2026-01-28, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Mhm.. Så måste det vara. Jag har inte rökt innan, och dessutom meckade jag dåligt. Det låter rimligt.
Ja ingen höjdare, om man vill röka dessa modifierade hampa blandningar för 150kr grammet är det väl ok, men fan vad folk ska suga av dessa shops inget av det är bra grejer 😂 någon kommer ju ta baitet och bli besviken när hen provar
Citera
2026-01-28, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Ingen entourage effekt, känslan är valdigt basisk, sitter lite i huvudet sen försvinner, ingenting jämfört med fin bruning, dom som kanske hade riktigt dåliga kontakter eller har inte provat röka innan blir väl nöjda antar jag, jag tyckte det fungerade bra som örtmix (thca blomma) blandat med fin bruning, inte main smoket liksom

Ja det är riktigt bra att blanda i med det vanliga. Annars är det ganska meh men funkar gör det.
Citera
2026-01-28, 14:15
Medlem
Citat:
Ja ingen höjdare, om man vill röka dessa modifierade hampa blandningar för 150kr grammet är det väl ok, men fan vad folk ska suga av dessa shops inget av det är bra grejer 😂 någon kommer ju ta baitet och bli besviken när hen provar
Du leker någon expert i varje tråd. Patetiskt. Har rökt i över 10 år och dessa Thc-a produkter slår precis som vanligt hasch och gräs. Ingen skillnad alls faktist. Tror du har fått dåligt Thc-a
Citera
2026-01-28, 16:13
Medlem
Det omvandlas väl till THC när du tänder din gås? Ska väl inte behöva "decarbas" om kag förstått rätt?

Citat:
Ursprungligen postat av trmg
Ja exakt. Det är ganska svårt att mäta faktiskt temp i materialet inne i ugnen o lätt att man förstör materialet.

Lägg det i något annat så att det inte får direkt värme. Någon rekommenderade mig att lägga paketet i sand o mät tempen i sanden nära där ditt isolat finns för att minska hotspots. När det kommer ut är det rent THC som du kan äta eller blanda med nåt för att röka.
Citera
2026-01-28, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Det omvandlas väl till THC när du tänder din gås? Ska väl inte behöva "decarbas" om kag förstått rätt?

Ja det stämmer men det är inte oralt aktivt så du kan inte äta det.

Isåfall krävs decarb.

Ska du köra vape är rek att decarba för att få bästa upplevelsen.
Citera
2026-01-28, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle.12345
Du leker någon expert i varje tråd. Patetiskt. Har rökt i över 10 år och dessa Thc-a produkter slår precis som vanligt hasch och gräs. Ingen skillnad alls faktist. Tror du har fått dåligt Thc-a
Alla som är inrökta i den tråden skriver att det är meh och så är min uppfattning också efter provning, vanliga worker drys slår hela thca marknaden och om man hittar ännu bättre så är det inte ens en jämförelse. Thca är smidigt sätt för färska folk eller för folk med dåliga kontakter. Såklart är en cbd bruning med hög thca halt är bättre än mousse kvalitet på gatan, men det är inte ens röka
Senast redigerad av janer2k 2026-01-28 kl. 16:19.
Citera
2026-01-28, 16:51
Medlem
Citat:

Citera
2026-01-28, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare

?
Citera
2026-01-28, 17:00
Medlem
Citat:
Alla som är inrökta i den tråden skriver att det är meh och så är min uppfattning också efter provning, vanliga worker drys slår hela thca marknaden och om man hittar ännu bättre så är det inte ens en jämförelse. Thca är smidigt sätt för färska folk eller för folk med dåliga kontakter. Såklart är en cbd bruning med hög thca halt är bättre än mousse kvalitet på gatan, men det är inte ens röka
Nej alla i tråden säger inte så. Du och några till. Kan du berätta varför jag inte märker någon skillnad då?
Citera
2026-01-28, 17:14
Medlem
Citat:
Nej alla i tråden säger inte så. Du och några till. Kan du berätta varför jag inte märker någon skillnad då?
Förmodligen en shop eller mousserökare inget av det jag testade va jämförbart med kvalite
Senast redigerad av janer2k 2026-01-28 kl. 17:16.
Citera
2026-01-28, 17:41
Medlem
Jag vet inte vad folk röker som säger att dom inte kan känna skillnaden. Vore bra om man kunde skriva exakt vad ni köper för thca produkter/namn.

Anledningen att jag kör thca isolat + cbd buds just nu är för att min kran har åkt fast, simple as that. Samma kill i 10år+ och har verkligen ingen ork att jaga telefon # eller köpa från idioter som ljuger om vikt / tid osv och testar det här som alternativ.

Men annars kan jag känna klar skillnad på thca gräs, thca isoalt+cbd buds, och vanligt underbart gräs. Inte testad annat än det.
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Excuse min ignorans i denna fråga. Vad tillför cbd till det hela? Den är väl inte psykoaktiv direkt? Mkt milt isåfall.
Sent svar och folk verkar ha "svarat" åt mig men det är inte annat än att jag kör thca isolat och behöver blanda ut det med något och tycker det blir en skönare känsla. Tidigare när jag har köpt thca buds så har det bara gett mig huvudvärk men verkar vara sällsynt.
Citera
2026-01-28, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyruss
Jag vet inte vad folk röker som säger att dom inte kan känna skillnaden. Vore bra om man kunde skriva exakt vad ni köper för thca produkter/namn.

Anledningen att jag kör thca isolat + cbd buds just nu är för att min kran har åkt fast, simple as that. Samma kill i 10år+ och har verkligen ingen ork att jaga telefon # eller köpa från idioter som ljuger om vikt / tid osv och testar det här som alternativ.

Men annars kan jag känna klar skillnad på thca gräs, thca isoalt+cbd buds, och vanligt underbart gräs. Inte testad annat än det.

Sent svar och folk verkar ha "svarat" åt mig men det är inte annat än att jag kör thca isolat och behöver blanda ut det med något och tycker det blir en skönare känsla. Tidigare när jag har köpt thca buds så har det bara gett mig huvudvärk men verkar vara sällsynt.

INGEN som har erfarenhet av riktiga thc-produkter kommer med gott samvete säga att dessa THCA-produkter som säljs inrikes är likvärdiga. Enbart dom som har egen shop eller ekonomiskt intresse i övrigt, eller att man är en total amatör och färsking.

Finns några med fantastiska sorter grönt (homegrown) på inrikes darknet. Finns även lite äkta brunt där, gäller att hitta rätt kranar bara då dom flesta säljer spice hasch alternativt just THCA hasch även på darknet och markandsför som äkta.

Men kollar man recensioner så får man snabbt ett hum om vad som är bra och inte.
Så alla som tänker att det är antingen gatan (mest skit om inte har bra kontakter) eller dessa skräp thca-produkter, har fel.

Krävs inget geni för att lära sig skaffa bitcoin och beställa hem Riktigt röka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in