2026-01-31, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Kanske står hon inte ens bredvid Epstein. Utan endast bredvid Barbro. Iaf på de bilder jag nu hittar.
Så du har inget?
Citera
2026-01-31, 21:18
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Hennes "beteende"? Vilket "beteende"? Hon har inte gjort något olagligt. Det enda hon har gjort är att delta i Paradise hotell, utan att ha sex. Göra några "glamour utvikningsbilder" och vistas på något ställe där även Epstein vistades.

Därefter har hon gjort massor för världens barn. Gift sig och blivit fyrabarnsmor. Precis sådant som du skulle hylla vilken kvinna som helst för.
Nej men du ursäktar det hon gjort med att hon var ung och oförstående vid 20-22 års ålder. Håller du kvar vid att du sagt så och tycker så?
Citera
2026-01-31, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Nej men du ursäktar det hon gjort med att hon var ung och oförstående vid 20-22 års ålder. Håller du kvar vid att du sagt så och tycker så?

Ja, det är väl inte vidare smart att göra utvik? Men hon var ung och oförståndig då.

Nu är hon en vuxen fyrabarnsmor med vett innanför pannbenet.
Citera
2026-01-31, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaSverka
Så du har inget?

Nope. Hittar nu bara bild på henne och Barbro. Och uttalanden från hovet att hon haft kontakt med Epstein för över 20 år sedan, vid några tillfällen.

Men inget av detta är ju något bevis för att hon skulle ha sålt sex, så som skvallerkärringarna i tråden fantiserar ihop.
Citera
2026-01-31, 21:26
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ja, det är väl inte vidare smart att göra utvik? Men hon var ung och oförståndig då.
Nu är hon en vuxen fyrabarnsmor med vett innanför pannbenet.

Men en full 19 årig kille som haft sex med en lika gammal full tjej där tjejen gett samtycke och varit aktiv ska bli dömd till fängelse för våldtäkt och betala skadestånd för att han åtminstone borde ha förstått att samtycket kanske kan ha kommit till på grund av att hon var full.

Ja just ja det var ju det där med skillnaden mellan hur man ska se på killar och tjejer.

Kille = skyldig, hänsynslös ska buras in
Tjej = offer, oförståndig får ej ifrågasättas
Citera
2026-01-31, 21:27
Medlem
Citat:
Men en full 19 årig kille som haft sex med en lika gammal full tjej där tjejen gett samtycke och varit aktiv ska bli dömd till fängelse för våldtäkt och betala skadestånd för att han åtminstone borde ha förstått att samtycket kanske kan ha kommit till på grund av att hon var full.

Ja just ja det var ju det där med skillnaden mellan hur man ska se på killar och tjejer.

Kille = skyldig, hänsynslös ska buras in
Tjej = offer, oförståndig får ej ifrågasättas

Menar du att Sofia har våldtagit Epstein när de båda var fulla? Eller vart vill du komma med ditt extremt långsökta och vrickade inlägg?

Vad för "hänsynslöst" menar du att Sofia eventuellt har gjort sig skyldig till?

Som sagt, du är väldigt långsökt.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-01-31 kl. 21:43.
Citera
2026-01-31, 21:48
Medlem
PK-befriads avatar
Det hör väl till att utnyttjas av en pervers "hovjude" om man ska initieras in i maktens kretsar?

Ja Epstein var jude, för den som missat det.
Citera
2026-01-31, 21:55
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Menar du att Sofia har våldtagit Epstein när de båda var fulla? Eller vart vill du komma med ditt extremt långsökta och vrickade inlägg?

Vad för "hänsynslöst" menar du att Sofia eventuellt har gjort sig skyldig till?

Som sagt, du är väldigt långsökt.

Du vet mycket väl vad jag talar om och det är din och andras dubbelmoral där ni sätter helt olika kompasser för killar och tjejer. Jag ska ta dina svar härifrån och införa dem i diskussionen kring de fall du varit och skrivit massor tidigare. Jag kommer ihåg vad du sagt här om att man ska ha förståelse för att hon var ung och oförståndig. Ditt resonemang ska även kunna appliceras på killar. Killar sägs ju dessutom utvecklas senare än tjejer så en kille i samma ålder bör ju ofta vara ännu mer oförståndig i sin ungdom och vi bör ha ännu större överseende med dem än med tjejer.
Citera
2026-01-31, 22:07
Medlem
Citat:
Du vet mycket väl vad jag talar om och det är din och andras dubbelmoral där ni sätter helt olika kompasser för killar och tjejer. Jag ska ta dina svar härifrån och införa dem i diskussionen kring de fall du varit och skrivit massor tidigare. Jag kommer ihåg vad du sagt här om att man ska ha förståelse för att hon var ung och oförståndig. Ditt resonemang ska även kunna appliceras på killar. Killar sägs ju dessutom utvecklas senare än tjejer så en kille i samma ålder bör ju ofta vara ännu mer oförståndig i sin ungdom och vi bör ha ännu större överseende med dem än med tjejer.

Nej, jag sätter inte olika kompassen på män och kvinnors beteenden eller eventuella offerskap.

En kvinnlig våldtäktsförövaren är lika illa i mina ögon som en manlig.

Och en 20 årig eventuellt sexsäljande kille som umgås med en tant- sexualförbrytare utan att veta om detta. Och som sedan blir fyrabarnsfar och blir illa omtalad kring sitt eventuella förflutna. Är lika mycket eventuellt offer som en 20 årig eventuellt sexsäljande tjej som umgås ned en gubbe- sexualförbrytare utan att veta om detta. Och som sedan blir fyrabarnsmor och blir illa omtalad kring sitt eventuella förflutna.

Ser du nu att ditt resonemang är långsökt och vrickat?
Citera
2026-01-31, 22:28
Medlem
Citat:
Kan du bevisa att det inte har skett?
Har du bevis att det har skett?
Eller är det bara teorier?
Citera
2026-01-31, 22:57
Medlem
swedenistanis avatar
Kom ihåg att enligt en färsk rapport så har medel svenska tjej vid 30 årsålder haft 5-6 pojkvänner i sina liv.
Detta säger väl allt?
Citera
2026-01-31, 23:13
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Så du ursäktar hennes beteende med att hon var ung och oförståndig i den åldern?

Epstein var ju en superkändis när detta inträffade, alla ville synas med honom. Inte konstigare än att jag hade legat med Madonna direkt trots att hon är 60+
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in