.youtube.com/watch?v=9V-tBsc0Vpw

Ja i dagarna har det sprejats mer än vanligt och därför ligger dagsvärmen nu kvar ovanligt långt in på kvällen och natten.
Citera
2025-07-21, 03:08
Avstängd
Zopencos avatar
Har kollat himlen under natten och sett att det har sprejats ordentligt mellan 02-03. Morgonstrålarna får nog anstränga sig hårt för att tränga igenom smeten även denna dag. Ruggigt kletigt igår särskilt på kvällen.
Citera
2025-07-21, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zopenco
Har kollat himlen under natten och sett att det har sprejats ordentligt mellan 02-03. Morgonstrålarna får nog anstränga sig hårt för att tränga igenom smeten även denna dag. Ruggigt kletigt igår särskilt på kvällen.

Nej du har inte alls sett något "sprejande". Möjligen har du sett flygplan flyga, och det är inget konstigt med att de gör det.
Och där jag är skiner morgonsolen från en klar, helt molnfri himmel.
Citera
2025-07-21, 10:18
Medlem
Citat:

Nej, strimmorna expanderar inte alls till "det vita helvetet". Tvärtom, det är helt uppenbart att strimmorna håller samman och bara utvidgas på grund av vanliga luftrörelser nära strimman.

Moln bildas helt naturligt när vädret förändras. En väderförändring har inget med flygplan att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in