2026-01-24, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Med tanke på hur hela familjen blivit så det troligtvis något skevt som har hänt.

Dock har ju inte hela familjen blivit så. Det finns ett fjärde syskon, en syster och halvsyster till Jocke som är tvilling med Jacke, hon är ju normal. Sen är familjen inte så skeva utan de är bara lite WT och lågbegåvade, finns många andra familjer som är så. Visst Chrippa är lite narcissistisk och en gaphals men han är ju ändå väldigt skön, hans farsa är också skön utöver lite småekobrott. Jacke är empatisk men bara väldigt WT och har tyvärr beroendepersonlighet vilket gör att han hamnat i drogträsket flera gånger, Annika är också en vanlig WT med drogproblem.
Citera
2026-01-25, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vart ska jag lägga upp tänker du? Jag har ett privat IG konto där jag endast lägger upp intressanta saker för mina vänner. De vill inte se Joakim Lundells rants.
På FB är det samma sak, mina vänner skulle inte fatta ett skit och tro jag var tokig. Lägger jag upp här så röjer jag min identitet för då kommer JL omedelbart lägga ut mitt namn och profil på sina sociala medier.

Har däremot skickat allt till hans meningsmotståndare, som är fullt medvetna om hur han beter sig mot folk för jag är bara en i mängden av alla som får hot av JL.
Skicka till SVT/Bo Göran Bodin? Även om han själv inte arbetar vidare med materialet så borde han känna till någon annan som gör det.
Citera
2026-01-25, 00:25
Medlem
Citat:
Den har jag sett, ganska dålig. Hastigt klippt, saknar röd tråd, saknar kritiska frågor åt ju båda hållen.

Så, tror du att de påstådda övergreppen som ifrågasätts i dokumentären har hänt på riktigt? Tror du att Jockes mamma tvingade honom att stoppa fingrarna i en lampsockel?
Senast redigerad av Ralfhead 2026-01-25 kl. 00:28.
Citera
2026-01-25, 00:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Så, tror du att de påstådda övergreppen som ifrågasätts i dokumentären har hänt på riktigt? Tror du att Jocke tvingades stoppa fingrarna i en lampsockel av sin mamma?

Jag tror det ligger något bakom det, låt oss säga att han ljuger till 50% och talar sanning till 50%.
Citera
2026-01-25, 00:38
Medlem
Citat:
Jag tror det ligger något bakom det, låt oss säga att han ljuger till 50% och talar sanning till 50%.

Vilka av de påstådda övergreppen som ifrågasattes tror du har hänt på riktigt?
Citera
2026-01-25, 00:44
Medlem
Citat:
Varför känner du det kan ligga något bakom det?
Och vad får dig tänka att han formodligen ljuger och talar sanning 50/50?
Citera
2026-01-25, 00:45
Medlem
Adrenaline976s avatar
Expressensport - intervju med Jockiboi

”Vi hatar Jockiboi” sjöng HV71-klacken

Citat:
Buropen ekade i Husqvarna Garden
när Joakim Lundell dök upp på mediakuben i
E4-derbyt mellan HV71 och Linköping.

https://vm.tiktok.com/ZNRSAy7wc/
Citera
2026-01-25, 01:05
Avstängd
Citat:
Vilka av de påstådda övergreppen som ifrågasattes tror du har hänt på riktigt?

Kan inte du lista alla? Jocke är en pajas som älskar uppmärksamhet. Jag är inte expert i hans biografi.
Citera
2026-01-25, 01:08
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Skicka till SVT/Bo Göran Bodin? Även om han själv inte arbetar vidare med materialet så borde han känna till någon annan som gör det.

Jag är rätt säker på att BG är klar med JL. BG gjorde sitt bästa för att en normal människa ska förstå hur/vad JL håller på med och det lyckades- hur mycket än JL tror att han är mer poppis än någonsin.
Det bubblar i vartenda kommentarsfält och det är därför JL är driven till bristningsgränsen, han har ingen kontroll och kan inte blockera folk som inte tillber honom.
Citera
2026-01-25, 01:15
Medlem
FruKrokodils avatar
Var det inte denna tråd som Joakim var så stolt över, då alla älskade honom och hans "livsresa"?
Jag hoppade in här efter ha sett "Hatet" och vad jag ser så är JL rätt illa omtyckt. Försvann hans fanclub efter det kom fram att deras stora idol är en mytoman, att kejsaren är naken?
Till och med hans kriminella kepsförsäljare till brorsa får mer stöd.
Citera
2026-01-25, 02:21
Medlem
Citat:
Att skiten är för rörig och man får inte ihop den.

Vad exakt är det som inte går att få ihop?
Citera
2026-01-25, 03:40
Medlem
Citat:
Så, tror du att de påstådda övergreppen som ifrågasätts i dokumentären har hänt på riktigt? Tror du att Jockes mamma tvingade honom att stoppa fingrarna i en lampsockel?

Citat:

Hur menar du att hans mamma kunde tvinga honom till det? Enligt Jockiboi så ”väste” hans mamma bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in