2026-01-19, 21:27
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Menade över hela säsongen. Priske 18+3 Tokmac 9+6. 36 poäng på de två och ni gjorde totalt 52 mål. Överdrev lite med 90% men ändå en bra bit mer än hälften av målen de var inblandade i. Vi får väl se om ni lyckas ersätta, pengar finns iallafall.

Det doftar ännu ett mellanår för Stockholms Heif.
Citera
2026-01-19, 21:47
Medlem
Citat:
Menade över hela säsongen. Priske 18+3 Tokmac 9+6. 36 poäng på de två och ni gjorde totalt 52 mål. Överdrev lite med 90% men ändå en bra bit mer än hälften av målen de var inblandade i. Vi får väl se om ni lyckas ersätta, pengar finns iallafall.

Det gör vi inte med Lien som jag känner. Dock är det ännu värre bakåt. Om Boa iaf skulle kunna kolla FM lr transfermarkt istället för våra motståndare så hade det kanske räckt... Nu när vi vägrar scouter...

Oavsett pengar så kommer det komma in fel spelare.
Citera
2026-01-20, 07:52
Avstängd
skogsburkans avatar
Citat:
Simon Gustafson tycker det är något som skaver med Häckens utveckling.
Amor Layouni håller med och berättar att han nobbat en kontraktsförlängning med Hisingsklubben.
- Vissa spelare skiter i att träna eller gör en dålig träning och då säger ingen någonting, säger 33-åringen till Fotbollskanalen.

Superettan här kommer Häcken.

”Pride” lämnar, Lamajun lämnar i sommar, Silas ”Nwankwo” Andersen lämnar senast i sommar och Rygaard efter säsongen. På detta massa interna problem.

https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/allsvenskan/layouni-riktar-kritik-mot-hacken-vissa-spelare-skiter-i-att-trana
Citera
2026-01-20, 08:10
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Superettan här kommer Häcken.

”Pride” lämnar, Lamajun lämnar i sommar, Silas ”Nwankwo” Andersen lämnar senast i sommar och Rygaard efter säsongen. På detta massa interna problem.

https://www.fotbollskanalen.se/artiklar/allsvenskan/layouni-riktar-kritik-mot-hacken-vissa-spelare-skiter-i-att-trana
Oj, att precis inför säsongen gå ut med sådant där...
En klubb i förfall.
Citera
2026-01-20, 09:07
Medlem
baggebo1s avatar
Intressanta uttalanden från Häckenlägret. Man har sett en sorts vekhet och mental tveksamhet där under lång tid. Layouni som uttalar sig tycker jag inte är en sån spelare det synts på, men Gustafson kan definitivt gå till sig själv också, om han vill gnälla. Helt klart något större fel i Häcken dock och den här offentliga kritiken nu kräver handling.
Citera
2026-01-20, 09:16
Medlem
Salorms avatar
Citat:

Ja, oron börjar så smått smyga sig på. Det går faktiskt inte att säga något annat. Pengarna finns, men känns som vi har sålt på tok för mycket ännu ett år.
Så som Anderson spelade de få matcher han gjorde förra säsongen så kan ju en grej vara att bygga laget lite runt honom för han kändes som vårt bästa tillskott just nu.
Citera
2026-01-20, 09:49
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Ja, oron börjar så smått smyga sig på. Det går faktiskt inte att säga något annat. Pengarna finns, men känns som vi har sålt på tok för mycket ännu ett år.
Så som Anderson spelade de få matcher han gjorde förra säsongen så kan ju en grej vara att bygga laget lite runt honom för han kändes som vårt bästa tillskott just nu.

Andersson är tyvärr svinbra, hoppas att han tvärlackar på Bosses Buffel och Båg till truppbygge i övrigt och inte pallar.
Citera
2026-01-20, 10:33
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Jodå, det borde det. Funderar på om det kanske är det faktum att det nu finns fyra Göteborgslag i serien som ställer till det logistiskt.

Ja, så kan det nog vara.

Mailade frågan igår och fick svar samma dag: Att förhoppningsvis är det klart denna vecka.
Citera
2026-01-20, 21:36
Medlem
Tonyos avatar
Stämmer det att Gnagets nya tränare inte ens behagar dyka upp i Sverige innan lägret och ansluter nästa vecka när truppen åker till Spanien? Det är nog det märkligaste jag hört. Killen verkar något otaggad på sitt nya jobb.
Citera
2026-01-20, 21:55
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Stämmer det att Gnagets nya tränare inte ens behagar dyka upp i Sverige innan lägret och ansluter nästa vecka när truppen åker till Spanien? Det är nog det märkligaste jag hört. Killen verkar något otaggad på sitt nya jobb.
Han är tydligen flygrädd så jag antar att väljer sina prioriteringar...
Citera
2026-01-20, 22:39
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
https://m.youtube.com/shorts/2z9UoPTpxys
Citera
2026-01-20, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jobbig fobi att ha när man valt det yrket. Hela poängen är ju att kriga sig till en europaplats och stanna i den turneringen så länge som möjligt. Då vill man inte ha en tränare som drar en suck av lättnad när det står klart att laget missar Europa.

Jag är inte raljant utan empatisk med folk som har en psykiatrisk diagnos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in