Med tanke på att den billigaste benso vendorn inte finns kvar längre verkar det som att Dessa xanax 4mg lila tabs är billigast nu sätt till mg per krona.
Finns på fs4 etc, har någon erfarenhet av dessa? Känns ju som hemma pressade men är de kvalitet? Tar man en halv sån d.v.s 2mg är det likvärdigt att ta 2 blåa ksalol?
90% of vendors in catharsis Market and other markets sell research chemicals. Once you do your own lab test you realise how you have been fooled. Instead of tjack they sell u 4fa ,, Instead of MDMA other research chemicals.. please buy and first test all your drugs. I can tell you 90% is just research chemicals. It's waste of your experience..do good drugs not research chemicals..
Vad händer med catharsis? Har försökt att komma in på sidan i två dagar utan att lyckas. Är det fler med samma problem? Blir illa tvungen att vända mig till flugsvamp snart
Vad händer med catharsis? Har försökt att komma in på sidan i två dagar utan att lyckas. Är det fler med samma problem? Blir illa tvungen att vända mig till flugsvamp snart
Jag loggade in nyss så verkar fungera som det ska?
Citat:
Ursprungligen postat av NiceNameTwice
Jag loggade in nyss så verkar fungera som det ska?
Har kommit in då och då sen nån dag tillbaka men sen snurrar det periodvis bara tills random error meddelande dyker upp. Pågående DDoS-attack?
Vad är detta för länk? På deras Dread ser jag att det är cath.si som gäller för clearnet för att nå Catharsis nu. Var catharsis.top tidigare men de bytte väl nyligen.