2026-01-27, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackwards
Excuse min ignorans i denna fråga. Vad tillför cbd till det hela? Den är väl inte psykoaktiv direkt? Mkt milt isåfall.

Se mina ovan inlägg. CBD verkar inte spela någon roll för ruset. Eller mycket lite. Detta från cannabis-forskaren Amir Englund.
Citera
2026-01-27, 12:13
Medlem
Finns det några andra sidor än H*mood som är legit och har snabb leverans?
Citera
2026-01-27, 14:19
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle.12345
Finns det några andra sidor än H*mood som är legit och har snabb leverans?
Swizzels o Kushy samt bakad moonvape smoketower, Upgrade Natural, Nordic med can, osv osv.
Citera
2026-01-27, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Swizzels o Kushy samt bakad moonvape smoketower, Upgrade Natural, Nordic med can, osv osv.
Swizz** är kända för att selektiva scam och ta extremt länge på sig att skicka iväg paket. Söker en pålitlig sida som H*mood också att samtliga paket från H*imood jag beställt aldrig tagit längre än 24 timmar.
Citera
2026-01-27, 14:40
Medlem
Om man aldrig har använt droger är THC-A den bästa/smidigaste vägen att gå? Har 0 kontakter, vet inte hur jag skulle få tag på cannabis. THC-A verkar iallafall väldigt smidig av det jag läst, beställa online och ba slänga in i ugnen. Eller har jag missat något?
Senast redigerad av Molledamn 2026-01-27 kl. 14:43.
Citera
2026-01-27, 16:32
Medlem
Någon som testat budsen wonderland haze från sw*zzle? Utseende, styrka och rus?

Har frågat dem men de svarar mig ej.
Citera
2026-01-27, 18:18
Medlem
doftapas avatar
Ursäkta sena svar. Hade inte notiser påslagna.
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Du kmr bli besviken om du är van med vanligt röka
Okej. På grund av att det är svaga produkter, eller att man inte blir bäng på "rätt" sätt, typ?

Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Charras från S...towers sortiment är toppen. Bra tryck o väldigt likt the real deal.

Visst lite dyr men man slipper gatuskiten.
Tack för tipset, men den var inte lite dyr 😅

Jag har bra kontakter för de äkta varorna, men gillar tanken att kunna beställa hemlevererat och dessutom på laglig väg.
Citera
2026-01-27, 18:20
Medlem
doftapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molledamn
Om man aldrig har använt droger är THC-A den bästa/smidigaste vägen att gå? Har 0 kontakter, vet inte hur jag skulle få tag på cannabis. THC-A verkar iallafall väldigt smidig av det jag läst, beställa online och ba slänga in i ugnen. Eller har jag missat något?
Vad ska du slänga i ugnen?
Citera
2026-01-27, 18:20
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Hur är det att röka rent THC-A?
Samma känsla som THC-A hasch?
Citera
2026-01-27, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molledamn

Ja exakt. Det är ganska svårt att mäta faktiskt temp i materialet inne i ugnen o lätt att man förstör materialet.

Lägg det i något annat så att det inte får direkt värme. Någon rekommenderade mig att lägga paketet i sand o mät tempen i sanden nära där ditt isolat finns för att minska hotspots. När det kommer ut är det rent THC som du kan äta eller blanda med nåt för att röka.
Citera
2026-01-27, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doftapa
Ursäkta sena svar. Hade inte notiser påslagna.

Okej. På grund av att det är svaga produkter, eller att man inte blir bäng på "rätt" sätt, typ?

Tack för tipset, men den var inte lite dyr 😅

Jag har bra kontakter för de äkta varorna, men gillar tanken att kunna beställa hemlevererat och dessutom på laglig väg.
Ingen entourage effekt, känslan är valdigt basisk, sitter lite i huvudet sen försvinner, ingenting jämfört med fin bruning, dom som kanske hade riktigt dåliga kontakter eller har inte provat röka innan blir väl nöjda antar jag, jag tyckte det fungerade bra som örtmix (thca blomma) blandat med fin bruning, inte main smoket liksom
Citera
2026-01-28, 12:58
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
Ingen entourage effekt, känslan är valdigt basisk, sitter lite i huvudet sen försvinner, ingenting jämfört med fin bruning, dom som kanske hade riktigt dåliga kontakter eller har inte provat röka innan blir väl nöjda antar jag, jag tyckte det fungerade bra som örtmix (thca blomma) blandat med fin bruning, inte main smoket liksom
Mhm.. Så måste det vara. Jag har inte rökt innan, och dessutom meckade jag dåligt. Det låter rimligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in