Citat:
Ursprungligen postat av
Andromedatraveller
Rask skriver på Instagram -
"Jag trodde aldrig att jag skulle älska att plugga"
Sitter han med tung kurslitteratur i famnen uppe om nätterna och nöter in data och kunskap för att klara av tunga tentor?
Akademiker-Baronen

Minns ni lika tydligt som jag hur Rask satt och pratade om sitt telefonförsäljarjobb, innan det ens satt igång? Att han äntligen kommer kunna arbeta för det är ingen utmaning att bara ringa till folk, "och han älskar det!". Han sa "och... jag älskar det!"
Ett arbetspass, sedan kom en ny video där han förklarade att Rask lider av telefonfobi, varje gång han pratar med sina vänner eller någon övht i telefon så många "Rask förbereda sig mentalt i flera dagar", före samtalet.
Så... Hur många % av utbildningen slutför han, innan han kommer ut med en video och säger att han inte kan fullfölja utbildningen? Jag tror inte över 40%, och når han över 40% så är det just 41%, endast för att kunna säga att Flashback bara sprider hat och lögner för att Flashback påstod att han bara genomfört 40% av utbildningen "när han klarat bra mycket längre än så". Alla kommentarer som påpekar att han nyss själv sa 41%, alltså typ lika mycket som Flashback sa, dom kommentarerna blir borttagna vid kl 13, fram till ungefär kl 03. Mystiskt det där, vad är det för tidszon i Trosa?