Citat:
Om du får hänvisa till en "missbildad gås" och samma sak ska gälla för människorna så kan jag jämföra med hur "naturen ser ut" och ha åsikter vilka som ska ha sex och vilka som inte ska ha det.
Hur menar du att man skulle hjälpa främlingar sexliv? Ska man tvinga någon ha sex med alla de män som ingen frivilligt vill ha sex med, eller vad är det du föreslår?
Varför ska man inte få göra abort för?
Du blandar ihop äpplen och päron; sexdriften är naturligt betingad och det gör att kvinnor väljer bort genetiskt undermåliga partners (även om det inte handlar om att skaffa barn, utan bara om sex, så är instinkten densamma)
Va? 😅
Herregud, är du på riktigt? Attraktion är instinktiv, det betyder inte att naturens lag ska styra alla skeenden av livet. Klart vi ska leva modernt,
Men vad är det du vill ha då? Menar du att om man ska få göra abort så ska någon fanimej ha sex med dig också? Hur gör du den härleder du logiskt till en sådan slutsats?
Du verkar inte förstå att andra människor har egen vilja - vi kan liksom inte tvinga någon att ha sex med alla incels.
Vadå hur jag ser på jämställdheten? Alla har självbestämmande i denna fråga.
Det är enklare att få ligga nu än någonsin tidigare, oavsett hur du ser ut.
Varför ska man inte få göra abort för?
Du blandar ihop äpplen och päron; sexdriften är naturligt betingad och det gör att kvinnor väljer bort genetiskt undermåliga partners (även om det inte handlar om att skaffa barn, utan bara om sex, så är instinkten densamma)
Va? 😅
Herregud, är du på riktigt? Attraktion är instinktiv, det betyder inte att naturens lag ska styra alla skeenden av livet. Klart vi ska leva modernt,
Men vad är det du vill ha då? Menar du att om man ska få göra abort så ska någon fanimej ha sex med dig också? Hur gör du den härleder du logiskt till en sådan slutsats?
Du verkar inte förstå att andra människor har egen vilja - vi kan liksom inte tvinga någon att ha sex med alla incels.
Vadå hur jag ser på jämställdheten? Alla har självbestämmande i denna fråga.
Det är enklare att få ligga nu än någonsin tidigare, oavsett hur du ser ut.
Annars, exakt hur tänkte du när du först snackade om hur "naturen" skulle se ut till att det exempelvis ska handla om hur något vi själva ska bestämma över?
Varför hänvisar du endast till naturen ibland och inte hela tiden?