2026-01-16, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ta hand om dig! 💛 Stay safe!!! Du vet vad som kan gå fel, va?

Nu börjar jag fatta vad du menar med efterarbete efter träff. Aftercare efter en rejäl BDSM-session. Det här med att tvätta underkläder från Kina i duschen fattade jag aldrig. Nu fattar jag vad du menar med "efterarbete"! 😊

Ni är några sköna tjejer som kan ta horfacklan vidare i tråden! Ni gör det så sjukt bra tycker jag! Kul med nytt horblod och ny input!
Ja jo jag vet att saker kan gå väldigt fel och låter nog väldigt konstigt nu, men för mig är det en del av spänningen. Inte att jag vill att nåt ska gå fel, men nog snarare att jag har vetskapen att det kan gå fel, som triggar mig. Svårt att förklara. Sen har jag aldrig råkat ut för nåt, varken i detta eller annars, så lätt för mig att känna så då. Hade nog inte tänkte så annars.

Ja i brist på annat ord för tiden man lägger ner efter en träff. Det är ju knappast så att man ex duschar tre/fyra gånger per dag annars. Och underkläderna i duschen är kanske udda men funkar strålande. Har ingen tvättmaskin hemma och vill få dom rena så snabbt som möjligt. La ske funkar bättre med typ flytande tvättmedel i duschen men duschkräm får bort ev kroppsvätskor och dessutom doftar det gott efteråt 😊

Ställde några frågor till dig i tidigare inlägg
Citera
2026-01-16, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Det har nog bara hänt mig en gång under min karriär. Jag dök upp till träffen och kunden hade röda ögon, snorade och jag hörde på hans röst att han var sjuk. Jag blev inte smittad, men ändå respektlöst att inte förvarna eller avboka. Jag fattar att man ser fram emot en träff och inte vill ställa in, men det är ju bara att omboka om man blivit sjuk. 😅 Jag skulle själv aldrig dyka upp sjuk till en träff.
Fullföljde du träffen? Och finns det nån gång som du vänt i dörren eller vägrat släppa in en kund?
Citera
2026-01-16, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Har också hänt mig någon enstaka gång. Jag blev förkyld en gång, men jättesvårt att säga om det verkligen var han som smittade mig.

Jo, det är respektlöst. Håller helt med dig. 💯Men så många, så många ( inte alla förstås) män tänker bara på sig själva.

Och då pengar är inblandat är det som om den "starkes rätt" gäller. Hur misslyckad och off the bucketlist han än är. Pengar är ändå pengar, oavsett vad någon säger. Att känna hur min mun fylls av sperma, snärtet i gommen, av någon jag inte ens tycker om. Han den där jag aldrig lägger märke till på gatan, eller han på arbetet jag aldrig aldrig skulle tänka mig ens en fika med.

Tror vi SW vet den djupa innebörden av uttrycket Money talks betyder.💵💶📢

Känns så iaf.🤷
Absolut är det så, money talks såklart. Sålt sex till personer man inte direkt vänder sig om för på stan eller finner ens en gnutta attraktiva. Varken till utseende eller till sättet. Men hur långt sträcker sig ”money talks” för dig? När skulle du vända i dörren/stänga dörren?
Citera
2026-01-16, 17:26
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KittyKat01
Absolut är det så, money talks såklart. Sålt sex till personer man inte direkt vänder sig om för på stan eller finner ens en gnutta attraktiva. Varken till utseende eller till sättet. Men hur långt sträcker sig ”money talks” för dig? När skulle du vända i dörren/stänga dörren?

Om du backar i tråden finns svaret där. Vi är flera som redan skrivit om detta.

Handlar bland annat om bemötande och lite annat.😺😺
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-01-16 kl. 17:28.
Citera
2026-01-16, 17:39
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Fullföljde du träffen? Och finns det nån gång som du vänt i dörren eller vägrat släppa in en kund?
Ja, det gjorde jag, tänkte att det var underförstått eftersom jag skrev att jag inte blev smittad. ☺️

Den andra frågan har diskuterats och frågats om flera gånger i tråden. Det händer med jämna mellanrum att det kommer in kunder och andra utomstående aktörer i tråden och frågar om just precis det. Kort svar: Nej, jag har aldrig nekat en kund på plats.
Citera
2026-01-16, 18:53
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ja jo jag vet att saker kan gå väldigt fel och låter nog väldigt konstigt nu, men för mig är det en del av spänningen. Inte att jag vill att nåt ska gå fel, men nog snarare att jag har vetskapen att det kan gå fel, som triggar mig. Svårt att förklara. Sen har jag aldrig råkat ut för nåt, varken i detta eller annars, så lätt för mig att känna så då. Hade nog inte tänkte så annars.

