Citat:
Ursprungligen postat av
cyruss
Jag vet inte vad folk röker som säger att dom inte kan känna skillnaden. Vore bra om man kunde skriva exakt vad ni köper för thca produkter/namn.
Anledningen att jag kör thca isolat + cbd buds just nu är för att min kran har åkt fast, simple as that. Samma kill i 10år+ och har verkligen ingen ork att jaga telefon # eller köpa från idioter som ljuger om vikt / tid osv och testar det här som alternativ.
Men annars kan jag känna klar skillnad på thca gräs, thca isoalt+cbd buds, och vanligt underbart gräs. Inte testad annat än det.
Sent svar och folk verkar ha "svarat" åt mig men det är inte annat än att jag kör thca isolat och behöver blanda ut det med något och tycker det blir en skönare känsla. Tidigare när jag har köpt thca buds så har det bara gett mig huvudvärk men verkar vara sällsynt.
INGEN som har erfarenhet av riktiga thc-produkter kommer med gott samvete säga att dessa THCA-produkter som säljs inrikes är likvärdiga. Enbart dom som har egen shop eller ekonomiskt intresse i övrigt, eller att man är en total amatör och färsking.
Finns några med fantastiska sorter grönt (homegrown) på inrikes darknet. Finns även lite äkta brunt där, gäller att hitta rätt kranar bara då dom flesta säljer spice hasch alternativt just THCA hasch även på darknet och markandsför som äkta.
Men kollar man recensioner så får man snabbt ett hum om vad som är bra och inte.
Så alla som tänker att det är antingen gatan (mest skit om inte har bra kontakter) eller dessa skräp thca-produkter, har fel.
Krävs inget geni för att lära sig skaffa bitcoin och beställa hem Riktigt röka.