Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Han låg enligt förra sinnesundersökning under begåvningsmedel. Finns även andra undersökningar som visar på en viss överrepresentation hos vänsterhänta när det kommer till pedofili. Men det ska man nog ta med en nypa salt, trots att Robin ses slå in sin pinnkod med vänsterhanden på biltema från fup 2019 😅
Men gud vilken iakttagelseförmåga du har
Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Anledningen till att han får spela playstation är faktiskt inte för att underhålla honom. Förutom en viss stimulans dom måste ha för att överhuvudtaget kunna utredas så ingår faktiskt spel i bedömningsprocessen. Har dom impulskontroll? Klarar dom av att förlora? Osv. Han var väl lite dålig förlorare eller vad stod det?
Oj vad han failade stort där
Citat:
Ursprungligen postat av
hideousstrength
Det som nämns att familjen skulle ha ett juridiskt ombud är inte korrekt. Finns juridiskt ombud är det Robins. Jag vet inte om mamman, men resten av släkten har som jag nämnde tidigare tagit avstånd från Robin sedan länge. Jag tycker synd om dem, svårt att föreställa sig hur det känns att ha ett sådant monster som släkting. Hur lever man med det?
Nej alltså, det var en artikel i en "tidning" som helt uppenbart var fake, AI genererad rakt igenom.
Allt som stod i den stämde in med utredningen mot Tishko som hade styckmördat riktiga Wilma Andersson.
Bilden i bannern var dock på Robin, åklagaren på bilden har inte med Robins fall att göra och bilden på polisbilen var från ett mord på Gotland.
I den stod det Vilmas familjs juridiska ombud m.m.
Jag bemötte alla påståenden i artikeln med egna svar och frågor för att belysa att allt var fake.
Så det är inga som har sagt att Robins familj har det, det var AI artikeln som fick några att tro att det som stod i den var sant.
Mitt inlägg där jag bemöter artikeln: (under
FETADE 3)
(FB) 25-årig kvinna styckmördad, Rönninge, Salem (2025-12-26)
Citat:
Ursprungligen postat av
Sven5678
Funderar på följande
Hur snabbt blir man ren efter direkt avslut med liknande mediciner, verkar märkligt, tar väl väldigt lång tid innan "normal"tillstånd inträder vid nedtrappning och ett direkt avbrott måste ge svåra biverkningar som gör resultatet osäkert vid bedömning. Nu vet jag inte om han tog medicin mot något, troligtvis inte.
Ja därför jag reagerade på det.
Det låter så fel på många punkter.
Begår man ett brott medans man följer sin medicinering borde man ju klassas som "frisk" vid brottet.
Och då borde rimligtvis utredningen göras med samma mediciner i kroppen.
Men om man då inte får sin medicin vid utredningen så borde ju symptomen från sin psykiska sjukdom komma tillbaka så att säga. Och som du säger, diverse biverkningar.
Och då kanske utredningen visar på att det är pga psykisk störning. Fast förövaren var "helt klar i huvudet" vid brottet.