Citat:
Ursprungligen postat av
PolandRomanski
Du tror väl inte på bilden som media målar upp? Jimmie har skaffat förstahandsinformation supersnyggt från sin gamla bekant som är med i MC gäng genom att bjuda in honom undercover och anteckna informationen han läcker. Detta har så klart lämnats in direkt.
Samma med Erik Almkvist och Kent Ekeroth som offrade sig när de fick reda på att en kurdisk sexförbrytare härjade i innerstan, då väntade de inte utan de plockade upp armeringsjärn från närmaste byggplats för att göra ett medborgaringripande trots att de fortfarande hade riksdagskostymerna på. Så agerar äkta svenskar med rent mjöl i påsen. Och Katja har givetvis en bra förklaring hon också.
Jag uttalar mig inte om de andra och deras skandaler i SD för det hade tagit hela denna dagen och natten. Men jag kan uttala mig om Katja och jag vet inte om hon har kommit med några förklaring alls utan hon har väl mest sagt att hon "inte känner igen sig i situationen"?
Och jag tycker precis som många andra har skrivit här i tråden att fortfarande så håller hon på sina lögner fast det nu är klarlagt att hon hade narkotika i blodet så håller hon på och sitter där på Twitter eller ex eller vad det heter och fortsätter att anklaga folk som skriver på nätet
Det är också som jag har sagt innan att den här kvinnan har ingen som helst heder eller skam eller moral eller något som helst känslor för vad som är rätt och fel och då sitter den här kvinnan och har hjälpt till och ge Säpo goda råd?!!!
Hur mycket info och skit har hon inte sedan flet vidare??
Jag tror inte att Sverige behöver vara speciellt oroliga för ryssarna utan vi behöver nog vara mer oroliga för våra egna politiker. Det verkar som att man verkligen har lyckats få fram de säkras bästa politikerna som detta landet kan få fram.