2026-01-24, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Jag stod vid ölhyllan idag och var nära ett köp, men tänkte på att nackdelarna med att känna sig seg i ett dygn inte var värt det. Men också delvis genom att tänka det räcker väl med att jag inte vill köpa? Jag köpte färska körsbär istället och andra frukter. En stark vinst. Imorgon är en ny kamp.
Starkt jobbat! Varje gång du vinner så förlorar också begäret lite kraft. Kämpa på!
Citera
2026-01-28, 13:15
Medlem
Bor hos min mor nu ett tag så jag inte kan dricka och knarka, för ballar fan ur hela tiden och får minnesluckor och blir helt jävla konstig.
Ringde vuxenpsyk me precis och ska försöka få mina ADHD piller, för hela livet är fan kaos. Snackat me vc me om att testa mina testosteron värden då jag tror dom är låga, och när jag pratade med dom sa dom att det var nått me sköldkörteln som var kasst me sen sist dom testade mig, för nått fel är det för jag känner mig mer död än levande.
För tillfället känns det som man bara försöker att överleva
Citera
2026-01-28, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dudelidu
Bor hos min mor nu ett tag så jag inte kan dricka och knarka, för ballar fan ur hela tiden och får minnesluckor och blir helt jävla konstig.
Ringde vuxenpsyk me precis och ska försöka få mina ADHD piller, för hela livet är fan kaos. Snackat me vc me om att testa mina testosteron värden då jag tror dom är låga, och när jag pratade med dom sa dom att det var nått me sköldkörteln som var kasst me sen sist dom testade mig, för nått fel är det för jag känner mig mer död än levande.
För tillfället känns det som man bara försöker att överleva
Usch, låter inte vidare

Ja, problem med sköldkörteln kan ju göra en väldigt trött. Hoppas de hittar vad felet är och att det inte är något allvarligt!

Kämpa på!
Citera
2026-01-29, 00:53
Medlem
electiondays avatar
Varit nykter sedan 26 november 2025, 2 månader och 3 dagar nu alltså. Vilket är min längsta nyktra period sedan 2024.
Citera
2026-01-29, 01:07
Medlem
jakirosmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av electionday
Varit nykter sedan 26 november 2025, 2 månader och 3 dagar nu alltså. Vilket är min längsta nyktra period sedan 2024.

oj va länge
Citera
2026-01-29, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Usch, låter inte vidare

Ja, problem med sköldkörteln kan ju göra en väldigt trött. Hoppas de hittar vad felet är och att det inte är något allvarligt!

Kämpa på!
Dock rätt bra här jag är nu, får ju massa mat så kanske går upp i vikt
Citera
2026-01-29, 06:15
Medlem
Citat:
Bra jobbat!

Citat:
Dock rätt bra här jag är nu, får ju massa mat så kanske går upp i vikt
Ja, passa på att äta, sova och vila så mycket det går. Det är helt rätt
Citera
2026-01-30, 16:34
Medlem
Varit nykter en vecka nu, har sån jävla tristess så det inte är sant
Citera
2026-01-30, 19:00
Medlem
Citat:
Så är det ju

Du har ingen konsol eller dator du kan dra igång med nåt hjärndött spel? Kan va skönt ibland.

Eller meditera men det är knappast det man är sugen på när man precis gått av.

Kämpa på!
Citera
2026-01-30, 21:51
Medlem
Citat:

Ja, känner jag igen. Tog tid innan jag blev av med med känslan av tristess när jag var nykter. Men, till slut gav den med sig.
Citera
2026-01-30, 21:52
Medlem
Citat:

Grymt jobbat!
Citera
Igår, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ladicius
Så är det ju

Du har ingen konsol eller dator du kan dra igång med nåt hjärndött spel? Kan va skönt ibland.

Eller meditera men det är knappast det man är sugen på när man precis gått av.

Kämpa på!
Jo jag spelade faktiskt lite sen drog jag ut till en gammal vän jag inte sätt på länge, så tristessen la sig till sist

Citat:
Ursprungligen postat av joegro444
Ja, känner jag igen. Tog tid innan jag blev av med med känslan av tristess när jag var nykter. Men, till slut gav den med sig.
Har haft den känslan så länge jag kan komma ihåg, även innan all misär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in