2026-01-24, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/wJ1KnVk

Hur ser hon ut 😁

viktigt att säga " större spelning"
Citera
2026-01-24, 10:18
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
P.W snodde hennes idé, hon borde stämma henne
Jag är genuint förvånad över att inget produktionsbolag ser storheten i Annas egna program. Det hade blivit en drama-reality av guds nåde. Konflikterna hade avlöst varandra i den dysfunktionella Märstafamiljen och vi är många som hade suttit bänkade.

Är det drama man är ute efter kan det knappast finnas ett bättre val. Hennes självförhärligande, förnekande livstillstånd ÄR bra tv.

Klart barnvåldtäkter och guldstölder solkar ned familjen en aning - men det är ju vad folket vill ha. Gränslöshet.
Citera
2026-01-24, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
viktigt att säga " större spelning"
Säkert nåt jävla nostalgimedley igen i Mello. 3 sekunder i rampljuset och nu ska det fixas med hår, kläder,naglar och framför allt solariebrännan ... same same som alltid😵‍💫🙄🫣 Gör nåt eljest nån gång för helvete ‼️‼️‼️🤬
Citera
2026-01-24, 14:22
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Säkert nåt jävla nostalgimedley igen i Mello. 3 sekunder i rampljuset och nu ska det fixas med hår, kläder,naglar och framför allt solariebrännan ... same same som alltid😵‍💫🙄🫣 Gör nåt eljest nån gång för helvete ‼️‼️‼️🤬
Haha! Tror du gissat precis rätt
Anna kommer förstås va där.
Som om någon längtade tillbaka till den tid när Bert dominerade Mello

Fattar inte varför hon envisas med solariet? Hon verkar inte bli brun av det.
Hon är ju blek på varannan bild, och orangebrun på nästa

Kanske är det den enda deal hon har kvar, och därför håller hon stolt kvar vid den?
Hon får var 10:e gång gratis på solariet i Märsta, om hon nämner dem på IG?
Senast redigerad av osnuten 2026-01-24 kl. 14:32.
Citera
2026-01-24, 20:30
Medlem
Får nästan eksem av att hon skriver direkt till personen i fråga i sina inlägg. Så jävla dumt så det finns inte. Varför?? Man skriver vem man har träffat och några rader om var och vad man gjort. Hennes ständiga kärleksförklaringar direkt till personen i inläggen är så man vill kräkas. Och personerna som det avses svarar ofta lika kletigt tillbaka. Pinsamt. Nu var det Nicola Perrellis fru Tina hon hade träffat. Som för övrigt inte ser riktigt klok ut med sina fillers i ansiktet. Uppumpade kinder a'la julgris är inte snyggt på någon.
Citera
2026-01-24, 22:54
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linay
Får nästan eksem av att hon skriver direkt till personen i fråga i sina inlägg. Så jävla dumt så det finns inte. Varför?? Man skriver vem man har träffat och några rader om var och vad man gjort. Hennes ständiga kärleksförklaringar direkt till personen i inläggen är så man vill kräkas. Och personerna som det avses svarar ofta lika kletigt tillbaka. Pinsamt. Nu var det Nicola Perrellis fru Tina hon hade träffat. Som för övrigt inte ser riktigt klok ut med sina fillers i ansiktet. Uppumpade kinder a'la julgris är inte snyggt på någon.

Varför följer du henne då och läser vad hon skriver? Du mår ju uppenbarligen inte bra av det.
Citera
2026-01-25, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Jag är genuint förvånad över att inget produktionsbolag ser storheten i Annas egna program. Det hade blivit en drama-reality av guds nåde. Konflikterna hade avlöst varandra i den dysfunktionella Märstafamiljen och vi är många som hade suttit bänkade.

Är det drama man är ute efter kan det knappast finnas ett bättre val. Hennes självförhärligande, förnekande livstillstånd ÄR bra tv.

Klart barnvåldtäkter och guldstölder solkar ned familjen en aning - men det är ju vad folket vill ha. Gränslöshet.
Ja vi är många som hade tittat, särskilt under guldåldern 2014-2019.

JAG tror verkligen att det har varit på tal, men att alla TV-bolag vet att det skulle vara för omöjligt att jobba med Anna så länge. Det gick ju inte ens ett dygn på Robinson senast. Man har nog alltid stått ut med hennes galenskap eftersom det har rört sig om enstaka program. Men en serie? Omöjligt

Dessutom vill hon ju ha sådan kontroll på hur hon framstår utåt, vilket hade gjort det svårt att få det man vill se i en sån serie. Om hon råkar vara på sitt Jungfru Maria-humör ena dagen kommer hon plåga klipparna och gå ut i pressen och baktala producenterna för att de visar när hon dagen innan skickar förbannelser och sticker hål i voodoodockor av sina fiender.

Tror jag
Citera
2026-01-25, 15:00
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Ja vi är många som hade tittat, särskilt under guldåldern 2014-2019.

JAG tror verkligen att det har varit på tal, men att alla TV-bolag vet att det skulle vara för omöjligt att jobba med Anna så länge. Det gick ju inte ens ett dygn på Robinson senast. Man har nog alltid stått ut med hennes galenskap eftersom det har rört sig om enstaka program. Men en serie? Omöjligt

Dessutom vill hon ju ha sådan kontroll på hur hon framstår utåt, vilket hade gjort det svårt att få det man vill se i en sån serie. Om hon råkar vara på sitt Jungfru Maria-humör ena dagen kommer hon plåga klipparna och gå ut i pressen och baktala producenterna för att de visar när hon dagen innan skickar förbannelser och sticker hål i voodoodockor av sina fiender.

Tror jag
Woot 🙀 Har Anna Book varit med i Robinson?? Nej det har hon inte, inser jag en googling bort.
Hittade dock detta
https://bloggbevakning.nyheter24.se/2020/03/12/fragestund-med-anna-book/
Citat:
Anna Book skulle ta med en stor och vass machete till en öde ö och i mig väcks omedelbart en önskan i mig att få se henne i Expedition Robinson.
Citera
2026-01-25, 16:52
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Woot 🙀 Har Anna Book varit med i Robinson?? Nej det har hon inte, inser jag en googling bort.
Hittade dock detta
Jag tror man syftar på Fångarna på fortet. Något hände och hon var inte med på inspelningsdagen. Lite nyfiken blir man helt klart.
Citera
2026-01-25, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Haha! Tror du gissat precis rätt
Anna kommer förstås va där.
Som om någon längtade tillbaka till den tid när Bert dominerade Mello

Fattar inte varför hon envisas med solariet? Hon verkar inte bli brun av det.
Hon är ju blek på varannan bild, och orangebrun på nästa

Kanske är det den enda deal hon har kvar, och därför håller hon stolt kvar vid den?
Hon får var 10:e gång gratis på solariet i Märsta, om hon nämner dem på IG?

Qxgalan nästa måndag kanske 🫣😅🫣
Citera
2026-01-26, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Hittade dock detta

Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag tror man syftar på Fångarna på fortet. Något hände och hon var inte med på inspelningsdagen. Lite nyfiken blir man helt klart.
Haha ja! Hjärnröta hos mig, Fångarna på fortet ska det såklart vara
Citera
2026-01-26, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Haha ja! Hjärnröta hos mig, Fångarna på fortet ska det såklart vara
Fast Robinson vore ju som hand i handske för henne. Sola,sola,sola och så viktnedgång på det 😂‼️
Kan det fan bli bättre???? Nu röstar vi för Token till Robinson!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in