Citat:
Ursprungligen postat av
Svettigutsugare
Ja min kära broder jag vet inte vad man ska säga om den här påsen men jag trodde egentligen redan från första början att det var kokain i den och att lilla Katja faktiskt var påtänd av kokain och nu när resultatet har kommit på blodet så är jag ännu mer övertygad om att det är kokain i påsen.
Även om det finns det här lilla trollet i tråden som hela tiden påstår han har anonyma källor som varit med och visiterat Katja. Så köper jag inte trollets lilla berättelse

Då har vi haft samma åsikter hela tiden.
Ja, kokain känns ju som den ickerökande drog som folk med stabil inkomst kan trilla dit på. Den luktar inget. Mindre risk för en överdos, Är lätt att bära med sig i fickan, väskan, behån etc. Ja, det kändes som ett självklart val i det här fallet.
Jag hoppas det är narkotika i påsen. Inte för att jag är en elak människa (eller jo, det är jag nog ibland hehe). Men i första hand för jag vill att det ska kännas för henne. Jag vill inte ha politiker och poliser i riksdagen och justitieutskottet, oavsett partitillhörighet, som göder de kriminella gängen som hotar skjuter, dödar och spränger. Det är ohållbart.
/Din kära storasyster