Citat:
Ursprungligen postat av
smutsomir
Det verkar ligga något i att de som gnäller här om thca har bränt sina hjärnor. Visst är det Kapuff som påstår att man inte kan betala med XMR på fs4? Det stämmer inte. Nåja, vi lär väl inte se mer av honom i denna tråden.
Samma med vissa andra som testat thca en/få gånger och aldrig ens köpt det själva. Precis som med hasch man köper på gatan, ibland är det något annat än det som påstås.
Ja, det är mycket som är skumt med dom som klagar. Alla verkar ha köpt mycket, eller för en större mängd pengar. Själv började jag med ett löst gram för att se om det ens funkade, men det är jag det. Det är också en väldigt aggressiv attityd som luktar förortsgangsters lång väg.
Notera alla nötter att jag inte anklagar någon för att vara någonting, jag bara säger vad era beteenden påminner mig om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Homofilen
Kan du berätta mer om detta? Låter helt sjukt att de skriver till dig och ber om borttagning.
Kan du visa mailet från Smoketower och din recension?
Jag har också klagat på Smoketower på Trustpilot en gång. Vad som hände vara att dom svarade, på plattformen, med ett 'Tråkigt att du hade en dålig upplevelse, vi ska försöka vara bättre i framtiden'.