2026-01-29, 19:56
Medlem
Då var Hanna ChatGPT Theorin i farten igen, så uppenbart Ai-genererad text
Citera
2026-01-29, 21:23
Medlem
Alltså jag förstår att följarantalet blir mindre, shopping, vårdbesök och mystiska inlägg??
Citera
2026-01-29, 21:33
Avslutad
Kan någon lägga ut hennes text till bilden här? Vissa av oss är blockerade haha
Citera
2026-01-29, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12

Jag har många gånger anklagat min kropp för allt den inte varit.
Den här bilden svarar mig.
Med styrka. Med smärta. Med sanning.

Det finns ingen rättvisa i att döma en kropp för det den inte orkade, när den samtidigt bar och skapade något så stort.
Min kropp har kämpat, och mot alla odds lyckades skapa ett liv.
Ett helt fantastiskt litet yrväder.
Det är mer än nog.
Jag kan luta mig tillbaka med stolthet och glädjas åt det.
Det fantastiska som livet har gett och blivit.
❤️
Citera
2026-01-29, 21:38
Medlem
Citat:

Tips! Gå in via nån Instagram viewer så ser du alla inlägg fast du är blockad. Jag använder den fast jag inte är blockad, för då får hon mindre views på sina storys eftersom man kollar anonymt.
Citera
2026-01-29, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Tips! Gå in via nån Instagram viewer så ser du alla inlägg fast du är blockad. Jag använder den fast jag inte är blockad, för då får hon mindre views på sina storys eftersom man kollar anonymt.
Tack men det gör jag. Tyvärr kan man inte se texten till dessa inlägg
Citera
2026-01-29, 21:43
Medlem
Citat:
Tack men det gör jag. Tyvärr kan man inte se texten till dessa inlägg

Aha har aldrig tänkt på det! Kollar mest storys på det sättet
Citera
2026-01-29, 21:44
Avslutad
Förlåt, men hur många gånger ska hon dra det här kortet bara för att hon har fött barn? Hon är knappast den första kvinnan som gör det. Den där bilden är dessutom bara obehaglig.
Det har inget med att hylla kvinnokroppen att göra. Det ser bara osmakligt ut när hon väljer att visa sånt offentligt, som att sitta naken på en boll i duschen och exponera allt. Lite värdighet kan man väl ändå försöka behålla.. Det hela känns desperat – som om hon är beredd att göra vad som helst för att väcka sympatier. Det blir ett ständigt upprepande av samma narrativ. Skum människa
Citera
2026-01-29, 21:57
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia

Om ni har en extra mejladress kan ni skapa ett nytt instakonto, det funkade för mig. Är dessutom inloggad via appen och kan bläddra mellan mitt riktiga och mitt Hanna-konto utam problem. Tyvärr får hon ju views men det bjussar jag på, klickar inte på hennes länkar.
Citera
2026-01-29, 21:59
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Förlåt, men hur många gånger ska hon dra det här kortet bara för att hon har fött barn? Hon är knappast den första kvinnan som gör det. Den där bilden är dessutom bara obehaglig.
Det har inget med att hylla kvinnokroppen att göra. Det ser bara osmakligt ut när hon väljer att visa sånt offentligt, som att sitta naken på en boll i duschen och exponera allt. Lite värdighet kan man väl ändå försöka behålla.. Det hela känns desperat – som om hon är beredd att göra vad som helst för att väcka sympatier. Det blir ett ständigt upprepande av samma narrativ. Skum människa
Jag förstår inte ens vad hon menar med texten? Hennes förlossning gick väl bra? Vad har den med att hon ska bränna sin slemhinna att göra? Jag hade förstått texten mer om hon fick göra ett akut snitt.
Citera
2026-01-29, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Jag förstår inte ens vad hon menar med texten? Hennes förlossning gick väl bra? Vad har den med att hon ska bränna sin slemhinna att göra? Jag hade förstått texten mer om hon fick göra ett akut snitt.

Hon menar väl att kroppen har svikit henne nu. Att de extreeema blödningarna gör att hon måste göra detta och då blir det inte fler barn.
Citera
2026-01-29, 22:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback

Ja, men kroppen – den har gått igenom så otroligt mycket. Det är därför viktigt att hon ständigt påminner sig själv om detta. Helst dagligen. Gärna flera gånger om dagen. Kroppen ska vördas och hyllas för tänk ändå kroppen har burit och fött ett barn. Ett barn som nu är ett litet virvelbarn. Hur stort är inte det? Det är självklart att hon känner en djup tacksamhet och stolthet, att hon kan luta sig tillbaka och känna sig lätt upphöjd av hela upplevelsen.
Och den känslan måste naturligtvis delas. Igen. Och igen. Så att ingen råkar missa hur stark, modig och imponerande hon är.
Och trots att hon vet – med hela sin själ – att beslutet om operationen är helt rätt för henne, kan hon ändå inte låta bli att känna att det är lite… sorgligt. Men samtidigt, förstås, är det exakt rätt väldigt rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in