Citat:
Ursprungligen postat av
vetingeteller
Gav det en sista chans och beställde från en av populära sidorna i tråden och något hash som skulle vara närmare 50% THC A. Sitter här nu rökt nästan 1 gram, flera jointar i rad, och väntar fortfarande på mer rus än lite tungt huvud.
Inte en krona till får dom av mig. Testat 4 olika sorters thc a weed och hash nu och får nästan ingen effekt utav någon av dom. Bojkottar skiten nu helt.
Du har köpt bunk skit, förmodligen för hög mängd CBD som tar bort psykoaktiva effekter från thct.
0,2gr av röd libanes haschet som fanns förr gjorde alla bra bänga, även folk som är vana vid "vanligt" gräs.
En bra produkt är inte någon som bara har hög mängd THCa. Vanligt gräs med bara thc i kommer vara mycket sämre än gräs med aningen mindre thc i fast mer minors såsom cbn, cbg, cbc, cbt, små mängder cbd, terpener o.s.v.
Antingen så har du rökt sönder ditt huvud med spice/THCP/HHCPO från gatan och därav inte får effekt av naturliga ting längre (thcp gör så vanligt gräs inte funkar överhuvudtaget) eller så är du bara en langare som vill smutskasta THCa. Eller så har du köpt av någon kass leverantör som säljer något annat som thca.
Köper inte ett skit att du testat alla möjliga produkter från olika butiker och att det inte "funkar". Kanske om du är van vid spice, THCP, HHCPO som du kan få på gatan ibland.
Citat:
Ursprungligen postat av
janer2k
Fortfarande sur efter blåsningen? 😂 Gå och lägg en till order
Blåsning? Va? Att frakt tog några dagar extra betyder inte att man blev blåst.
Aldrig blivit blåst när jag handlat på nätet när det gäller cannabinoider - tvärtom har många varit väldigt professionella (något undantag finns men det är inte psykotropiska cannabinoider vi pratar om) gatan däremot är det lättare att bli blåst på efter erfarenheter. Det finns bra produkter i omlopp men försäljare av det bara säljer det leverantören ger, man vet inte vad man säljer då man inte gör någon analys på produkten, i och med man ständigt får ett nytt parti så blir det knappast hållbart med analyser nonstop.
Är du lack på att jag kan skaffa en lika bra om inte bättre produkt, billigt, smidigt och lagligt? Medan du stämplas som en missbrukare i landet? Förstår inte varför du är emot att folk har laglig tillgång till cannabis.
Jag använder inte ens psykotropiska cannabinoider då det inte är min grej och krokar med vissa ting, men tycker det är helfestligt och se er tomtar försöka påvisa att ni röker bättre knark än andra. Du vet inte ens vad du röker, kan vara spice, kamelbajs och henna besprutat med THCP.
Visst man kan ifrågasätta butikerna online (tror vissa är legit, andra säljer det billigaste och vet inte ens själv vad man säljer) men jag litar hellre på en butik jag haft erfarenhet med som åtminstone har några analyser (går att förfalska sådant, men människor som är insatta kommer kunna känna om analysen är sann eller inte när man prövat produkten, i synnerhet om man testat alla minors för sig och diverse kombinationer så man vet resultatet).