2026-01-30, 15:54
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Are you my brother from another mother? Vi tänker likadant.

Vad tror du om påsen? Är det kokain i den?

Ja min kära broder jag vet inte vad man ska säga om den här påsen men jag trodde egentligen redan från första början att det var kokain i den och att lilla Katja faktiskt var påtänd av kokain och nu när resultatet har kommit på blodet så är jag ännu mer övertygad om att det är kokain i påsen.

Även om det finns det här lilla trollet i tråden som hela tiden påstår han har anonyma källor som varit med och visiterat Katja. Så köper jag inte trollets lilla berättelse
Citera
2026-01-30, 15:55
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Ok, då åker hon på rattfylla och narkotikabrott.
Antagligen grov rattfylla eftersom hon körde av vägen och ringa narkotikabrott eller normalgraden beroende på vad det var i påsen.
Var det 2 gram kokain är det normalgraden.

"”Polisen omhändertog ditt körkort den 28 december 2025, på grund av misstanke om rattfylleri med alkohol och/eller narkotika i blodet, samma dag. Analysbeskedet visar att det fanns narkotika i blodet. Du hade också 0,12 promille alkohol i blodet”, står det i beslutet."

Hon har från början varit misstänkt för grov rattfylla och narkotikabrott. Rattfyllan är konstaterad. Det vi väntar på nu är få en offentlig källa på vad påsen innehåller. Dvs om hon kommer åtalas för narkotikabrott också.
Citera
2026-01-30, 15:57
Medlem
Syrons avatar
Glad att det mer eller mindre är bekräftat nu. Osäker om folket i tråden som gormat om att det inte går att lita på tidningarna nu ändrar ton eller om de bara viker undan?

Nåja, hursom förmodar jag att hon kommer fortsätta rösta med SD om hon får nog personligen för det, med tanke på hur hon utnyttjat sin position tidigare.
Citera
2026-01-30, 15:57
Medlem
PovelSvammelss avatar
Citat:
Vi vet redan svaret på provet. Hon hade narkotika i blodet. Det fick vi veta igår. Och vi vet det genom Transportstyrelsen som redovisade att hon hade narkotika i blodet. Vilket är lika med rattfylla eftersom man inte alls får ha narkotika i blodet när man kör bil.
Har Du Själv Sett TRVs analys protokoll med egna ögon?
Eller förlitar du dig enbart slaskmedias påståenden?
Citera
2026-01-30, 15:58
Avstängd
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dryckeshorn
Då åker hon väl i vilket fall dit på åtminstone grov vårdslöshet i trafik vilket inte lär vara lysande för den politiska karriären, det är inte lagligt att avtrubba sig med ett icke-narkotikaklassat medel och sen köra, heller. Faktiskt typ inte lagligt att vara avtrubbad alls under bilkörning oavsett anledning.

Om du framför fordonet på ett säkert sätt så är det fullkomligt lagligt att köra bilen när du inte har narkotikaklassade ämnen eller alkohol i kroppen.
Citera
2026-01-30, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Om du framför fordonet på ett säkert sätt så är det fullkomligt lagligt.
Kan ifrågasättas, men i det här fallet är det klarlagt att fordonet inte framfördes trafiksäkert, stolpar brukar inte attackera bilar och personer oberoende av partitillhörighet.
Citera
2026-01-30, 16:02
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Hon har från början varit misstänkt för grov rattfylla och narkotikabrott. Rattfyllan är konstaterad. Det vi väntar på nu är få en offentlig källa på vad påsen innehåller. Dvs om hon kommer åtalas för narkotikabrott också.
Positivt drogtest räcker för narkotikabrott i Sverige men det är ringa och 2 gram kokain är normalgraden.
Citera
2026-01-30, 16:02
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PovelSvammels
Har Du Själv Sett TRVs analys protokoll med egna ögon?
Eller förlitar du dig enbart slaskmedias påståenden?

Med tanke på att det så pass många olika etablerade mediaföretag som har gått ut med samma så varför skulle man inte lita på det tycker du?

Där du kallar slaskmedia kan jag väl hålla med dig är slask media men när tre fyra och fem stycken av de stora etablerade går ut med samma sak då är det faktiskt nog otroligtvis 100% sant.

Annars är du säkert välkommen med en förfrågan till Transportstyrelsen själv så får du kanske en liten lapp med samma meddelande som de andra har fått.
Citera
2026-01-30, 16:03
Medlem
PovelSvammelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Hon är förbrukad för SD men sitter kvar i rikdsdagen.
Jag tycker det känns bra att vi har en knarkare i riksdagen eftersom riksdagen ska representera folket och väldigt många knarkar.

Det som gör mig upprörd är att hon nekar.
Fråga W. Petzells familj och vänner...

"Det som gör mig upprörd är att hon nekar." :-)
Fråga alla interner på Kumla om dom anser sig att vara skyldiga till det dom dömts för...
Citera
2026-01-30, 16:05
Avstängd
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Kan ifrågasättas, men i det här fallet är det klarlagt att fordonet inte framfördes trafiksäkert, stolpar brukar inte attackera bilar och personer oberoende av partitillhörighet.

Nej det är inte klarlagt. Att tappa kontrollen när man väjer för ett djur kan hända vem som helst. Behöver inte ha något att göra med vad hon hade i kroppen.

Hon kanske åt potatismos med riven muskotnöt på en restaurang just innan olyckan. Beror olyckan då på hennes måltid?
Citera
2026-01-30, 16:05
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigutsugare

Ja min kära broder jag vet inte vad man ska säga om den här påsen men jag trodde egentligen redan från första början att det var kokain i den och att lilla Katja faktiskt var påtänd av kokain och nu när resultatet har kommit på blodet så är jag ännu mer övertygad om att det är kokain i påsen.

Även om det finns det här lilla trollet i tråden som hela tiden påstår han har anonyma källor som varit med och visiterat Katja. Så köper jag inte trollets lilla berättelse

Då har vi haft samma åsikter hela tiden.

Ja, kokain känns ju som den ickerökande drog som folk med stabil inkomst kan trilla dit på. Den luktar inget. Mindre risk för en överdos, Är lätt att bära med sig i fickan, väskan, behån etc. Ja, det kändes som ett självklart val i det här fallet.

Jag hoppas det är narkotika i påsen. Inte för att jag är en elak människa (eller jo, det är jag nog ibland hehe). Men i första hand för jag vill att det ska kännas för henne. Jag vill inte ha politiker och poliser i riksdagen och justitieutskottet, oavsett partitillhörighet, som göder de kriminella gängen som hotar skjuter, dödar och spränger. Det är ohållbart.

/Din kära storasyster
Citera
2026-01-30, 16:06
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PovelSvammels
Svarar du Alltid i andras namn?

Jag kände mig bara tvungen att göra det.
Med tanke på det någon nonchalanta innehållet i ditt inlägg till personen så tänkte jag att då hoppar jag in så det blir ordning och reda.

Jag misstänker ju lite grann själv att du tillhör den så kallade sverigedemokratiska svansen som absolut aldrig kan se när någon i ditt parti eller eran partiledare gör något fel.
Vilket börjar reta upp mig till den graden när jag snart inte kan hålla käften alls längre.

Det kvittar nästan vad en Sverigedemokrat gör så är det alltid folk som ska få svara människan i fråga men det kan man aldrig göra med person som sätter sig påverkar av narkotika eller alkohol och kör bil.

För viss så kan man ju säga att hon var snäll mot råttan och tänkte på djuren men stolpen var någonting helt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in