2026-01-30, 13:22
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruckaali
För att han skrev på nytt kontrakt förra året och den dagen GAIS säljer Lundgren vet alla i klubben är den dagen vi åker ur. Därför har jag enormt svårt att se det hända. Men osvuret är väl bäst antar jag.

Rykte är rykte med i dessa tider kan agenterna placera skit för att höja lönen på klienten.
Citera
2026-01-30, 13:30
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruckaali
För att han skrev på nytt kontrakt förra året och den dagen GAIS säljer Lundgren vet alla i klubben är den dagen vi åker ur. Därför har jag enormt svårt att se det hända. Men osvuret är väl bäst antar jag.
Jag vet att folk har skrivit om honom på ett annat ställe som önskespelare så kan vara något sånt figurerat rykte också, den som lever får se.

Så Bajen trollet menar på de är en dålig värvning medan du menar på att GAIS åker ut utan honom? Jag litar hellre på ditt omdöme än den pojkflickan. Make it happend.
Citera
2026-01-30, 14:11
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Bajrarna kan satsa på försäljningsallsvenskan så tar MFF titlar. Kram.

Han håller på MFF och landslagspelare varför inte säger jag.

https://www.kungsbackaposten.se/sport/stjarnan-om-motet-med-jatten-malmo-ff-trodde-inte-pa-det.d96ea1a9-2a6c-418c-9975-3516de03d94e
Vore nästan tragiskt om Lundgren gick till Malmö FF. Han behövs i Europa i år! Samtdigt kan jag förstå om han som blommade sent vill tjäna pengar de åren han har kvar men då är det bättre att han går till Saudiarabien där de tydligen också rycker i honom. Mer pengar där, och han stödjer inte öppet en konkurrent till GAIS. Men jag håller alla tummar för att han stannar i GAIS.
Citera
2026-01-30, 14:13
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hela du är mellanmjölk.

Förstår du nu varför vi retar oss på Quantum?
Rensa inkorgen!
Citera
2026-01-30, 14:26
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Vore nästan tragiskt om Lundgren gick till Malmö FF. Han behövs i Europa i år! Samtdigt kan jag förstå om han som blommade sent vill tjäna pengar de åren han har kvar men då är det bättre att han går till Saudiarabien där de tydligen också rycker i honom. Mer pengar där, och han stödjer inte öppet en konkurrent till GAIS. Men jag håller alla tummar för att han stannar i GAIS.

Skickar en rosa MFF tröja med Lundgren till dig om han går till MFF.
Citera
2026-01-30, 14:28
Medlem
skogsburkans avatar
Jag har inte stor koll på Lundgren mer än att han gjort det bra i GAIS och blev uttagen i landslaget. 30 åring så lär kunna prestera några år innan han vänder hem till Onsala BK. Så länge prislappen inte är överdriven kör!

Ungdomarna kommer få chansen och speltid ändå så Bajen trollet behöver inte vara orolig över att det inte kommer säljas spelare ändå.
Citera
2026-01-30, 14:34
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Jag har inte stor koll på Lundgren mer än att han gjort det bra i GAIS och blev uttagen i landslaget. 30 åring så lär kunna prestera några år innan han vänder hem till Onsala BK. Så länge prislappen inte är överdriven kör!

Ungdomarna kommer få chansen och speltid ändå så Bajen trollet behöver inte vara orolig över att det inte kommer säljas spelare ändå.
Jag vet inte om han är bäst rent generellt i Allsvenskan, men han är helt klart den mest elegante spelaren i serien. Förmodligen det närmaste vi kommer ren konst i Allsvenskan.
Citera
2026-01-30, 14:35
Medlem
https://fotbolldirekt.se/opublicerade-nyheter/djurgarden-har-jattesumma-inom-rackhall/?fbclid=IwdGRleAPpkhtleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9p ZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEeTgpLDFCh2ukOADaS0MNokKDUV9qpTi d7bMwIcSu-Tfxln-oWq3Q4gxz-ems_aem_VEA7LtK_ZX0lVMsCBIW0Uw

Nu kommer hyenan med sitt ironiska ”avgå Bosse” snart.
Citera
2026-01-30, 15:08
Medlem
mishimas avatar
Skulle nog bara vara aktuellt om agenten skvallrat om en klausul.

Men luktar agentskvaller för att få lite löneökning.
Citera
2026-01-30, 15:31
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Jag klippte bort det för det behöver bara vara relevant då säljarklubbens ekonomi är i kris och så är det är ju INTE i GAIS...
https://www.gp.se/sport/fotboll/gais/gais-koper-tillbaka-gaisgarden.af5cac7d-6e61-4ae5-9c92-86156c703455
Stämmer absolut INTE. Gör ett litet tankeexperiment för dig själv. Tänk vilka lag i allsvenskan som hade fått mer eller mindre betalt för Boudri, sen kan du kolla hur de står sig jämfört med GAIS egna kapital. Många av de klubbarna har inte krisande ekonomier heller.
Citera
2026-01-30, 15:37
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Varför vill kineserna inte betala för honom? Det fattar jag inte. En 33-åring med ett halvår kvar kan väl inte vara så dyr, även om han är Häckens bästa spelare?
Layouni får nog en större sudd om han går som bosman.
Citera
2026-01-30, 16:22
Medlem
Tonyos avatar
Noah Åstrand John på radarn för Gnaget. Utgår ifrån att Teu går i taket om den värvningen går igenom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in