Sockerfritt betydde alltså avstå vitt rent SOCKER. Naturligt socker och sötningsmedel är fine. Propud är typ mjölk med stevia och kakao.
Ja det är vad det brukar betyda. RENT socker. Att avstå från socker helt och hållet är otroligt svårt då det finns i väldigt mycket. Hon tänker väl godis, choklad osv.
Kul att hon nämnde kommentaren om balans häromdagen gällande hur hon ser på kost och sötsaker till Lars.
Men uppenbarligen verkar det ju inte finnas en balans för henne om man måste införa sockerförbud om man nallar godis varje dag helt öppet.
Att äta godis och sötsaker varje dag är ingen bra balans Hanna.
Tar max ett par minuter att montera ner luckorna, så slipper man hänga som en fladdermus från taket samtidigt som man plastar.
Har ändå haft någon liten tanke om att Kebab kunde vara lite händig men har uppenbarligen trott fel.
Och på riktigt, äter denna vuxna fd jättefeta (hennes egna ord) godis varje kväll? Tacka fan att tänderna ser ut att komma från nån medeltidsfilm..
Senast redigerad av FruKrokodil 2026-01-20 kl. 01:10.
Så himla tydlig jag var ser jag nu. Ja, det var vad jag menade att det räcker väl med matte 1 för grundläggande behörighet. Sen till röntgensjuksköterska krävs det matte 2 om jag förstått det rätt. Så det får ju bli att läsa in lite ämnen för Hanna eller hoppas på högskoleprovet. Man undrar ju om hon anmälde sig eller inte 😊
Hp eller inte så måste hon ha den särskilda behörigheten. Troligen har hon inte anmält sig och nu är anmälningstiden slut.
Ja för det kräver att föräldrarna är med när barnen är så små.
Vilket sammanträffande att Lars skall få börja med en aktivitet när Carnalivs som också så skall få göra det!! Hanna följer ju ofta i hennes fotspår gällande inlägg.
Vilket sammanträffande att Lars skall få börja med en aktivitet när Carnalivs som också så skall få göra det!! Hanna följer ju ofta i hennes fotspår gällande inlägg.
Är ju inte direkt något unikt att gå på en aktivitet så som Djungelgympa 😅 Alla ungar gör väl något sådant ibland?
Nu blir det en ADHD-utredning för Hanna
Tar det någonsin slut?
Sättet hon förklarar sig på är också helt? Som att hon behöver höra att det är okej att söka vård trots att hon belastat vården 35 ggr bara detta året