2026-01-30, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjelvklart
Blir en väldig kort kväll!
Ruset av kokain är kortvarig (20-40 min) efter "snortning" och medlet behöver intas upprepade gånger för att effekten skall kvarstå. Det ...

https://www.internetmedicin.se/akutsjukvard/intoxikation-och-substansbruk-kokain

PS ,varför sitter du och killgissar när man enkelt kan kolla upp det mesta idag,hört talas om Google!?

killgissar inte, utgår från denna tråd

(FB) Hur mycket kokain?

det Katja hade var alltså för nån som vill gå runt megatoppad tio timmar i sträck

eller två per som vill det fem timmar i sträck

4 pers tvåochenhalvtimme.

Sen kanske man vill landa lite mellan topparna också så nog räckte den för en helkväll för ett litet gäng, katjas påse
Citera
2026-01-30, 08:56
Medlem
AIAdventurers avatar
Jag tycker synd om henne. Inte för att det på något sätt är orättvist det som händer henne utan anledningen till att jag tycker synd om henne är att hon har låtit drogerna styra och rasera allt hon har byggt upp. Drogmissbruk är tragiskt och inte minst för personen själv.
Citera
2026-01-30, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIAdventurer
Jag tycker synd om henne. Inte för att det på något sätt är orättvist det som händer henne utan anledningen till att jag tycker synd om henne är att hon har låtit drogerna styra och rasera allt hon har byggt upp. Drogmissbruk är tragiskt och inte minst för personen själv.

Men skillnaden mellan henne och missbrukare dvs vanliga missbrukare är att man inte ljuger eller ger sig på polisen med att hon blivit oskyldigt anklagad och så fick hon hela SD skaran ge sig på media och hata polisen.

Har man ett missbruk så erkänner man det och inte ljuger om det.

Det är inte alls synd om henne utan om polisen som gjorde sitt jobb och får numera skit av SD skaran för att ha ”oskyldigt” anklagat henne
Citera
2026-01-30, 09:00
Medlem
Hoglerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordmuser
Är det inte lite märkligt att hon nu, enligt tv4.se ska få tillbaka körkortet?

Alla andra dödliga måste lämna pissprover och prata med läkare på obestämd tid.... Det gäller tydligen inte alla då.

Men ja, dommen har faktiskt inte kommit än. Vi får väl se.

Vart läser du att hon ska få körkortet tillbaka? Det enda som jag kan läsa är att hennes advokat har yrkat för att körkortet inte ska återkallas.
Citera
2026-01-30, 09:02
Medlem
På tal om förtroendet hon vill lyfta skattepengar för..

Nyberg är invald som riksdagsledamot för Kronobergs län. Hon fick sammanlagt elva (11) personkryss av kronobergarna i valet 2022.

https://www.expressen.se/kronikorer/viktor-barth-kron/nya-mardrommar-for-jimmie-akesson/

Utvisa till Kronoberg och lev på förtroendet där, här i Stockholm vill vi iaf inte ha henne som en fara på gatorna.
Senast redigerad av KumJing23 2026-01-30 kl. 09:05.
Citera
2026-01-30, 09:02
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIAdventurer

Det är inte det minsta synd om henne.

Hon har varit en fifflare i många år. För flera år sedan fick hon dubbla, felaktiga ersättningar men vägrade betala tillbaka. Hon är en dålig och omoralisk människa och det som händer nu är bara ytterligare ett kvitto på det.

https://www.dagensarena.se/innehall/sd-politiker-fick-dubbla-ersattningar-vagrar-betala-tillbaka/
Senast redigerad av BombaySaphire 2026-01-30 kl. 09:07.
Citera
2026-01-30, 09:05
Medlem
AIAdventurers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Men skillnaden mellan henne och missbrukare dvs vanliga missbrukare är att man inte ljuger eller ger sig på polisen med att hon blivit oskyldigt anklagad och så fick hon hela SD skaran ge sig på media och hata polisen.

Har man ett missbruk så erkänner man det och inte ljuger om det.

Det är inte alls synd om henne utan om polisen som gjorde sitt jobb och får numera skit av SD skaran för att ha ”oskyldigt” anklagat henne

Alla missbrukare ljuger. Inte bara hon. Det är förnekelse. Jag har inte sett någonstans hur någon försöker skydda henne eller går till attack mot polisen som grep henne? Vad tänker du på?
Citera
2026-01-30, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordmuser
Är det inte lite märkligt att hon nu, enligt tv4.se ska få tillbaka körkortet?

Alla andra dödliga måste lämna pissprover och prata med läkare på obestämd tid.... Det gäller tydligen inte alla då.

Men ja, dommen har faktiskt inte kommit än. Vi får väl se.

Du har inte blandat ihop det med att hon begärt att få körkortet åter? Har mycket svårt att se att hon faktiskt skulle ha fått det...
Citera
2026-01-30, 09:11
Avstängd
Jag anser hennes beteende gått över alla tänkbara gränserna.
Har själv röstat på SD i de senaste fem valen, men ett beteende som detta är helt förkastligt oavsett partitillhörighet.

Katja Nyberg är 55 år och har arbetat som polis och varit anställd vid Nationella operativa avdelningen. Hon har suttit i regionpolisrådet och i Säkerhetspolisens insynsråd.

Med det CV:et samt relativt känd politiker kan man ju tycka att man inte kör drogpåverkad... men icke, här visar man glasklart hur inkompetent man kan uppföra sej.
Jag anser det skandal!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Hon har jobbat inom säkerhetsklassade branscher. Det betyder att både bakgrundskontroller och drogtester måste gjorts men förmodligen har hon missats.

Se på fotona före hon blev RL. Ser fräsch och fin ut till skillnad gentemot nu år 2026. Missbruket har nog startat efter det att hon blev RL är min gissning.
Citera
Medlem
Citerar tv4.se

Transportstyrelsen drar in SD-toppen Katja Nybergs körkort efter misstänkta narkotikarattfyllan.
Men i ett brev till myndigheten, skickat veckan innan beslutet fattades, hävdar riksdagsledamotens advokat att bevisningen inte håller för att dra in körkortet.

...Vidare hävdar Katja Nybergs ombud att riksdagsledamotens arbete, pendlingsavstånd och säkerhetsrisker i kollektivtrafik kräver att hon har körkortet kvar.

Hur ska vi andra bilförare vara säkra på att hon inte kör påverkad igen?
Citera
2026-01-30, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KumJing23
På tal om förtroendet hon vill lyfta skattepengar för..

Nyberg är invald som riksdagsledamot för Kronobergs län. Hon fick sammanlagt elva (11) personkryss av kronobergarna i valet 2022.

https://www.expressen.se/kronikorer/viktor-barth-kron/nya-mardrommar-for-jimmie-akesson/

Utvisa till Kronoberg och lev på förtroendet där, här i Stockholm vill vi iaf inte ha henne som en fara på gatorna.

Kryssen var väl släkten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in