2026-01-29, 15:38
Medlem
Hon lär ju bli av med säkerhetsklassningen och därmed jobbet. Droger är inte att leka med i dom aspekterna.
Citera
2026-01-29, 15:39
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Oisin skrev aldrig att hon hade över 1,0. Han skrev att hon misstänktes för grov rattfylla vilket var helt sant.

Han skrev så här:

"Politikern är sedan dess misstänkt för grovt rattfylleri: Hon tros ha haft minst en promille alkohol i blodet."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/gk7Vbk/oisin-cantwell-katja-nyberg-maste-avga
Citera
2026-01-29, 15:39
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
polisen rycker inte ut vid trafikolyckor?

Sällan man rycker ut vid trafikolyckor som rör råtta eller mindre gnagare
Kunde lika väl varit ett spöke eller något annat som har med kristallhealing att göra.
Citera
2026-01-29, 15:41
Medlem
Klart Katja ska få knarka lite.

Ser inte varför en rimlig förklaring kan sätta stopp för detta hon har vare sig någon dokumentation som säger att hon skulle knarka och har inte riktigt incitament för det.
Citera
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolandRomanski
Du tror väl inte på bilden som media målar upp? Jimmie har skaffat förstahandsinformation supersnyggt från sin gamla bekant som är med i MC gäng genom att bjuda in honom undercover och anteckna informationen han läcker. Detta har så klart lämnats in direkt.

Samma med Erik Almkvist och Kent Ekeroth som offrade sig när de fick reda på att en kurdisk sexförbrytare härjade i innerstan, då väntade de inte utan de plockade upp armeringsjärn från närmaste byggplats för att göra ett medborgaringripande trots att de fortfarande hade riksdagskostymerna på. Så agerar äkta svenskar med rent mjöl i påsen. Och Katja har givetvis en bra förklaring hon också.

Jag uttalar mig inte om de andra och deras skandaler i SD för det hade tagit hela denna dagen och natten. Men jag kan uttala mig om Katja och jag vet inte om hon har kommit med några förklaring alls utan hon har väl mest sagt att hon "inte känner igen sig i situationen"?

Och jag tycker precis som många andra har skrivit här i tråden att fortfarande så håller hon på sina lögner fast det nu är klarlagt att hon hade narkotika i blodet så håller hon på och sitter där på Twitter eller ex eller vad det heter och fortsätter att anklaga folk som skriver på nätet

Det är också som jag har sagt innan att den här kvinnan har ingen som helst heder eller skam eller moral eller något som helst känslor för vad som är rätt och fel och då sitter den här kvinnan och har hjälpt till och ge Säpo goda råd?!!!
Hur mycket info och skit har hon inte sedan flet vidare??

Jag tror inte att Sverige behöver vara speciellt oroliga för ryssarna utan vi behöver nog vara mer oroliga för våra egna politiker. Det verkar som att man verkligen har lyckats få fram de säkras bästa politikerna som detta landet kan få fram.
Citera
Medlem
burialhexs avatar
bästa med detta är vice partiledarens uttalande:

"partiledare Henrik Vinge säger till SVT att han ser ”väldigt allvarligt” på beskedet och att hon inte kan företräda partiet om hon kört bil med narkotika i blodet."

sålänge man inte kör bil påverkad, knarka.
Citera
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlinkersAerBra
Hon lär ju bli av med säkerhetsklassningen och därmed jobbet. Droger är inte att leka med i dom aspekterna.

Det är nog inte första gången hon vandrar på linjen
Det här lär ha pågått i år, förmodligen decennier.
Citera
2026-01-29, 15:42
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Han skrev så här:

"Politikern är sedan dess misstänkt för grovt rattfylleri: Hon tros ha haft minst en promille alkohol i blodet."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/gk7Vbk/oisin-cantwell-katja-nyberg-maste-avga

Exakt vad jag skrev alltså. Oisin skev endast att hon var misstänkt. Han vet såklart exakt vad han kan skriva för att inte riskera förtal.
Citera
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
hon kommer få riksdagspension på 80% av arvodet i femton år och det har det gode Tidö precis sett till att höja till 81 400:- i månaden så det går nog ingen nöd på henne.

Iofs får hon mer pengar om hon sitter kvar och hon har ju redan visat att hon inte har någon skam i kroppen.

Alkohol och droger däremot
Nej inga 15 år! Troligtvis bara 2 år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Kunde lika väl varit ett spöke eller något annat som har med kristallhealing att göra.

I det här fallet så verkar ju trafikolyckan hänt för att Nyberg kört av vägen då hon försökt väja för en råtta eller mindre gnagare. Och då finns ju goda belägg för att misstänka rattfylleri.
Citera
2026-01-29, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Jag var med i ravesvängen när de härjade, därav mitt agg mot henne. Hon har ingen rätt i värden att klaga på hur hon blivit behandlad. Jag har blivit behandlad likadant (nåja... suddiga bilder i tidning, satta i timmar på dansgolv, hotade med hundar och allmänt förnedrade i alla fall) men till skillnad från henne knarkfri...

Det skedde mer än enstaka gånger att både sprit från barrar beslagtogs och piller och påsar från enskilda likadant... under föresvävande att vi tar det här, ok? Vi har inte tid med att sätta dit dig nu men om du klagar gör vi det. Vips var några flak öl borta tillsammans med knark för egenbruk. Det stog ingenting om det i protokollen från festen i efterhand, om man ens fick ett sådant. (Det togs upp saker som störande av allmän ordning, brott mot dansförbud(!) och annat men sådant rann alltid ut i sanden då ingen var "ansvarig".

Vad är problemet med det menar du? Du tror polisen tog din öl och tabletter för att partyknarka själva. Hahaha!

Sådan typisk missbrukslogik. Sådana här inlägg får mig att fundera på om den där SD-häxan inte är oskyldig ändå.
Citera
2026-01-29, 15:45
Medlem
66610s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Dom fick larm om viltolycka därav dom ryckte ut till platsen.
Det var vad K.N uppgav ....."viltolycka"
Senast redigerad av 66610 2026-01-29 kl. 15:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in