2026-01-29, 22:31
Medlem
Bukharins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Tror inte att näringslivet vill köpa säkerhetstjänster från en före detta Poliskommissarie Katja Nyberg som knarkat och torskat på drograttfylla. Bättre om hon åker runt på högstadieskolor och berättar om sitt drogmissbruk så att hon kan avskräcka barn från att utsätta andra för livsfara när de får körkort.

Då måste hon bli frälst, skriva en bok och gråta ut i TV först. Det finns mer sympatiska människor för skolor att använda som förebilder än knark-SDare som vägrat erkänna sina brott.
Citera
2026-01-29, 22:33
Medlem
Skulle inte bli förvånad om Katja dyker upp på Onlyfans inom en snar framtid.
Citera
2026-01-29, 22:34
Medlem
Tack Katja För Att Högern Nu Förlorat Sin Majoritet I Riksdagen! 🥰
Citera
2026-01-29, 22:34
Moderator
Strix m/94s avatar
Rubriken uppdaterad.

Strix/Mod
Citera
2026-01-29, 22:35
Medlem
Bukharins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nutrilett
Men med tanke på allt annat verklighetsfrånvänt hon hävt ur sig är detta en petitess i sammanhanget. Juridiskt får hon som sagt sitta kvar på det enda förtroende som räknas, vilket är valresultatet.

Ja, hon hinner knappast hamna på någon valbar plats innan valsedlarna trycks upp. I höst får hon ekonomiskt omställningsstöd och har lite tid på sig att hitta nåt jobb istället.
Citera
2026-01-29, 22:35
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nutrilett
Det som gäller juridiskt är enbart att hon blev invald i senaste riksdagsvalet. Så det vore vettigare om hon sa ”Jag har fått väljarnas förtroende vid valurnorna” eller något sådant.

Men med tanke på allt annat verklighetsfrånvänt hon hävt ur sig är detta en petitess i sammanhanget. Juridiskt får hon som sagt sitta kvar på det enda förtroende som räknas, vilket är valresultatet.

Vanligtvis brukar politiker avgå när det egentliga förtroendet är förbrukat eftersom de inte vill skada partiet. Men hon är såpass narcissistiskt störd att hon inte bryr sig om det. I sitt eget huvud är hon säkert ett offer (”partiet ställde inte upp för mig när det blåste som hårdast, trots att jag gett dem mitt allt” osv).

Kanske hankar hon sig vidare efter riksdagens slut som en ny Katerina Janouch, alltså en närmast galen konspirationsteoretiker som fortsätter hävda att hon utsatts för en komplott. Trors att de flesta då kommer avfärda henne kommer en liten minoritet virrpannor säkert köpa hennes fantasier, antagligen tillräckligt många för att få en okej inkomst som contentskapare.

Stackars hennes barn säger jag bara. Inte på grund utav denna händelse, utan på grund av att de har henne som morsa. Det kommer bli många terapitimmar i framtiden.

Vi får verkligen hoppas att socialtjänsten "befriar" Katjas barn från henne. Det kan inte vara barnens bästa att tvingas växa upp med en knarkande Katja.

Vad skulle en 55-årig knarkare kunna förmedla till gymnasieelever? Att man får tunn och torr hy av långvarigt Kokainmissbruk? Så kallad "Katjahy".
Citera
2026-01-29, 22:37
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Vi får verkligen hoppas att socialtjänsten "befriar" Katjas barn från henne. Det kan inte vara barnens bästa att tvingas växa upp med en knarkande Katja.

Vad skulle en 55-årig knarkare kunna förmedla till gymnasieelever? Att man får tunn och torr hy av långvarigt Kokainmissbruk? Så kallad "Katjahy".

Barnen är väl vuxna eller?
Citera
2026-01-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Knappast, är nog på senare år hon fått en mer liberal inställning

Antigen ex-pojkvännen Linus Bylund som fått henne att börja. Hans uppsyn stinker osäker kolatorsk.
Citera
2026-01-29, 22:41
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Knappast, är nog på senare år hon fått en mer liberal inställning

Liberalerna behöver all hjälp de kan få i nästa val. Katja kan bli ett topprekrytering. Det är inte första gången politiker byter parti när de inte är välkomna i det parti de verkat inom.

Katja verkar också vara extremt självisk och sakna principer och uppfyller därför liberalernas åsiktsprofil.

Martin Melin har väl hoppat av Liberalerna, så det behövs en polis att fylla förarplatsen i bilen på helgen. En plats polisen Katja kan fylla om hon får tillbaka körkortet.
Citera
2026-01-29, 22:43
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Barnen är väl vuxna eller?

Jag vet inte, varför skulle Katja dra upp vuxna barn i sin x-video? Så korkad kan väl inte ens Kolakatja vara?

Är Katjas barn vuxna?
Citera
2026-01-29, 22:46
Medlem
Kungenshoras avatar
Jag tycker det var bra gjort av Katja-Polis att knarka och köra av vägen så vi vet vad Katja-Polis är för slags poltiker.
Det är mycket bra med poliser och politiker som är transparenta med att de är knarkare, något många av oss tror men nu finns det bevis.
Det här är bara toppen på isberget.

Ser fram emot att se vilka spännande motioner hon kommer lägga.

Hoppas hon går all-in och är påtänd på jobbet.

Sverige behöver en knarkande Polis-Politiker.
Jag ger Katja Nyberg tummen upp.

Det hela blir bara bättre av att hon nekar som en kriminell.
Citera
2026-01-29, 22:51
Avstängd
Takpapps avatar
Skojigt. Hon kanske tycker om knark. Vem vet?

Poliser och sånt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in