2026-01-24, 19:53
Medlem
Tjoflos avatar
En man kan stoppa in snoppen i ett gloryhole utan att bry sig om vad som finns på andra sidan. Att knulla en man är ingen bedrift.
Citera
2026-01-24, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Haha! Jag älskar din energi! Som man inte rört en kvinna är detta surrealistisk. Du kan få tio män, men en man måste vara utan?
Om jag ligger med tio män får nio män mer sex än om jag varit monogam med en man. Hur är detta inte glada nyheter?
Citera
2026-01-24, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Haha, enkelt att hävda när ni har all sexuell makt och kan välja och vraka mellan män. Men när utbudet är skralt, då kanske det låter annorlunda. Då kanske ni börjar bry er. För ni vill väl ha män i era liv förmodar jag?
Alltså vi lever i en tid där det både är socialt och ekonomiskt möjligt för kvinnor att leva utan män. Historiskt är det en relativt ny situation och det blir spännande att se om ditt antagande stämmer, iallafall så värst länge till.
Citera
2026-01-24, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoflo
En man kan stoppa in snoppen i ett gloryhole utan att bry sig om vad som finns på andra sidan. Att knulla en man är ingen bedrift.

Jo, för den måste stå upp annars går det inte.
Citera
2026-01-24, 20:05
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Alltså vi lever i en tid där det både är socialt och ekonomiskt möjligt för kvinnor att leva utan män. Historiskt är det en relativt ny situation och det blir spännande att se om ditt antagande stämmer, iallafall så värst länge till.
Ja, frågan är om ni vill leva med män eller inte? Jag vill helst leva med en kvinna, men inte till vilket pris som helst. Och jag kan lova dig att min sambo har mer nytta av mig rent praktiskt, än vad jag har av henne. Så jag tänker att ni har ett viss intresse av att ha män i era liv, även i framtiden.

Det är enkelt för kvinnor att säga att män är överflödiga, när vi ständigt jobbar för att ni ska må så bra som möjligt. Vad händer när vi slutar kämpa för er, så som många män idag upplever att kvinnor börjat göra? Vi kan inte leva med dubbla måttstockar.
Citera
2026-01-24, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Jag ser dig i flera inlägg skriva att kvinnor inte borde attraheras av "topp-männen", för att du då tycker att det blir nån slags skev fördelning av vilka män som får kvinnor och inte. Men nu är det som så att vi kvinnor vill gärna ha det så, att det finns några män på toppen som kan charma och få oss alla i säng. Att en man är förmögen till att få många kvinnor är liksom en av anledningarna till att man njuter av just en sådan man.

Men du tycker att detta ska upphöra på bekostnad av kvinnors sexuella njutning. Alltså vill du att kvinnor ska njuta mindre sexuellt. Du försöker på något sätt få det till att det skulle resultera i att kvinnor blir mer kåta på incels, vilket självklart inte är fallet. Det enda som kan påverka den biten är att incelsen själva gör sig mer attraktiva för kvinnor.

Låter ju som att mormonerna vore det perfekta valet för dig .)

Nej, det finns givetvis inga kvinnor med klass och självrespekt som skulle acceptera att dela på några "topp-män". De som ägnar sig åt sådant är oftast kvinnor med psykisk ohälsa eller extremt låg självkänsla. Som behöver hjälp helt enkelt.
Citera
2026-01-24, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Ja, frågan är om ni vill leva med män eller inte? Jag vill helst leva med en kvinna, men inte till vilket pris som helst. Och jag kan lova dig att min sambo har mer nytta av mig rent praktiskt, än vad jag har av henne. Så jag tänker att ni har ett viss intresse av att ha män i era liv, även i framtiden.

Det är enkelt för kvinnor att säga att män är överflödiga, när vi ständigt jobbar för att ni ska må så bra som möjligt. Vad händer när vi slutar kämpa för er, så som många män idag upplever att kvinnor börjat göra? Vi kan inte leva med dubbla måttstockar.
Jag tror kvinnor känner exakt samma. Inga konstigheter.
Citera
2026-01-24, 20:14
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Jag tänker så här. Ju färre män en kvinna ligger med och ju mer selektiv hon är, desto fler incels. Medan en kvinna som inte är så selektiv utan ligger med många räddar många män från att bli incels och räddar samhället från farliga kvinnohatande incels.

Kvinnor borde få medaljer för detta. Tänk simborgarmärket i olika färger när en kvinna legat med 5, 10, 25, 50, 100 män osv.

Tror du har missförstått. Incel-rörelsen är en realitet, inte något akademiskt tankeexperiment som du kan överlista med kluriga frågor.
Citera
2026-01-24, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Tror du har missförstått. Incel-rörelsen är en realitet, inte något akademiskt tankeexperiment som du kan överlista med kluriga frågor.
Man kan väl få skoja till det på en lördag?
Citera
2026-01-24, 20:20
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Man kan väl få skoja till det på en lördag?

NEJ
Citera
2026-01-24, 20:48
Moderator
MrFishboys avatar
Konstigt resonemang när kvinnors sexualitet redan hyllas av massmedia, när de borde hylla kvinnor som faktiskt har en emotionell mognad och kan bygga meningsfulla och långsiktiga relationer, det där de påstår sig vilja ha. Och kvinnor har ju aldrig haft så många sexpartners som de har nu, det som kritiseras av ”Incels” är ju att kvinnorna enbart ligger med samma män. Synen på sex är ju också liberal för kvinnors del, männens sexualitet problemet studeras och fördöms, så pass liberal att 2% av kvinnor i USA säljer sex på Only fans; https://www.newsweek.com/1-4-million-american-women-onlyfans-1996639
Citera
2026-01-24, 20:58
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Euripides
För djur är det så. Vanligtvis gör man skillnad på djur och människor (även om vi tekniskt sett är ett däggdjur), men du kanske platsar bland de förra hellre än de senare?

*Edit*
Sedan finns det gott om djurarter som lever monogamt hela livet så jag får be djuren om ursäkt för mitt svepande argument ovan, även de är bättre än jag antydde.

Du ÄR ett djur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in