Jocke skriver också till folk om nätterna. Att han tar emot meddelanden från alla har han sig själv att skylla. Grabben har en miljon följare. Restricta dms mannen eller anställ en person för att hantera inkommande meddelanden från löst folk..
Dom han skriver till skriver inte till honom på nätterna. Dom uttrycker sig kritiskt om hans helt oacceptabla beteende.
Att folk skriver att han ska ge fan i Chrippa är inget hot, det är en konsekvens av hans inhumana förföljelse av Chrippa. Folk ser det och kritiserar det. Det är inte synd om honom för det.
Vem har skrivit att han står i andras trädgårdar? Är det det värsta någon skrivit till Jocke att anklaga honom för att stå i en trädgård? Med tanke på att han efter att ha blivit beskylld för det kände sig tvungen att hota personen till tystnad är det förmodligen sant. Jag visste att han hade en förkärlek för att övervaka och kontrollera sina offer, men mina källor säger att han skickar andra för att spana på sina offer utanför deras boenden. Trädgårdsanekdoten är bisarr, det kommer jag gräva i.
Vet du vad Pallal fortsätt gräva så får vi se om du har ett ordentligt underlag att visa upp sen.
Ser att Jocke inte vill vara ifred. Satt i podden och säger han fick hot om och om igen, dagarna innan han skulle vittna i rätten (Julias ärende). Han insinuerar direkt att dessa ska ha skickats av Linnea och Chrippa, utan förbehåll.
Linnea svarar då med att hon låg och sov under natten när hoten ska ha kommit. Och Jocke, sin lögnaktiga vana trogen, hakar då direkt på tanke-fröet 'Hur kan hon ha vetat att hoten kom under natten? Jag sa ingenting om det överhuvudtaget ju??', och han verkligen malar och maler detta ändlöst, för att verkligen pränta in det hos lyssnarna.
Att han själv lagt ut skärmdumpar, långt innan Linneas svar, som visar att hoten kom tidigt om morgonen, och vad Jocke själv skrev då, och sen sitter i podden och hävdar att bara hotaren vet att hoten kom nattetid ... det är bara en Jockiboi som kan vara så spånig.
Senast redigerad av Valentin90 2026-01-25 kl. 00:12.