Citat:
Jag tar det här helt på mig, det är förmodligen nåt hos mig som gör att jag tycker att tråden har tappat själ, sting, liv och äkthet. Men som sagt är det superkul att du valt att vara mer aktiv och dela med dig av livet som hora! Mkt uppskattat av alla tror jag! 🙏
Du verkar lite spänd och på kant just nu.🥹 Jag önskar dig en härlig och skön helg! Du får gärna ta över stafettpinnen och föra tråden vidare nu. Du är grym på det!
💪
Själv är jag som sagt förkyld som ett as så det blir inget SW för min del i helgen. Det blir bara gratisknullande -- om jag orkar sära vill säga. För min del räcker det med att bara titta på den penisen dock. Kan du berätta lite om dina bästa kundpenisar? Vore kul att höra! Vi är ju ganska många som har berättat om det. Nej, det här är inga kontrollfrågor öht. Men det är ju sån kuriosa alla tycker är roligt! Det som ger en inblick i livet som hora. Måltider, enheter alkohol, antal timmar, presentkort och kunders årsbonus är ju inte så kul att höra om. Min åsikt bara så den behöver du inte alls bry dig om. 😊
Keep up the good work i tråden! Och ja! Det är jättebra att det finns män/kunder/sexköpare som läser i tråden som vet att det finns horor som genuint njuter av träffar med dem men ändå vill ha cash för att sära. Men ja, det verkar väl rimligt att man tar betalt om en kund vill att man sitter på golvet och han kommer med en svans skithuspapper hängdes från röven och som man i smyg måste slänga bort. Även om man genuint njuter av träffen. Inga konstigheter! 🤗
Du verkar lite spänd och på kant just nu.🥹 Jag önskar dig en härlig och skön helg! Du får gärna ta över stafettpinnen och föra tråden vidare nu. Du är grym på det!
💪Själv är jag som sagt förkyld som ett as så det blir inget SW för min del i helgen. Det blir bara gratisknullande -- om jag orkar sära vill säga. För min del räcker det med att bara titta på den penisen dock. Kan du berätta lite om dina bästa kundpenisar? Vore kul att höra! Vi är ju ganska många som har berättat om det. Nej, det här är inga kontrollfrågor öht. Men det är ju sån kuriosa alla tycker är roligt! Det som ger en inblick i livet som hora. Måltider, enheter alkohol, antal timmar, presentkort och kunders årsbonus är ju inte så kul att höra om. Min åsikt bara så den behöver du inte alls bry dig om. 😊
Keep up the good work i tråden! Och ja! Det är jättebra att det finns män/kunder/sexköpare som läser i tråden som vet att det finns horor som genuint njuter av träffar med dem men ändå vill ha cash för att sära. Men ja, det verkar väl rimligt att man tar betalt om en kund vill att man sitter på golvet och han kommer med en svans skithuspapper hängdes från röven och som man i smyg måste slänga bort. Även om man genuint njuter av träffen. Inga konstigheter! 🤗
Jag förstår att det blir platt att höra om gåvor men det var endast för att förklara varför vissa är mina bästa stammisar. Ni själva undrade om julklappar för ett tag sedan, var det inte lika platt då? Och håller med om måltider, men som du såg inte var jag som undrade över det men alla är ju olika.
Jag träffade en kund igår (vissa få träffar görs hos mig) och han var 15 min tidig! Det uppskattades inte. Han hade skrivit till mig att han var tidig och undrade om han kunde komma in, men jag hade inte sett det, han hade inte fått ett svar och plingade på ändå. Nu var det jäkligt tur att jag var klar i tid förutom några enstaka handdukar som inte var framlagda, men jag förstår inte hur han tänkte. Jag sa till honom att han måste invänta ett OK om han är så pass tidig.
Mina bästa kundpenisar? De flesta har nog medel (en aning under medel?) men de som sticker ut är en stammis som är välutrustad med perfekt längd och tjocklek. Sedan träffar jag någon som mest är grov och mitt värsta minne är en man med väldigt liten kuk. När jag runkade av honom kändes det som en hård prinskorv.
Citat:
Med sexuell karriär så menade jag när LillyRosee var liten tjej och började med såna aktiviteter och fram till nu. Ditt sexliv alltså. Jag menade inte ditt liv som proffshora. För de flesta av oss så börjar ju den sexuella karriären (i betydelsen sexlivet) långt innan vi börjar sälja. Nåja, du har skrivit att det inte finns nån anledning för dig att knulla utan att ta betalt. Det jag undrade var när du började känna så. Om det alltid har funnits i dig eller om det är nåt som gradvis smygit sig på och att du nu har landat i den känslan.
Vet att vi skulle släppa det men fann det intressant ändå, hur man började.
Och då hänger jag med hur du tänkte. Jag står fortfarande fast vid att just nu finns det ingen anledning att sluta knulla mot betalning när det "går så bra" - det betyder inte att jag inte har ett privat aktivt sexliv heller. Jag har nog alltid varit sexuell av mig och tyckt att det är spännande (redan i tonåren även om min sexuella debut skedde när jag var 17) och började hitta olika SW bloggar som jag följde, innan jag valde att testa. Det var en väldigt lång startsträcka måste jag säga, det var väl något som legat i bakhuvudet men det tog som sagt väldigt lång tid från att jag började kolla upp olika sidor/bloggar seriöst innan jag tog det officiella steget. Jag hade fått kontakt med en man via en sida och av olika anledningar tog det tid innan vi sågs, men vi skrev lite inför. Han var trevlig och schysst (skenet kan ju bedra) så när jag åkte till honom kändes det tryggt på något vis. Jag tror det hade att göra med förtroendet han gav inför, och tack vare den positiva upplevelsen rullade det på.
Krya på dig!
Hoppas du tillfrisknar snabbt.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-16 kl. 10:56.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-16 kl. 10:56.
Så länge "mannen" är generös så njuter man! Toapapper hängandes från röven eller inte. Skönt!