2026-01-21, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hinkens kommentar i Expressen ang barn:

[---]

https://www.expressen.se/noje/linnea-och-chrippa-vi-gjorde-abort-tva-ganger-2025-/

Enligt Christofer och lilla frun, har det ju inte varit lugnt någon gång, så det hade ju varit bättre att vänta då.
Citera
2026-01-21, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Dramat spelar ingen roll. Det vi vet är att Chrippa sitter häktad nu.
Åklagaren har överklagat tingsrättens dom på 3 av 4 personer.
DET vet vi att är sant.
Tack för upplysningen hade ingen aning
Citera
2026-01-21, 18:02
Medlem
Anjo
Försöker Linneas Mamma Bli Kändis?
Citera
2026-01-21, 18:04
Medlem
Chrippa överklagar häktning

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/QJmLKV/chrippa-overklagar-sin-haktning-trodde-att-det-var-lagligt

Han sitter häktad på grund av flyktrisk och för att ha brutit mot sitt näringsförbud genom att sälja kepsar och videohälsningar.

– Christofer Lundström trodde att det han gjorde var lagligt, säger hans advokat Johan Ritzer till Corren.

Han är verkligen så dum att klockorna stannar.
Han menar alltså på att han under näringsförbud inte fattade att det var olagligt att sälja kepsar och göra videohälsningar i syfte att tjäna pengar.

Alltså, tar han priset i universums mest korkade människa? Sånt här kan man inte ens hitta på.
Citera
2026-01-21, 18:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skalle-Per13
Det skulle jag inte säga. Men det är Jockes fel att några varit taskiga mot Lundströms.

Jockes fel att;

Föräldrarna skiljt sig
Linneas betyg från grundskolan
Familjens ekonomi som alltid vart dålig
Linnéa fick tandställning vid 12
Att hon inte blev proffs i tennis
Citera
2026-01-21, 18:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vad vet vi om B 5414-25 vid Linköpings tingsrätt (från oktober 2025)? Olaga hot, misstänkt crirstopher Lundström?

Nån kan mejla TR?
Citera
2026-01-21, 18:11
Medlem
Nattskenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Nån kan mejla TR?
Ja jag kan, men vill inte
Citera
2026-01-21, 18:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Jag tror faktiskt inte hon skrev att hon skulle flytta, inte vad jag sett. Men jag kan väl ha missat nåt, behöver även jobba mellan varven ;-)
Hon skrev som svar till nån som frågade om hon flyttat till Malmö att hon var smickrad att folk tror att hon kan lösa lägenhet, packa och flytta alla saker inom loppet av en vecka. Typ.
Tror hon bara hälsar på familjen, vilket man ju får förstå, vad ska hon göra i Linköping själv lixom.
De största av Chrippas krigare verkar hon ju inte ha någon kontakt eller stöttning från?

Lunnea har inget kontaktnät i Östergötland. Ja Chrippas föräldrar möjligen.
Citera
2026-01-21, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Chrippa överklagar häktning

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/QJmLKV/chrippa-overklagar-sin-haktning-trodde-att-det-var-lagligt

Han sitter häktad på grund av flyktrisk och för att ha brutit mot sitt näringsförbud genom att sälja kepsar och videohälsningar.

– Christofer Lundström trodde att det han gjorde var lagligt, säger hans advokat Johan Ritzer till Corren.

Han är verkligen så dum att klockorna stannar.
Han menar alltså på att han under näringsförbud inte fattade att det var olagligt att sälja kepsar och göra videohälsningar i syfte att tjäna pengar.

Alltså, tar han priset i universums mest korkade människa? Sånt här kan man inte ens hitta på.

Herregud, man hinner inte med alla dumheter.....
Anjovideo nu
Nya artiklar om puckona...
Fattar verkligen inte hur en del i tråden har tid att dessutom skriva milslånga inlägg som ingen orkar läsa.....
Citera
2026-01-21, 18:39
Medlem
Citat:
Nej målsnimmer skapas vid åtal. Annars gäller dire-nummer och förhudsundersökningssekretess.
Ett diarienummer skapas när en anmälan registreras, ett målnummer skapas när ett beslut om att utredning ska inledas är taget.

Det finns målnummer för samtliga nya utredningar om olaga hot som har vidtagit utredningsåtgärder. Menar du att det inte har inletts en enda utredning?

Den riggade stämplingen hade ett målnummer och det gick såklart inte till åtal.

https://pixeldrain.com/u/71Kh9SDz
Citera
2026-01-21, 18:41
Medlem
Citat:
Nån kan mejla TR?
Varför rättar du inte banal?

Målnummer.
Citera
2026-01-21, 18:54
Medlem
Citat:
Lunnea har inget kontaktnät i Östergötland. Ja Chrippas föräldrar möjligen.

En tanke slog mig att hyresvärden, dvs den som faktiskt äger lägenheten (jag tror fortfarande de hyr i andra hand) har tröttnat på dem och allt skit att han/hon sagt upp kontraktet.
Eller så har Linnea inte råd med hyran själv. Vet inte vad hyran för en bostadsrätt kan ligga på. Det är ju en rätt stor lägenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in