2026-01-31, 18:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Nu är vi där igen. Det måste kännas fruktansvärt......Återigen är du totalt känslostyrd och du tycker att en tjejs känslor ska avgöra om sexköpet var brottsligt eller inte.

Låt säga att tjej X säljer sig helt frivilligt till kille Y i ett land där det är lagligt att både sälja och köpa sex.

1. Efter 10 år visar det sig att kille Y begått sexualbrott mot andra kvinnor. Gör det sexköpet mellan X och Y brottsligt? För att det känns fruktansvärt för tjej X att hon legat med en sexualbrottsling?

2. Efter 10 år har kille Y blivit en världsberömd prisbelönad person som hela världen ser upp till.
Boostar detta tjej X och hon känner sig stolt och tillfreds med att hon sålde sig till kille Y? Allt är frid o fröjd och sexköpet för 10 år sedan är helt i sin ordning?
Själv tycker jag det är fullständigt irrelevant om det vore lagligt eller ej - det som intresserar mig är påståendena att det har skett. Var är bevisen för det? Med eller utan betalning?
Citera
2026-01-31, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
"kärleken till CP" - fattar du fortfarande inte? Det handlar inte om kärlek, utan om att S hade gett sig den på att landa en rik och berömd man. Hon deltog därför i sexakter (Gud vet hur perversa) på Epstein-ön, och som lön för det fick hon en introduktion till CP. Den svenska kontakten var Barbro.

...eftersom det är nästan omöjligt för undersåtar att få träffa kungligheter annars: de svarar inte på mail och brev (om det händer så är det en sekreterare som skickar ett förtryckt brev och ett signerat foto), och de är ständigt omgivna av livvakter. Och Sofia är DEFINITIVT INTE den sorten som sitter och läser om en kändis och tittar på videos och blir förälskad på avstånd, utan för henne var det en ren affärstransaktion att bli introducerad för en man på rätt nivå.

Nej, jag tror att du trollar... du "finns" inte.

Du sitter nu bara och fantiserar.

De träffades i Båstad, under en lunch med gemensamma vänner. Och Sofia blev kär direkt. Hon har beskrivit det själv som att det var "som att komma hem".

De första åren som par fick Sofia utstå en enorm hatstorm. Hade hon varit en golddigger, hade hon nog dragit sig ur förhållandet, vid det laget. Det var fråga om flera år.

Att hon är kär i sin stilige och charmiga make/far till sina fyra barn, råder det för min del inga tvivel om. Det glittrar i hennes ögon när hon tittar på honom.

Det som det däremot råder stora tvivel om, är om hon sålt sex. Finns inga bevis för att så skulle vara fallet. Hon verkar mer ha varit ett slags kuttersmycke kring sexualförbrytaren Epstein och hans kumpaner.

Hon hade som sagt var inte sex i Paradise hotell. Kan mycket väl vara så att hon mer var en snygg tjej som fick gå runt där och vara vacker. Hos Epstein. Medans det fanns andra som for riktigt illa där. Blev våldtagna etc. Men dessa brott ska inte en fyrbarnsmor som med stor sannolikhet inte ens visste om brotten lastas för. Utan det är Epstein och hans kumpaner som ska lastas för sina brott.
Citera
2026-01-31, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Själv tycker jag det är fullständigt irrelevant om det vore lagligt eller ej - det som intresserar mig är påståendena att det har skett. Var är bevisen för det? Med eller utan betalning?

Exakt.

Finns ju inga sådana bevis.
Citera
2026-01-31, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaSverka
Har hon?

Du är en manlig feminist av rang som varit extremt aktiv i feministforat genom åren.

Sträcker sig inte din feminism till en utvikningsbrud som gift in sig i kungafamiljen?

Vad står din feminism? Står den och faller med din avundsjuka?

Du kanske ska läsa mina andra inlägg i tråden. Och vad jag svarade på.

Om hon har sålt sex (finns inga bevis förvatt så är fallet) till Epstein (som det har uppdagats har förgripit sig sexuellt tom mot barn). Så måste det givetvis kännas hemskt för Sofia!

Nu råder jag dig att läsa mina inlägg i denna tråd, för du tycks ha fått rätt mycket om bakfoten...

Jag försöker få folk att vara fina mot fyrabarnsmor Sofia.
Citera
2026-01-31, 18:50
Medlem
Citat:
Nu är vi där igen. Det måste kännas fruktansvärt......Återigen är du totalt känslostyrd och du tycker att en tjejs känslor ska avgöra om sexköpet var brottsligt eller inte.

Låt säga att tjej X säljer sig helt frivilligt till kille Y i ett land där det är lagligt att både sälja och köpa sex.

1. Efter 10 år visar det sig att kille Y begått sexualbrott mot andra kvinnor. Gör det sexköpet mellan X och Y brottsligt? För att det känns fruktansvärt för tjej X att hon legat med en sexualbrottsling?

2. Efter 10 år har kille Y blivit en världsberömd prisbelönad person som hela världen ser upp till.
Boostar detta tjej X och hon känner sig stolt och tillfreds med att hon sålde sig till kille Y? Allt är frid o fröjd och sexköpet för 10 år sedan är helt i sin ordning?

Du frågade om hon var ett offer även om sexköp var lagligt.

