2026-01-21, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Linnea ser absolut ut att leva life nu när kräftan är inlåst. Bio, vinkvällar, roadtrips, hon umgås med folk mm. Annat än deras liv med köttfärssås i deras tomma lägenhet
Hon kommer att må mycket bättre än att vara inlåst med dåren 24/7 i en lägenhet gå på Krogar shoppa försöka skaffa jämnåriga tjejkompisar tar sitt förnuft till fånga och gör skilsmässa och flyttar till Malmö och skaffar ett bättre liv istället för att vänta på honom i några år för att sedan gå tillbaka till samma instängda liv
Citera
2026-01-21, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Hon kommer att må mycket bättre än att vara inlåst med dåren 24/7 i en lägenhet gå på Krogar shoppa försöka skaffa jämnåriga tjejkompisar tar sitt förnuft till fånga och gör skilsmässa och flyttar till Malmö och skaffar ett bättre liv istället för att vänta på honom i några år för att sedan gå tillbaka till samma instängda liv

Haha, men stackars kille som får henne..
https://www.expressen.se/noje/linnea-och-chrippa-vi-gjorde-abort-tva-ganger-2025-/

"Båda ville skaffa bebis" 🤮. Men läget har inte varit rätt dom två gånger hon påstått sig varit gravid och istället gjort abort... hur jävla korkad kan man vara och använda abort som preventivmedel. Trodde dom att kommande åtal bara skulle läggas ner? Är man så dum i huvudet ska man fan aldrig skaffa barn.
Citera
2026-01-21, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Ja, jag vet inte ens hur man vill vara försvarsadvokat här...
Något eget ansvar för att ta reda på om det är lagligt eller inte, innan man hoppar på någon ny affärsplan i hans situation, borde väl ändå ploppat upp i tanken?

Helt enig. Hur blir det med rättegångskostnader för Chrippa nu när han hsr överklagat? Är det fortfarande staten som tar smällen, eller kommer det ur hans ficka?
Citera
2026-01-21, 21:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79

Enda anledningen jag kan se Linnea vilja umgås med Christopher är knarket och att hon gillar att ta hand om en vuxen bebis.
Citera
2026-01-21, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Enda anledningen jag kan se Linnea vilja umgås med Christopher är knarket och att hon gillar att ta hand om en vuxen bebis.

Pengar, knark och gucciväskor. Knappast pg av Chrippas personlighet eller utseende. Hon fick honom precis dit hon lovade från början. I botten.. cred till Linnea för en lyckad utförd hämd..
Citera
2026-01-21, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinMama
Pengar, knark och gucciväskor. Knappast pg av Chrippas personlighet eller utseende. Hon fick honom precis dit hon lovade från början. I botten.. cred till Linnea för en lyckad utförd hämd..
Japp exakt. Nu kan hon leva fritt. Helt enligt planen.
Citera
2026-01-21, 21:22
Medlem
https://www.facebook.com/expressennoje/posts/pfbid034zTn7FebmRcsLdR2HAkEbBJSX4QDem3TbEeWbJUw8ez QA4ty941Uq8qwUkFnSBtHl#

Herre.Gud..

Läs kommentarsfältet...

Nä men M-ongo, P-lol, AbsAss m fl.
Vem rår för detta, alla som har åsikter nu om C o L?
Ff Jocke? Eller har gemene man en hjärna och ingen bryr sig om ert krig på FB?
Var det ett smart drag av Malmösläkten att exposa sig själva på gammelmedia?
Citera
2026-01-21, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Tack då vet jag att du klickade.

Vad ska jag ta rättsligt? Jag lägger mig inte i andras angelägenheter. Jag har bett dom som säger sig ha direkt kontakt med Jocke att ge mig diarienummer till en anmälan som jag personligen har fått vattentäta bevis till att vad som ska finnas i anmälan är desinformation om att Chrippa är inblandad. Det jag har kommer göra så att rätt gärningsman kan åka dit på det till men han vägrar ge ut det till mig och jag kan inte anmäla brottet, det måste Jocke göra.

Det handlar ett planterat och falskt rykte som spreds om att det funnits ett barn som blev våldtaget av Jocke och som tog livet av sig. Jocke skulle anmäla det i December 2024 sa han och mutemute123 och 111-111 påstod att det finns bevis för att Chrippa är den skyldige. Men Jocke har inte vågat anmäla det, ni borde kanske fråga er varför med tanke på hans historik av att polisanmäla allt han kan.

Psy op.

Vad mer kan jag ta rättsligt tycker du som har med Chrippa att göra?

Ah, Pallall som tror jorden är platt och att varje konspirationsterori med mer än 10 visningar på Youtube är sann 🤣
Citera
2026-01-21, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Tack då vet jag att du klickade.

Vad ska jag ta rättsligt? Jag lägger mig inte i andras angelägenheter. Jag har bett dom som säger sig ha direkt kontakt med Jocke att ge mig diarienummer till en anmälan som jag personligen har fått vattentäta bevis till att vad som ska finnas i anmälan är desinformation om att Chrippa är inblandad. Det jag har kommer göra så att rätt gärningsman kan åka dit på det till men han vägrar ge ut det till mig och jag kan inte anmäla brottet, det måste Jocke göra.

Det handlar ett planterat och falskt rykte som spreds om att det funnits ett barn som blev våldtaget av Jocke och som tog livet av sig. Jocke skulle anmäla det i December 2024 sa han och mutemute123 och 111-111 påstod att det finns bevis för att Chrippa är den skyldige. Men Jocke har inte vågat anmäla det, ni borde kanske fråga er varför med tanke på hans historik av att polisanmäla allt han kan.

Psy op.

Vad mer kan jag ta rättsligt tycker du som har med Chrippa att göra?

Förstår att du har problem med läsförståelse.
Klickade inte. Som jag skrev.
Skaffa dig ett liv och kommentera aldrig nånsin mer mig.
ELLER skicka PM till mig. Psychobitch.

Sorry för edit:
Vad svamlar du om??
Förstår inte din meningsuppbyggnad. Eller vad du försöker stamma fram.
Försök i natt igen.

Tror du Chrippa uppskattar ditt rantande?
Du får väl skicka ett brev, men han kan väl inte svara dig än på några veckor.
Senast redigerad av Rimligsnowflake 2026-01-21 kl. 21:29.
Citera
2026-01-21, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
https://www.facebook.com/expressennoje/posts/pfbid034zTn7FebmRcsLdR2HAkEbBJSX4QDem3TbEeWbJUw8ez QA4ty941Uq8qwUkFnSBtHl#

Herre.Gud..

Läs kommentarsfältet...

Nä men M-ongo, P-lol, AbsAss m fl.
Vem rår för detta, alla som har åsikter nu om C o L?
Ff Jocke? Eller har gemene man en hjärna och ingen bryr sig om ert krig på FB?
Var det ett smart drag av Malmösläkten att exposa sig själva på gammelmedia?

Kommentarsfältet säger allt..sett likadant ut i varenda gammelmedia där inte Chrippas 12 åringar härjat fritt. Dom är så rökta och bortgjorda.
Citera
2026-01-21, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Anjo
Försöker Linneas Mamma Bli Kändis?

Han påminde mig att det var Chrippa satt och snacka om sekten i Anjos studio.
Citera
2026-01-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Han mår skit i häktet att inte ha kontroll över henne och hon kan ligga med 5 araber per dag medan han ligger på en galonmadrass och skriker "pappa. Hämta pappa. Thomas. Han står på min lista. Nu!" 😁

Han & advokaten skulle skicka in överklagan imorgon står det i Aftonbladet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in