2026-01-30, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Men skillnaden mellan henne och missbrukare dvs vanliga missbrukare är att man inte ljuger eller ger sig på polisen med att hon blivit oskyldigt anklagad och så fick hon hela SD skaran ge sig på media och hata polisen.

Har man ett missbruk så erkänner man det och inte ljuger om det.

Det är inte alls synd om henne utan om polisen som gjorde sitt jobb och får numera skit av SD skaran för att ha ”oskyldigt” anklagat henne

Initialt så ingår förnekelse i missbruket. Katja tycker säkert att hon bara "brukat".
Citera
2026-01-30, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Se på fotona före hon blev RL. Ser fräsch och fin ut till skillnad gentemot nu år 2026. Missbruket har nog startat efter det att hon blev RL är min gissning.

Man blir väl inte likblek och sådär torr på några år? Jag vet inte men hur kunde folk som jobbar med henne inte märkt förändringen då.
Citera
2026-01-30, 09:16
Medlem
Citat:
Nu skrev jag om Simona där det framkom att hon ljugit i sitt CV om hennes utbildningar och någon påstod enbart på LinkedIn men ingen medborgare brukar ljuga på LinkedIn i sitt CV heller.

Vad gäller Katja Nyberg så har det väl framkommit att hon jobbat inom säkerhetspolisen och då gör man väl tester och bakgrundskontroller under såna anställningar.

Att det här skulle vara någon ”första” gång för henne tror jag absolut inte på utan hon är nog långvarig brukare men jag förstår inte varför hon skulle ljuga om saken.

Hon kunde bara sagt att men jag har ett bruk och råkade vara dum i huvudet så hade alla hennes SD väljare gått på lögnen.

Att förlora allt pga missbruk tar hårt, ofta hittar man på andra saker och förtränger missbruket.
Citera
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Se på fotona före hon blev RL. Ser fräsch och fin ut till skillnad gentemot nu år 2026. Missbruket har nog startat efter det att hon blev RL är min gissning.

Känner du många som börjat knarka i 50-årsåldern? Nej, missbruket har säkerligen pågått i många, många år.
Citera
Medlem
Citat:
Man blir väl inte likblek och sådär torr på några år? Jag vet inte men hur kunde folk som jobbar med henne inte märkt förändringen då.

Man tror inte att en polis knarkar. Då ser man det inte heller.
Citera
2026-01-30, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Man tror inte att en polis knarkar. Då ser man det inte heller.

Har man en påse i handväskan så är det nog som Mexiko där hon kan gå runt som en knarklangare för att hon sitter högt uppsatt. Så pinsam
Citera
2026-01-30, 09:18
Medlem
Nu är hon inte dömd än men kan man som brottsling sitta kvar i Riksdagen som är den högst beslutande församlingen kring vad som sker i Sverige? För mig förefaller det fullständigt orimligt och man borde bli entledigad från sitt uppdrag.
Citera
2026-01-30, 09:19
Medlem
Undrar om hon kan göra en comeback som den där sossetjejen som körde över Öresundsbron full som alika. Kanske!
Citera
2026-01-30, 09:20
Medlem
AIAdventurers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Det är inte det minsta synd om henne.

Hon har varit en fifflare i många år. För flera år sedan fick hon dubbla, felaktiga ersättningar men vägrade betala tillbaka. Hon är en dålig och omoralisk människa och det som händer nu är bara ytterligare ett kvitto på det.

https://www.dagensarena.se/innehall/sd-politiker-fick-dubbla-ersattningar-vagrar-betala-tillbaka/

Det beror på hur man ser det. Jag själv tycker det är synd om alla som fastnat i missbruk.
Citera
2026-01-30, 09:20
Medlem
Citat:
Men skillnaden mellan henne och missbrukare dvs vanliga missbrukare är att man inte ljuger eller ger sig på polisen med att hon blivit oskyldigt anklagad och så fick hon hela SD skaran ge sig på media och hata polisen.

Har man ett missbruk så erkänner man det och inte ljuger om det.

Det är inte alls synd om henne utan om polisen som gjorde sitt jobb och får numera skit av SD skaran för att ha ”oskyldigt” anklagat henne

ja helt sjukt hur flocken ändrade riktning och gav sig på polisen med anklagelser

Katja är fortfarande ute och vevar.

Skamlöst och pinsamt
Citera
2026-01-30, 09:22
Medlem
AIAdventurers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
ja helt sjukt hur flocken ändrade riktning och gav sig på polisen med anklagelser

Katja är fortfarande ute och vevar.

Skamlöst och pinsamt

Vart har det hänt? Jag har inte sett någonstans hur folk ger sig på polisen
Citera
2026-01-30, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Ja, det känns ju som att det är det man tänkt dra till med. Men det blir svårt att ro i land tror jag.

Menar hon att personalen på McD tillsatt kokain i hennes cola? Eller att hon hälsat på hos nån som bett henne lukta på en blomma som den personen bestrött med kokain i hemlighet för att sätta dit Katja? Eller det klassiska att hon var på en fest och liksom bara i förbifarten fick i sig kokain när en annan person som satt bredvid henne använde det i smyg?

Nu har hon ju brutit med partiet. Så de har ingen lojalitet mot henne längre. Då kanske det framkommer att man misstänkt nåt, men inte kunnat bevisa det. Eller att nån partimedlem träder fram och berättar om hennes vanor.
Sådan bortförklaring kör ju idrottare även med. Någon har drogat dem eller någon kräm de fick vid massage. Men det blir svårare att prata bort att hon även hade en påse knark i sin handväska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in