2026-01-24, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Kanske räddar det en del incels men problemet är väl att hingstar som Trump och såna får chansen att yngla av sig desto fler gånger. Det ÄR inte bra för samhället.
Vad hindrar dem idag?
Citera
2026-01-24, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Incels är incesls just för att de inte vågar ta kontakt med kvinnor. Har aldrig haft problem med det men sen pratar jag med alla okända utan problem. De flesta faktiskt i matbutiken otroligt nog.
Min senaste kille haffade jag på Coop. Allt går om man vill 🙂
Citera
2026-01-24, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Min senaste kille haffade jag på Coop. Allt går om man vill 🙂
Ja, lite får man våga. träffar ofta nån trevlig kvinna.
De lyser upp som solar när man tilltalar dem. riktigt roligt.
Citera
2026-01-24, 18:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Nej samhället räddas inte från farliga kvinnohatande incels genom att kvinnor ska ha sex med dom. Samhället räddas från farliga kvinnohatande incels genom att dom slutar vara farliga kvinnohatare.

Men jag håller med om att kvinnorna som ligger runt inte borde få den skit dom får av många män som uppenbarligen är beroende av dom för att nånsin få ligga. Och med detta menar jag incels som beter sig som att vi lever i nån slags toxisk hederskultur där "kvinnor som ligger med mer än 1 man borde avrättas!"... Ibland ser man sådana hjärndöda incel-trådar och inlägg

("kvinnor som ligger med mer än 1 man borde avrättas!")

Tänker du på muslimska kvinnor då eller?
Citera
2026-01-24, 18:51
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Nu överdriver du väl lite? Det är ju inte säkert att den första man stoppar den i är den bästa.

Sedan verkar ju dom flesta som föraktar kvinnor som haft flera eller många partners, själva tycka att det är helt OK att killar knullar runt hur mycket som helst.
I alla fall innan dom gift sig, hur rättvist är det?
Rättvist? På vilket sätt skulle något inom kärlek och känslor vara baserade på rättvisa? Hur rättvist är det att 70% av kvinnorna jagar typ 20% av männen?

Kvinnor får absolut ligga runt, men de kan inte samtidigt ha förväntningar att män ska acceptera beteendet, för det signalerar illojalitet för mannen. Kvinnor har all makt vad gäller sex, men vi män har makten över vilka vi ger tillgång till våra ansträngningar (vilka vi uppgraderar från flickvänner till något mer).

För 10 år sen förutspådde jag att gentlemannen kommer dö ut pga kvinnors beteenden. Idag är vi där. Män har börjat checka ut, med all rätt. Det är ett snedvridet, disfunktionellt förhållande mellan kvinnor och män idag, det är vad könskriget gjort med oss. Särskilt i Sverige, där mansöverskottet gått kvinnorna över huvudet. They are delusional and privileged, plain and simple. Allt handlar om kvinnors njutning och rättigheter, inget om deras skyldigheter. Men män har kvar sina skyldigheter med råge.
Citera
2026-01-24, 18:53
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Jag har aldrig sagt ordet "respektera" i kontexten av kvinnors njutning. Jag har sagt att det är konstigt att vara en man och inte vilja att kvinnor ska vara kåta och ha skönt sex.

Är din fråga om jag tycker att det borde vara lagligt för män att köpa sex för att män ska få njuta mer sexuellt? I så fall är svaret JA. Min åsikt är att det borde bedrivas statlig kontrollerad bordellverksamhet (där kvinnor mår bra och är hela och rena) så att alla män som har svårt att ligga kan få ligga när dom vill och hur mycket dom vill. Detta hade varit sunt för mäns psykiska välmående. Och det hade dessutom funnits massa lediga jobb åt de kvinnor som är promiskuöst lagda. Perfekt.
Jag håller helt med dig! Bordellverksamhet har inget med tvång, utsatthet eller maktmissbruk att göra. När vi förbjuder det så skapas en hentai-effekt över det hela, och trafficking uppstår. Vidrigt!
Citera
2026-01-24, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Rättvist? På vilket sätt skulle något inom kärlek och känslor vara baserade på rättvisa? Hur rättvist är det att 70% av kvinnorna jagar typ 20% av männen?

