Tack för tipset att kolla den mathöjdpunkten igen. Lars måste ha varit ungefär 8 månader där? HT skriver att hon är mätt och nöjd hela natten mellan 20-06:30. Och nu säger hon att Lars alltid har sovit dåligt 🙃 Väldigt speciellt att inte ge någonting alls att äta mellan 8:15-14. Eller glömde hon att vi skulle få följa med en hel dag redan på fm 🙃
Hur många ska använda Hannas rabattkod till att beställa tavlor?
Vi skulle bli så glada? 🤷🏼♀️
Ett samarbete många skulle bli glada av eller vad hon nu sa? Nej. Köper riktig konst. Dyrt är det och smaken är som baken. Noll kul med månadsblomma. Men H är nöjd så då får hon väl vara det 😇 ytterligare låtsasblommor till slottet i SS 😅
Ändå fin idé men VARFÖR lägger HT ut ännu ett samarbete där hon klipper sista ordet, pratar i olika tonfall i samma mening (som är klippt 🫣. VARFÖR tycker hon att det är ok att göra ett jobb med den nivån?
Tack för tipset att kolla den mathöjdpunkten igen. Lars måste ha varit ungefär 8 månader där? HT skriver att hon är mätt och nöjd hela natten mellan 20-06:30. Och nu säger hon att Lars alltid har sovit dåligt 🙃 Väldigt speciellt att inte ge någonting alls att äta mellan 8:15-14. Eller glömde hon att vi skulle få följa med en hel dag redan på fm 🙃
Hon skulle också göra glass av youghurten och vi skulle så klart få hänga med på allt!! Väntar fortfarande..
400:- för en skitful poster?! Är det detta vi skulle bli SÅ glada för?
Jag är ingen konstnär men de där blommorna skulle nog tom jag kunna klottra ner och massproducera.
Sätter min själ på att de där teckningarna kommer plockas ner samma sekund Hanna tror att följarna glömt hennes betalda samarbete.
Nja det är indiviudellt men många barn sover lunch tills de är 3 år, Larsa är inte ens nära 3 år än.
Det är bättre att låta henne ta en kortare nap vid lunch så hon klarar att vara vaken till 19-20 tiden och sen sova hela natten till 07 tiden än att hålla henne vaken så att hon däckar vid middagstid och vaknar mitt i natten sen så som det är nu.
Inte heller great åt andra hållet att låta henne sova förlänge på dagen så att hon blir uppe sent på kvällen.
Det här borde fröken Hanna och co verkligen ta till sig och jobba på.
Ja rutin behöver hon ju i alla fall.
Men tänker fortfarande att hon inte borde behöva sova på dagen. På min sons avdelning på förskolan (går på småbarn där alla är högst 3) så är det 2 barn som sover fortfarande och det är de som är under 2.
Ja rutin behöver hon ju i alla fall.
Men tänker fortfarande att hon inte borde behöva sova på dagen. På min sons avdelning på förskolan (går på småbarn där alla är högst 3) så är det 2 barn som sover fortfarande och det är de som är under 2.
Oj det där är ju så himla individuellt hur länge de behöver sova middag. Min äldsta behövde sova middag tills han var över 4 år. Var ändå helt utslagen vid 19-tiden. Dottern däremot behövde ingen sovvila alls efter 2 års åldern. Mina andra två barn sov middag till 3års åldern ungefär. Sen var det inte alla dagar de behövde sova hemma men alltid på förskolan.
Ändå fin idé men VARFÖR lägger HT ut ännu ett samarbete där hon klipper sista ordet, pratar i olika tonfall i samma mening (som är klippt 🫣. VARFÖR tycker hon att det är ok att göra ett jobb med den nivån?