Citat:
Ursprungligen postat av
Primaliv69
Tror absolut att Anna känner sig säker på att stå på ”rätt sida” och att det är en oförrätt som behöver lyftas.
Men jag tror också att det även är så att hon känner att man kan dra paralleller till hennes oskyldigt dömda barn (två av tre so far) och att engagemanget mot myndigheterna även gagnar henne själv.
Exakt vad jag tror också.
Gällande Fångarna på Fortet:
För att rekapitulera lite - Det var inte senaste gången hon eller F kanske stal en kamera (som flera förtydligat nu

). Men det var senaste gången hon hade "panikångest" i 8 timmar. Hon postade även sitt normala pladder om att bara göra sånt som känns rätt i hjärtat osv efteråt. Innan hon skickades hem, hann hon (eller om det var någon annan som la upp en bild där hon syntes?) lägga upp på insta hur de förberedde sig på Fortet. Hon höll i en pilbåge. Hon kan ha siktat på någon på skoj, jag kommer inte ihåg.
Men ja, min känsla är såklart att hon blev hemskickad ofrivilligt. Sen skulle hon som vanligt försöka äga historian och få det att låta som att hon själv avböjde pga något som kändes fel i hjärtat. Förhoppningsvis kommer någon en vacker dag in i tråden och berättar vad som hände.
Annas sorti från Fortet är.denna tråds vita val