Citat:
Ursprungligen postat av
2431juli
Ingen idè att diskutera med fru🐊 om att flickan inte var ett foster utan ett barn. Jag tror att ordet foster används bara för att reta upp P och J. Sen håller jag fullständigt med om att P och J inte borde lägga ut bilder/videos på flickan för det är precis lika osmakligt som när de lägger ut bilder/videos på sina andra barn.
Helt korrekt, jag har ett välgrundat hat gentemot Pannan så blir lätt emotionell (även om jag alltid kommer se "extremt för tidigt födda barn" som foster, och Pannan menar att detta "barn" var just en sådan).
Och visst är det då helt galet att jag, som kan vara en random galen stalkande yxmördare vet exakt vart familjen bor, vart hennes barn går i skolan, hur dom ser ut (in på underkläderna), vilka föreningar barnen är med i och vilka rutiner familjen har!
Jag skulle aldrig kunna sova på nätterna ifall någon (aka 70 000 okända personer) visste lika mycket om mig och mina barn.
Men Pannan ser hellre en hummer på bordet än själaro/säkerhet för sina barn. Mycket därför jag avskyr henne.