Ja i brist på annat ord för tiden man lägger ner efter en träff. Det är ju knappast så att man ex duschar tre/fyra gånger per dag annars. Och underkläderna i duschen är kanske udda men funkar strålande. Har ingen tvättmaskin hemma och vill få dom rena så snabbt som möjligt. La ske funkar bättre med typ flytande tvättmedel i duschen men duschkräm får bort ev kroppsvätskor och dessutom doftar det gott efteråt 😊

Ställde några frågor till dig i tidigare inlägg
Vilka frågor ställde du till mig? ☺️

Förlåt för att jag är så jobbig! Jag har dyslexi. Vad var det du undrade?

Tack för tipset! Jag ska också börja med tvätt i duschen. Funkar det med denim, handdukar och påslakan också? Vore sjukt bra isf! 💫

Hur förbereder du dig för plugg i röven!?
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-01-16 kl. 18:58.
Citera
2026-01-17, 07:21
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Har också hänt mig någon enstaka gång. Jag blev förkyld en gång, men jättesvårt att säga om det verkligen var han som smittade mig.

Jo, det är respektlöst. Håller helt med dig. 💯Men så många, så många ( inte alla förstås) män tänker bara på sig själva.

Och då pengar är inblandat är det som om den "starkes rätt" gäller. Hur misslyckad och off the bucketlist han än är. Pengar är ändå pengar, oavsett vad någon säger. Att känna hur min mun fylls av sperma, snärtet i gommen, av någon jag inte ens tycker om. Han den där jag aldrig lägger märke till på gatan, eller han på arbetet jag aldrig aldrig skulle tänka mig ens en fika med.

Tror vi SW vet den djupa innebörden av uttrycket Money talks betyder.💵💶📢

Känns så iaf.🤷

Ja, det vet vi verkligen. Intressant att du tar upp just det där. I privata relationer har jag alltid tyckt om att få sprutet i munnen, är det nån jag tänder på så är det så sjuuuukt hett och väldigt intimt. Jag kan till o med längta efter det.😊 När jag jobbar så tycker jag att det är rätt nasty faktiskt.🥹 Det handlar ju inte om att jag är rädd för sperma och tycker att det är äckligt, det är bara det att situationen är "fel" och jag inte är kåt. Jag erbjuder inte CIM av den anledningen men det händer ju ibland att kunder inte kan hålla sig och då är det bara att svälja och le. Man kan iofs spotta men det jag inte gillar har ju redan hänt. När det har blivit så har alla iofs ursäktat sig så det är ju ok och det är en risk man får räkna med om man suger utan kondom.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-01-17 kl. 07:58.
Citera
2026-01-17, 08:25
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ja, det vet vi verkligen. Intressant att du tar upp just det där. I privata relationer har jag alltid tyckt om att få sprutet i munnen, är det nån jag tänder på så är det så sjuuuukt hett och väldigt intimt. Jag kan till o med längta efter det.😊 När jag jobbar så tycker jag att det är rätt nasty faktiskt.🥹 Det handlar ju inte om att jag är rädd för sperma och tycker att det är äckligt, det är bara det att situationen är "fel" och jag inte är kåt. Jag erbjuder inte CIM av den anledningen men det händer ju ibland att kunder inte kan hålla sig och då är det bara att svälja och le. Man kan iofs spotta men det jag inte gillar har ju redan hänt. När det har blivit så har alla iofs ursäktat sig så det är ju ok och det är en risk man får räkna med om man suger utan kondom.

Ja, känner samma som du. Det blir ju en helt annan sak med någon en tycker om.♥️

Tyckte sånt var äckligt i tonåren, men ändrade sig över tid och kan, som du, ibland längta efter nektaren. Oh, yeah!!

Samma med gröna oliver. Avskydde den skarpa smaken i min barndom, men äter dem så gott som dagligen. Gör jag.

Yummi yum yum.😋😋
Citera
2026-01-17, 08:42
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ja, känner samma som du. Det blir ju en helt annan sak med någon en tycker om.♥️

Tyckte sånt var äckligt i tonåren, men ändrade sig över tid och kan, som du, ibland längta efter nektaren. Oh, yeah!!

Samma med gröna oliver. Avskydde den skarpa smaken i min barndom, men äter dem så gott som dagligen. Gör jag.

Yummi yum yum.😋😋

En acquired taste. Som dessutom påverkas väldigt mkt av situationen.

Lite funderingar så här med feber och halsont, ska se om jag kan formulera mig begripligt. Det är ju ganska ofta jag har hört kunder säga att frugan inte vill ligga och att det "brukar ju vara så". Underförstått -- kvinnor har ingen sexdrift och vill egentligen inte ligga. Ändå så intalar de sig själva att horor är kåta, alltid glada och helt galna i kuk. Trots att de betalar för sällskapet. Vääääldigt konstigt. Men det är ju det här med Restaurang Självbedrägeri. 😊

Det verkar vara väldigt svårt för en del kunder att fatta att sexarbetare har ett privat behov av sex och nära relationer för att vi blir kåta (och kära!) vi med. Men när vi ligger med dem mot betalning så tror de att vi är genuint kåta?
Citera
2026-01-17, 09:23
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
En acquired taste. Som dessutom påverkas väldigt mkt av situationen.

