2026-01-24, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Har inte tänkt klart kring vilka färger det ska vara på olika medaljer men nu när du säger det låter guld jättefint.
En chokladmedalj, en sådan som är inslagen i guldfolie tror jag skulle passa perfekt.
Citera
2026-01-24, 16:53
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Jag är inte incel men jag tror att många incels hällre avstår från att knulla om tjejen verkar jävligt lös.
En incel kan såklart gå till en hora precis som alla andra men väljer att inte göra det.

Egentligen, incels är nog snälla killar som vill ha äkta tjejer som inte fått kuk i sig innan och som är bra tjejer och lojala.
Jag är oskuld och snart 40 och självklart hade jag kunnat få ligga med massa olika tjejer om jag verkligen velat, men nåt av det äckligaste som finns är att ligga med en tjej som inte är oskuld.
Citera
2026-01-24, 16:53
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Du tror att det är ovanligt?

Du har rätt. Det är säkert vanligt. Det finns lika tappade kvinnor som män där ute.
Citera
2026-01-24, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuttherope
En chokladmedalj, en sådan som är inslagen i guldfolie tror jag skulle passa perfekt.
Det får bli den lägsta nivån, när men legat med fem st.
Citera
2026-01-24, 16:54
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Fast ibland börjar de döda. Företrädesvis kvinnor.

Ja det är naturligtvis inte så bra.

Citera
2026-01-24, 16:56
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Jag är inte incel men jag tror att många incels hällre avstår från att knulla om tjejen verkar jävligt lös.
En incel kan såklart gå till en hora precis som alla andra men väljer att inte göra det.

Egentligen, incels är nog snälla killar som vill ha äkta tjejer som inte fått kuk i sig innan och som är bra tjejer och lojala.
Jag är oskuld och snart 40 och självklart hade jag kunnat få ligga med massa olika tjejer om jag verkligen velat, men nåt av det äckligaste som finns är att ligga med en tjej som inte är oskuld.

Mjaoa, jag undrar om du har rätt här. Det här verkar vara vad som tydligen fungerar för dig, men jag har svårt att tänka mig att ensamma män i allmänhet hade hoppat att ligga med söta tjejer bara för att de kan ha legat en eller flera gånger tidigare.

Något jag, däremot, rekommenderar alla killar och män är att för Guds skull sluta att placera de här tjejerna på piedestal. Alla ansträngningar, alla pengar och all tid som investeras kommer inte att bära någon önskvärd frukt.
Citera
2026-01-24, 16:58
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Du har rätt. Det är säkert vanligt. Det finns lika tappade kvinnor som män där ute.

Man kan säga att allting kvinnor anklagar män för och säger att de måste ta och sluta upp med. Är allting sånt de själva gör.
Citera
2026-01-24, 16:59
Medlem
Hade varit jävligt intressant att se era konversationer på Tinder och andra ställen.
Citera
2026-01-24, 17:00
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
Snarare så att de kvinnor som gör detta ska få en tatuering i pannan med en stor varning på så att man kan undvika dessa.

Vilka ska killarna ligga med då? De utan märke i pannan? Men de ligger ju inte. Kommer bli fullständig incel mania.
Citera
2026-01-24, 17:02
Medlem
Euripidess avatar
Citat:
Jag tänker så här. Ju färre män en kvinna ligger med och ju mer selektiv hon är, desto fler incels. Medan en kvinna som inte är så selektiv utan ligger med många räddar många män från att bli incels och räddar samhället från farliga kvinnohatande incels.

Kvinnor borde få medaljer för detta. Tänk simborgarmärket i olika färger när en kvinna legat med 5, 10, 25, 50, 100 män osv.

Nja...min uppfattning är att de flesta män inte är på jakt efter en slampa som ligger med alla med kuk. Jag tror de flesta män är ute efter kvinna som är lite söt/snygg och som är kärleksfull och monogam. Att bara knulla runt är väl kul när man är tonåring eller åtminstone under 25 men sedan vill man ju ha ett förhållande med substans och framtid.
Citera
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Du gör misstaget att tro att jag diskuterar mina egna preferenser, det gör jag inte. Jag diskuterar hur det de facto ser ut.

Mina känslor, åsikter eller antaganden spelar ingen roll i sammanhanget. Fakta går före.

Jag ser dig i flera inlägg skriva att kvinnor inte borde attraheras av "topp-männen", för att du då tycker att det blir nån slags skev fördelning av vilka män som får kvinnor och inte. Men nu är det som så att vi kvinnor vill gärna ha det så, att det finns några män på toppen som kan charma och få oss alla i säng. Att en man är förmögen till att få många kvinnor är liksom en av anledningarna till att man njuter av just en sådan man.

Men du tycker att detta ska upphöra på bekostnad av kvinnors sexuella njutning. Alltså vill du att kvinnor ska njuta mindre sexuellt. Du försöker på något sätt få det till att det skulle resultera i att kvinnor blir mer kåta på incels, vilket självklart inte är fallet. Det enda som kan påverka den biten är att incelsen själva gör sig mer attraktiva för kvinnor.
Citera
Medlem
Citat:
Fast ibland börjar de döda. Företrädesvis kvinnor.

Det är inte för att de inte får ligga som de dödar. Grundorsaken till att de dödar är samma orsak till att de inte får ligga - weirdo syndrome.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in