Citat:
Ursprungligen postat av
Lill-Ann
Ja, vi är ju tvungna att fejka orgasmer, så klart de tror vi är kåta på riktigt.Och det är vi ju med rätt personer i privata livet. Brukar tänka på andra då jag har någon över mig i sängen som jag inte är sugen på.Gäller att jag inte skriker fel namn.😺😺
Lite olika det där. En del skyller allt på frun."Hon förvägrar mig sex" kan det låta och det förväntas av mig att jag ska tycka synd om honom.
Ibland kan kunden vara brutalt uppriktig och säga: "Jag tänder inte på min fru längre". Skulle ljuga som en blå om jag inte erkände att det det känns lite smickrande att han tänder desto mer på mig. 😅😂🤣🤣
Ja det är ju mkt skådespel i vårt yrke.

Jag tror att det var Persikan som skrev det först, men jag kan gå igång lite på mig själv som hora. Eller inte gå igång kanske, men jag gillar att vara den där sexpartnern som ger kunden en bra upplevelse. Så bra att han faktiskt tror att det är på riktigt från min sida.
Men det blir väl tilt i huvudet på en del när de verkar tro att kvinnor i allmänhet inte är så kåta och vill ligga men tror att horan de BETALAR för att ligga med dem faktiskt är kåt och sugen på riktigt. 🙃 😅
Jag brukar ibland tänka på mina bästa sexfantasier. Ibland! Men oftast så tänker jag på helt andra saker, jag tror att jag har skrivit det i tråden men ibland ligger jag och tänker på vad jag ska storhandla, alltså verkligen tänker på vad jag ska göra med pengarna. 😂
Lite på temat att tycka om sperma i munnen privat men inte i jobbet är det ju samma med kroppslukter. Om jag är kåt på riktigt så är det faktiskt nästan lite nice om den jag ligger med luktar lite. I tjänsten så är det ju verkligen inte så! Jag menar inte lukta smuts och äckel, men det är ganska nice med morgonsex när båda är lite varma liksom, inte helt rena. Är man attraherad på riktigt och kåt är ju sånt nice. Typ ge en avsugning direkt efter jobbig fjällvandring kan vara hett! Med en kund -- nej! 😊