Kvinnor får absolut ligga runt, men de kan inte samtidigt ha förväntningar att män ska acceptera beteendet, för det signalerar illojalitet för mannen. Kvinnor har all makt vad gäller sex, men vi män har makten över vilka vi ger tillgång till våra ansträngningar (vilka vi uppgraderar från flickvänner till något mer).

För 10 år sen förutspådde jag att gentlemannen kommer dö ut pga kvinnors beteenden. Idag är vi där. Män har börjat checka ut, med all rätt. Det är ett snedvridet, disfunktionellt förhållande mellan kvinnor och män idag, det är vad könskriget gjort med oss. Särskilt i Sverige, där mansöverskottet gått kvinnorna över huvudet. They are delusional and privileged, plain and simple. Allt handlar om kvinnors njutning och rättigheter, inget om deras skyldigheter. Men män har kvar sina skyldigheter med råge.
Män är i sin fulla rätt att checka ut om de tycker det löser något. Så länge de inte skadar kvinnor är det inga kvinnor som bryr sig om detta.
Citera
2026-01-24, 18:57
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Eller hur.
Men med manlig logik är det svårt för kvinnor att göra rätt tyvärr.

Bra namn på märker ju!
Ja det är märkligt hur män kan vilja att kvinnor ska ligga runt, men inte vilja ta i en kvinna med tång när det gäller större engagemang som samboskap/äktenskap. Vi borde vara mer konsekventa och mindre patetiska vad gäller att få komma till initialt. Vi är slavar för vår egen sexuella drift, men jag kommer aldrig få respekt för en man som inte kan tygla denna drift och skjuter sina principer åt sidan för några timmar av njutning. Någon självrespekt får man ändå ha.
Citera
2026-01-24, 19:00
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Män är i sin fulla rätt att checka ut om de tycker det löser något. Så länge de inte skadar kvinnor är det inga kvinnor som bryr sig om detta.
Haha, enkelt att hävda när ni har all sexuell makt och kan välja och vraka mellan män. Men när utbudet är skralt, då kanske det låter annorlunda. Då kanske ni börjar bry er. För ni vill väl ha män i era liv förmodar jag?
Citera
2026-01-24, 19:04
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missisoppan
Huvudsaken är väl att vi kvinnor kommer ut som vinnare i könsdebatten. Vi sätter ju dagordningen inom statliga media, men det är också berusansde med den kvinnomakt som ökat i Norden.
Första meningen skriver du "jämlikhet", för att i nästa skriva "Huvudsaken är väl att vi kvinnor kommer ut som vinnare i könsdebatten.".

Tänker du innan du skriver?
Citera
2026-01-24, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Ja, lite får man våga. träffar ofta nån trevlig kvinna.
De lyser upp som solar när man tilltalar dem. riktigt roligt.
Precis. Jag har råkat ut för detta fenomen några gånger också.

Kommer fram någon tjej i affären eller i kön på något ställe och, -Hej!
- Jag, eehh...Blir livrädd att jag glömt bort något av mina ex...
Det är sådana tillfällen incels inte inte tar vara på...
Senast redigerad av Cuttherope 2026-01-24 kl. 19:51.
Citera
2026-01-24, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Haha, enkelt att hävda när ni har all sexuell makt och kan välja och vraka mellan män. Men när utbudet är skralt, då kanske det låter annorlunda. Då kanske ni börjar bry er. För ni vill väl ha män i era liv förmodar jag?
Vissa har inte förstått spelreglerna tycks det.
Om man en gång skaffat sig en kvinna så blir man sedd och mycket
mer eftertraktad
av andra kvinnor, fråga mig inte varför.

Verkar som man fått en OK stämpel av hela kvinnokollektivet.
Såå, börja med en tjej längre ned på stegen och arbeta dig uppåt.
Tråkigt för just den tjejen, men, men...

Det blir lite som när man redan har ett arbete.
Då är det enklare att byta jobb, att bli anställd.
Är du helt arbetslös så blir det mycket svårare, eller till och med omöjligt för vissa att få ett.
Senast redigerad av Cuttherope 2026-01-24 kl. 19:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in