Citat:
Ursprungligen postat av
CaptainInsane-o
Kan bespara dig lite tid genom att säga att du inte kommer kunna få det där via Skatteverket. Om uppgifterna mot förmodan redan inte är gallrade är det ändå inte offentliga uppgifter som du kan få ta del av.
Jag får leta hos produktionsbolaget iaf.
OK men iaf så är det största problemet löst, nämdemannen är placerad i det programmet vid den tidpunkten.
Jag får höra med BO om hon vill medverka i att ta det här till JK, men den advokat jag lyssnade med sist Adrian Kroon sa att det är svårt att ändra en dom även om hon tar tillbaka allt hon sa.
Så jag letar efter sätt att komma åt domen genom att faktiskt visa att en domstol där en viss nämdeman och lagman satt kanske faktiskt inte var en rättvis domstol. Förutom att domen hade varit totalt olaglig idag. BO satt tyst i hovrätten, de konstaterade enbart att inga fler bevis framkommit och fastställde. Jag hade gärna haft de inspelningarna.
Jag tycker tråden här på flashback vittnar om att det inte var en bra nämdeman med tanke på att hon hängde ut en kvinnas familj som pedofiler och grejer och höll på att driva den kvinnan till självmord inne på googles kontor.
Hon var bloggare på Expressen där hon läckte grejer om något bråk från rättegångarna. Det är liksom en hel del grejer. Jag vill inte bli fälld på trovärdighet av en sådan person under segregationslagar.
Förlåt Sverige, men så är det.
Jag medger oaktsamhet, men jag saknade helt uppsåt att skada en människa jag var oerhört förälskad i.
OK så skatteverket är kanske inte famkomligt. Jag kollar på måndag iaf om de kan hjälpa mig.