2026-01-29, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qualatex
Nigel Farage avslöjade i en intervju att han fick varningar från officiellt håll, under sin tid som EU-parlamentariker, att det var hög risk att polisen i Bryssel planerade att ”hitta” narkotika, under en ”slumpmässig” visitation av Nigel.
Han uppmanades att undvika att vistas på gator, restauranger, osv i Bryssel.

Han ansågs vara ett så pass stort hot/irritation av EU, under en väldigt infekterad period, i samband med Brexit.

Nu är ju inte Kajsa en politiker av den kalibern, så den förklaringen framstår nog som osannolik..

Sozzeriet har väl ändå en viss kapacitet.
Citera
2026-01-29, 15:46
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
I det här fallet så verkar ju trafikolyckan hänt för att Nyberg kört av vägen då hon försökt väja för en råtta eller mindre gnagare. Och då finns ju goda belägg för att misstänka rattfylleri.

Eller psykos efter att matat kokain i dagar och inte sovit korrekt eller alls.
Citera
2026-01-29, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Varför skriker man ut i sociala medier "KARAKTÄRSMORD" när man helt uppenbart vet om själv vad man gjort. Vad hade hon förväntat sig, rena prover?

Verklighetsförankring eller tro på fakta/vetenskap är ju inte direkt synonymt med en sverigedemokrat i övrigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Jumbokk
Hon hade 0.12. Gränsen går vid 0.2. Haha ingen märker ett skit av 0.12

Ngn gräns sa han ingenting om.
Citera
2026-01-29, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Nu är du där igen! :-) 1,9 är "råfull", även om man är "van". 0,19 är mera lugnt.
En polare till mig är polis, och på en personalfest testade dom att blåsa när de var packade. Ingen som kommit upp i 1,5 promille klarade av att blåsa utan att få hjälp eller att gå rakt. Folk som är opåverkade vid de här promillemängderna är alkisar.
Citera
2026-01-29, 15:49
Medlem
vad är "puffat en hövding" för oss som inte kan sånt 😅

Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Någon som vet om Katja skjutit intravenöst, pudrat näsan, tagit tjack eller syra, puffat en hövding, flöddrat, knaprat tramadol eller boffat lim?
Citera
2026-01-29, 15:49
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
Vad är problemet med det menar du? Du tror polisen tog din öl och tabletter för att partyknarka själva. Hahaha!

Sådan typisk missbrukslogik. Sådana här inlägg får mig att fundera på om den där SD-häxan inte är oskyldig ändå.

Du ska veta att det är faktiskt inte helt osannolikt med tanke på att jag också har arbetat i blåljusverksamheten så kan jag tala om för dig att jag har sett en hel del av vad de goda konstaplarna kan göra.

Nej jag borde i Sverige alltså i Skåne så vet jag vi hade någonting som kallas för vapenamnestin då kunde folk komma dit och lämna sina olagliga vapen utan att riskera någon påföljd och jag vet också om att det såldes en hel del av de där vapen just från polisens lilla förvaring..

Så därför ger jag inte mycket för den nya svenska polisen.

Den som tror att polisen är felfri skulle bara veta hur mycket jäkelskap det finns inom kåren.

Med tanke på att jag har själv rört mig i de här kretsarna när man använder lite tillväxthormon så vet jag också om att det har sålts en hel del till konstaplarna i Skåne.

Så några änglar är dem inte och att de skulle ha fått tag i spriten och ölen eller knarkigt och använt det själva eller sålt det skulle inte förvåna mig en sekund.
Citera
2026-01-29, 15:50
Medlem
Profanitys avatar
Det absoult mest skrämmande är att skylla på onda media och ljuga som en galning.

Kan man ana lite "Trump-metodik" i ovan beteende tro?
Citera
2026-01-29, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Eller psykos efter att matat kokain i dagar och inte sovit korrekt eller alls.

Ja men precis. I vart fall finns det goda skäl att misstänka att allt inte står rätt till, och då ska polis naturligtvis undersöka saken.
Citera
2026-01-29, 15:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Nej inga 15 år! Troligtvis bara 2 år.

inkomstgarantin gäller

till ingången av den månad då ledamoten fyller 66 år om ledamoten
uppnått 50 års ålder.

https://www.riksdagen.se/globalassets/06.-kontakt-och-besok/riksdagens-myndigheter-och-namnden/arvodesnamnden/information-om-avgangsformaner-2024.pdf

nu är detta dokument snart två år gammalt och Tidö har varit duktiga på att öka på generositeten men 2024 gällde detta iaf.

Men frågan är om hon inte försöker sitta kvar ändå?

SD har ju varit flata med henne och hon själv har ju varit ute och vevat mot media, hur pinsamt uppenbart det än var att hon var skyldig. Mer pengar till mer knark. Eller så nöjer hon sig med gratis pengar och kan knarka gott fram till hon fyller 66.
Citera
2026-01-29, 15:51
Medlem
"Den 28 december 2025 körde Katja Nyberg i en personbil när hon stoppades av polis i Värmdö kommun."

Källa: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/V61da4/5-punkter-om-narkotikamisstankarna-mot-katja-nyberg

Så viltolyckan var väl skitsnack det med
Citera
2026-01-29, 15:53
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
inkomstgarantin gäller

till ingången av den månad då ledamoten fyller 66 år om ledamoten
uppnått 50 års ålder.

https://www.riksdagen.se/globalassets/06.-kontakt-och-besok/riksdagens-myndigheter-och-namnden/arvodesnamnden/information-om-avgangsformaner-2024.pdf

nu är detta dokument snart två år gammalt och Tidö har varit duktiga på att öka på generositeten men 2024 gällde detta iaf.

Men frågan är om hon inte försöker sitta kvar ändå?

SD har ju varit flata med henne och hon själv har ju varit ute och vevat mot media, hur pinsamt uppenbart det än var att hon var skyldig. Mer pengar till mer knark. Eller så nöjer hon sig med gratis pengar och kan knarka gott fram till hon fyller 66.
Det blir idag max 2 år om man suttit i riksdagen i 6 år.

https://www.riksdagen.se/sv/ledamoter-och-partier/ledamoternas-arvoden-och-villkor/pensioner-och-avgangsformaner-efter-uppdraget-som-ledamot/
Citera
2026-01-29, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigutsugare
Du ska veta att det är faktiskt inte helt osannolikt med tanke på att jag också har arbetat i blåljusverksamheten så kan jag tala om för dig att jag har sett en hel del av vad de goda konstaplarna kan göra.

Nej jag borde i Sverige alltså i Skåne så vet jag vi hade någonting som kallas för vapenamnestin då kunde folk komma dit och lämna sina olagliga vapen utan att riskera någon påföljd och jag vet också om att det såldes en hel del av de där vapen just från polisens lilla förvaring..

Så därför ger jag inte mycket för den nya svenska polisen.

Den som tror att polisen är felfri skulle bara veta hur mycket jäkelskap det finns inom kåren.

Med tanke på att jag har själv rört mig i de här kretsarna när man använder lite tillväxthormon så vet jag också om att det har sålts en hel del till konstaplarna i Skåne.

Så några änglar är dem inte och att de skulle ha fått tag i spriten och ölen eller knarkigt och använt det själva eller sålt det skulle inte förvåna mig en sekund.

Ravekomissionen varvpå 90talet innan poliskåren infiltrerats helt av kriminella invandrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in