Lite funderingar så här med feber och halsont, ska se om jag kan formulera mig begripligt. Det är ju ganska ofta jag har hört kunder säga att frugan inte vill ligga och att det "brukar ju vara så". Underförstått -- kvinnor har ingen sexdrift och vill egentligen inte ligga. Ändå så intalar de sig själva att horor är kåta, alltid glada och helt galna i kuk. Trots att de betalar för sällskapet. Vääääldigt konstigt. Men det är ju det här med Restaurang Självbedrägeri. 😊

Det verkar vara väldigt svårt för en del kunder att fatta att sexarbetare har ett privat behov av sex och nära relationer för att vi blir kåta (och kära!) vi med. Men när vi ligger med dem mot betalning så tror de att vi är genuint kåta?

Ja, vi är ju tvungna att fejka orgasmer, så klart de tror vi är kåta på riktigt.Och det är vi ju med rätt personer i privata livet. Brukar tänka på andra då jag har någon över mig i sängen som jag inte är sugen på.Gäller att jag inte skriker fel namn.😺😺

Lite olika det där. En del skyller allt på frun."Hon förvägrar mig sex" kan det låta och det förväntas av mig att jag ska tycka synd om honom.

Ibland kan kunden vara brutalt uppriktig och säga: "Jag tänder inte på min fru längre". Skulle ljuga som en blå om jag inte erkände att det det känns lite smickrande att han tänder desto mer på mig. 😅😂🤣🤣
Citera
2026-01-17, 09:48
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ja, vi är ju tvungna att fejka orgasmer, så klart de tror vi är kåta på riktigt.Och det är vi ju med rätt personer i privata livet. Brukar tänka på andra då jag har någon över mig i sängen som jag inte är sugen på.Gäller att jag inte skriker fel namn.😺😺

Lite olika det där. En del skyller allt på frun."Hon förvägrar mig sex" kan det låta och det förväntas av mig att jag ska tycka synd om honom.

Ibland kan kunden vara brutalt uppriktig och säga: "Jag tänder inte på min fru längre". Skulle ljuga som en blå om jag inte erkände att det det känns lite smickrande att han tänder desto mer på mig. 😅😂🤣🤣

Ja det är ju mkt skådespel i vårt yrke. Jag tror att det var Persikan som skrev det först, men jag kan gå igång lite på mig själv som hora. Eller inte gå igång kanske, men jag gillar att vara den där sexpartnern som ger kunden en bra upplevelse. Så bra att han faktiskt tror att det är på riktigt från min sida.

Men det blir väl tilt i huvudet på en del när de verkar tro att kvinnor i allmänhet inte är så kåta och vill ligga men tror att horan de BETALAR för att ligga med dem faktiskt är kåt och sugen på riktigt. 🙃 😅

Jag brukar ibland tänka på mina bästa sexfantasier. Ibland! Men oftast så tänker jag på helt andra saker, jag tror att jag har skrivit det i tråden men ibland ligger jag och tänker på vad jag ska storhandla, alltså verkligen tänker på vad jag ska göra med pengarna. 😂

Lite på temat att tycka om sperma i munnen privat men inte i jobbet är det ju samma med kroppslukter. Om jag är kåt på riktigt så är det faktiskt nästan lite nice om den jag ligger med luktar lite. I tjänsten så är det ju verkligen inte så! Jag menar inte lukta smuts och äckel, men det är ganska nice med morgonsex när båda är lite varma liksom, inte helt rena. Är man attraherad på riktigt och kåt är ju sånt nice. Typ ge en avsugning direkt efter jobbig fjällvandring kan vara hett! Med en kund -- nej! 😊
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-01-17 kl. 10:00.
Citera
2026-01-17, 10:01
Medlem
Citat:
Jag brukar ibland tänka på mina bästa sexfantasier. Ibland! Men oftast så tänker jag på helt andra saker, jag tror att jag har skrivit det i tråden men ibland ligger jag och tänker på vad jag ska storhandla, alltså verkligen tänker på vad jag ska göra med pengarna. 😂

Värst är det om dom har tvn på i samma rum som vi har sex. Jag kan fastna helt i programmet, vare sig det är en seg partiledardebatt eller en spansk dramaserie. Och sen komma på mig själv att jag inte märkt att tiden gått och är glad över att fekstönandet går på automatik.
Så vill mina kunder ha min uppmäräksamhet ska dom inte ha på tvn...😬
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in