2026-01-24, 21:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demotrash
Finns inget att skämmas för med kukar. De är fina och inget konstigt om folk vill ha dom. Kommer alltid finnas mer extrema människor även när det gäller sexantal, såväl kvinnor som män. Det är bara trams att missunna kvinnor kuk. Ett manligt häxbeteende. Står de där med sina långa kroknäsor med en vårta på och skriker ”du ska inte ha nån mer kuk”. Lägg av vill kvinnor ha kuk, vilket riktiga kvinnor vill ha, så ska de väl få det. Hur kan man missunna kvinnor kuk? Riktigt lågt beteende. Nej den manliga versionen av häxhaggor är inte kul att ha o göra med då är det bättre med plikttrogna män som ställer upp med kuk. Kanske är det dom som förtjänar en medalj. Kanske är det männen som ger kuk som borde få en medalj så får vi se hur avundsjuka de övriga häxkillarna blir då

Håller med, kvinnor ska njuta av kukar. Punkt!
Citera
2026-01-24, 21:07
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Nä, man ska inte göra någonting. Hur många sexpartners en människa har är inte någon annans business.

Ja och nej! Man hade på förhand haft nytta av att veta om någon börjat riskera att utveckla nihilism. Det är ingen moralisk fråga men sanningen är att folk som ligger mycket utvecklar nihilism och strategier för att hitta annan intimitet och exlusivitetsideer.
Citera
2026-01-24, 21:55
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag tror kvinnor känner exakt samma. Inga konstigheter.
Ja mycket möjligt. I könskriget är alla förlorare.
Citera
2026-01-24, 21:58
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Jag tänker så här. Ju färre män en kvinna ligger med och ju mer selektiv hon är, desto fler incels. Medan en kvinna som inte är så selektiv utan ligger med många räddar många män från att bli incels och räddar samhället från farliga kvinnohatande incels.

Kvinnor borde få medaljer för detta. Tänk simborgarmärket i olika färger när en kvinna legat med 5, 10, 25, 50, 100 män osv.

Ett missbruk är väl sällan en åtråvärd egenskap hos en partner.

Sen vad kvinnor jag inte bryr mig om gör det skiter jag personligen fullständigt i.
Citera
2026-01-24, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Ett missbruk är väl sällan en åtråvärd egenskap hos en partner.

Lär dig skilja på bruk och missbruk.
Citera
2026-01-24, 22:10
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Lär dig skilja på bruk och missbruk.

Lär mig då?

Du pratar om att börja ge kvinnor som knulla med många män medaljer.

Är inte det samma sak som att uppmuntra ett bruk till ett missbruk?
Citera
2026-01-24, 22:43
Medlem
Ilimitados avatar
Dom borde definitivt hyllas för sina hyllor.
Citera
2026-01-25, 00:06
Medlem
Citat:
Om jag ligger med tio män får nio män mer sex än om jag varit monogam med en man. Hur är detta inte glada nyheter?

Du kan lura dig själv att tro att det är normalt om det känns bättre.
Citera
2026-01-25, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Lär mig då?

Du pratar om att börja ge kvinnor som knulla med många män medaljer.

Är inte det samma sak som att uppmuntra ett bruk till ett missbruk?
Tänker du så när medaljer delas ut inom andra idrotter också?
Citera
2026-01-25, 00:53
Medlem
Citat:
Jag tänker så här. Ju färre män en kvinna ligger med och ju mer selektiv hon är, desto fler incels. Medan en kvinna som inte är så selektiv utan ligger med många räddar många män från att bli incels och räddar samhället från farliga kvinnohatande incels.

Kvinnor borde få medaljer för detta. Tänk simborgarmärket i olika färger när en kvinna legat med 5, 10, 25, 50, 100 män osv.

Det är väl bara invandrarkillar och incels som är rädda för kvinnor dom tar för sig i livet.
Citera
2026-01-25, 02:22
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Tänker du så när medaljer delas ut inom andra idrotter också?

Är ju du som startade tråden och ville dela ut medaljer till kvinnor som klarar av att ta emot många kukar.

Vet inte varför du ställer den frågan till mig.

För att hålla mig till din trådstart så tycker jag inte att det är eftersträvansvärt.
Citera
2026-01-25, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Du kan lura dig själv att tro att det är normalt om det känns bättre.

Vad är problemet då?

I ditt fall så ligger ju problemet antagligen i din kulturella uppväxt, inget annat.

När man använder ord som slampa i Sverige, så finns det två anledningar.
Man har endera blivit nobbad av tjejen själv, eller så är man så osäker så att man inte ens vågar få nobben. I båda fallen så är man en loser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in