2025-12-13, 23:17
Medlem
Tyckte det var konstigt att tatueraren bevisligen vet att 6 i romerska tecken är VI men inte att 4 i romerska tecken är IV. Tyckte det var en typ av misstag som inte riktigt begås av människor utan snarare en så vanlig ChatGPT-fuckup (på samma sätt som AI har svårt för att generera bilder på händer)

Så jag valde att testa. Sagt och gjort. Testat 3 gånger med olika prompter och resultatet är alltid det samma: ChatGPT får alla tecken rätt utom IV som det skriver som IIII.

Så Benjoos tatuerare har alltså AI-genererat skiten när han satt och väntade.

Kolla mina chattar och testa gärna själv!

https://chatgpt.com/share/693de555-6e04-8005-8c9b-19af2914d67a

https://chatgpt.com/share/693de5b5-675c-8005-8869-5dcffcea23b3

https://chatgpt.com/share/693de5d5-e058-8005-b53f-43252be0ee27
Citera
2025-12-13, 23:47
Medlem
IIII är tydligen vanlig variant när det gäller just klockor med romerska siffror. Bara googla på det. Så det är inte så illa som man först kan tro. Det är bara ett stilistiskt val.
Citera
2025-12-15, 16:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Min teori är alla nålar, 3 olika testo i veckan 3 nålar. Hgh, 4 nålar. Retatutide uppe i 5. Sen vet ja ej hur ofta man injectar men minst några om dan med allt det. Och så då också alla tatueringar som e fan dagligen med. Allt det kan det hända att nån nål blir smutsig och så infektion.

Och på tal om tatueringar lite kul att han fick en romersk siffra fel, men annars fattar jag inte hans prioriteringar alls. Detta skitet händer och han lägger tid (med en infektion i kroppen) på att skaffa fler tatueringar.

Förhelvete Benjoo om du lurkar här res hem innan det är försent, att göra en video där du doxxar managern kanske inte e så smart när youtube är din enda källa på inkomst(hävdar du, jag misstänker du checkar in cash som personlig assistent till farsan fortfarande).
Men också det att aas är olagligt i vietnam precis som i Sverige, tänk om han anmäller dig för att du doxxat honom och så tar de dig på det.

Jag gissar på det också. Eftersom han tar 3 gram av steroider och annat så är väl chansen att han blir infekterad till slut väldigt stor. Vet inte hur vanligt det är med infektioner bland bodybuilders någon som vet?
Citera
2025-12-15, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Det är väl det som är vad att vara "fake natty" går ut på, att lura korkade människor till att köpa värdelösa kosttillskott, träningsprogram, etc. Och visst är det omoraliskt, ungefär samma som vad pinnsmala, photoshoppade modeller gör för unga tjejers psykiska hälsa och kroppsuppfattning.

Med skillnaden att dessa pinnsmala photshoppade tjejer kränger inte prylarna själva med löftet att "ingen av bilderna är photoshoppade" utan deras resultat har uppnåtts med hjälp av produkterna som de säljer.
Citera
2025-12-16, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TeamSnickan
Med skillnaden att dessa pinnsmala photshoppade tjejer kränger inte prylarna själva med löftet att "ingen av bilderna är photoshoppade" utan deras resultat har uppnåtts med hjälp av produkterna som de säljer.

Skillnaden är väl att steroider gör så de får hybris.

Det verkar som de tror på sina egna lögner att det är konstilskottet som gör att de ser ut som hulken.
Och att vem som helst kan bli så stor med proteinpulver och annat smaksatt pulver.

Här är en ny fake natty. Så provocerande.

https://www.instagram.com/lagerlof.johan/reel/DSLJOMqCAch/
Citera
2026-01-03, 11:39
Avslutad
Profilen Jason Bjarnson är så kass som låtsas vara naturlig..

Är det ens möjligt att bli så rippad året runt? Så länge utan hjälp från icke naturliga tillsatser?

Som vanligt är det ''HaN hAr BrA gEneR och metabolism'' dom skyller på.. ja, gener från små glasflaskor där det står ''Sarm eller Tren'' på..

Hög matsmältning är inget under som gör sådana resultat.. patetiskt.
Senast redigerad av Kalaskula544 2026-01-03 kl. 11:42.
Citera
2026-01-09, 06:25
Medlem
Bara en tidsfråga innan Benjoo får fly Vietnam, nu var polisen och knackade på hos honom, han är där på turistvisum samtidigt som han konstant pratar om hur hårt han arbetar, samtidigt som han trycker massa preparat som är olagliga även där, killen kommer aldrig lära sig.
Citera
2026-01-09, 06:38
Medlem
SweetHooligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Bara en tidsfråga innan Benjoo får fly Vietnam, nu var polisen och knackade på hos honom, han är där på turistvisum samtidigt som han konstant pratar om hur hårt han arbetar, samtidigt som han trycker massa preparat som är olagliga även där, killen kommer aldrig lära sig.
Enjoy your holiday ONLY 😏😃
https://www.facebook.com/share/r/1AQFnA5mP9/?mibextid=wwXIfr
Citera
2026-01-13, 16:07
Avslutad
Är det bara jag eller har hans klipp blivit tråkigare och tråkigare? Han babblar om samma saker, hans träning är inte kul att kolla på och han vill inte ens festa med sina kompisar som han har där. Han lever i sin lilla bubbla av Matthew-principen och kyckling.

Jag ser fram emot nästa kaosgrej som händer dock, vad tror ni han kommer råka ut för konstigheter härnäst? Jag gissar på att den där varbölden i armhålan kommer tillbaka eftersom han inte valde professionell behandling.
Citera
2026-01-16, 07:33
Medlem
Sv2 postade på Snapchat i veckan att hans senaste blodprov sa 33 i testosteron
Citera
2026-01-16, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MetaTFT
Sv2 postade på Snapchat i veckan att hans senaste blodprov sa 33 i testosteron

Sampev2?

Är det normalt värde?