Och jag svarade ja på den frågan. Då jag ser alla som haft sex ned sexualförbrytare (utan att veta om att de är sexualförbrytare) som offer. Då det måste vara fruktansvärt att ha haft sex ned en sådan. Tänk Hagamannens exfru tex.... Även hon är ett offer.

Om Sofia har sålt sex till sexualförbrytaren Epstein (utan att då vetat om hans sexualförbrytelser), så är Sofia ett offer. Precis som Hagamannens exfru.

Nu tror jag Dock inte att Sofia har sålt sex. Hon var nog mer ett minglande kuttersmycke som fick gå och se snygg och sofistikerad ut där hos Epstein.
Citera
2026-01-31, 18:58
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du frågade om hon var ett offer även om sexköp var lagligt.

Och jag svarade ja på den frågan. Då jag ser alla som haft sex ned sexualförbrytare (utan att veta om att de är sexualförbrytare) som offer. Då det måste vara fruktansvärt att ha haft sex ned en sådan. Tänk Hagamannens exfru tex.... Även hon är ett offer.

Om Sofia har sålt sex till sexualförbrytaren Epstein (utan att då vetat om hans sexualförbrytelser), så är Sofia ett offer. Precis som Hagamannens exfru.

Nu tror jag Dock inte att Sofia har sålt sex. Hon var nog mer ett minglande kuttersmycke som fick gå och se snygg och sofistikerad ut där hos Epstein.

Jag vet inte i vilken kontext du menar offer. Är en person vars vän dör i en bilolycka ett offer?
Ett brottsoffer skulle hon i alla fall definitivt inte vara om det är det du menar när du skriver offer.
Citera
2026-01-31, 18:59
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Nu vänder du på det.

Ni ska vara lika fina mot en fyrabarnspapoa som eventuellt har sålt sex i sin oförståndiga ungdom.

Varför kan du inte vara lika fin mot en fyrabarnspappa som köpt sex helt lagligt?

Hur ser du på kvinnan som köpte sex av honom i sin oförståndiga ungdom? Vad anser du borde hända med henne?
Citera
2026-01-31, 19:07
Medlem
Citat:
Jag vet inte i vilken kontext du menar offer. Är en person vars vän dör i en bilolycka ett offer?
Ett brottsoffer skulle hon i alla fall definitivt inte vara om det är det du menar när du skriver offer.

Jag menar att om Epstein våldtog en 14 åring och sedan köpte sex av en ung kvinna som är ovetandes om att han är en gris mot barn. Så är även den unga sexsäljaren ett offer.

Tänk dig själv. Du ligger med en kvinna och får sedan reda på att hon har våldtagit barn. Du kan inte få era samlag ogjorda och du kommer känna dig smutsig rätt igenom.

Du blir dessutom villebråd för skvallerkärringar som tycker du är en "hora".

Ja, då är du allt ett offer.

Men som sagt var: finns inga bevis för att Sofia har sålt sex. Hon var troligen bara ett slags kuttersmycke där hos Epstein. Snygg och vältalig. Minglande. Men inget sex.
Citera
2026-01-31, 19:10
Medlem
Citat:
Nu finns det dock inte några sådana bilder, vad vi vet. Förutom i din fantasi.

Du är verkligen helt hjärndöd. Det var ett exempel som var grövre för att du skulle förstå resonemanget. Men det verkar inte ha hjälpt.

Röster du på MP också?
Citera
2026-01-31, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Du är verkligen helt hjärndöd. Det var ett exempel som var grövre för att du skulle förstå resonemanget. Men det verkar inte ha hjälpt.

Röster du på MP också?

Sofia finns endast på en påklädd bild bredvid Epstein, tagen under hennes iförståndiga ungdom. Och så figurerar Sofia i några rätt oskyldiga meddelanden mellan Epstein och Barbro. Det är allt. Och detta får folk att kalla denna fyrabarnsmor för "hora" etc. Dålig stil av er! Väldigt dålig stil! Även om hon så har sålt sex då, så är hon en annan nu. Fult mot hennes fyra barn, med det drev ni håller på med mot deras mor. För något hon eventuellt gjorde i sin oförståndiga ungdom.

Nope. Röstar blankt. Vad har det ens ned saken att göra?
Citera
2026-01-31, 19:19
Medlem
Citat:
Sofia finns endast på en påklädd bild bredvid Epstein, tagen under hennes iförståndiga ungdom. Och så figurerar Sofia i några rätt oskyldiga meddelanden mellan Epstein och Barbro. Det är allt. Och detta får folk att kalla denna fyrabarnsmor för "hora" etc. Dålig stil av er! Väldigt dålig stil! Även om hon så har sålt sex då, så är hon en annan nu. Fult mot hennes fyra barn, med det drev ni håller på med mot deras mor. För något hon eventuellt gjorde i sin oförståndiga ungdom.

Nope. Röstar blankt. Vad har det ens ned saken att göra?

Är du en sådan som försvarar sexförbrytande män som har barn och som det skrivs om på internet med ”tänk på hans barn” etc?

Det finns alltid någon närstående till en förövare att ”tänka” på.
Citera
2026-01-31, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaSverka
Du är en skvallerkärring likt min mormor som läste Svensk Damtidning. Hon var född 1915. Är skvallerkärringarna inte utdöda? Tydligen inte.

Finns gott om skvallerkärringar i denna tråd. De ger sig på en gift fyrabarnsmor. Hittar på saker om henne. För en påklädd bild på henne bredvid Epstein. De borde skämmas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in