2026-01-15, 22:41
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
TJATSEX!

https://www.bitchute.com/video/M9i1QVOJqtci

Edit: Spyr lite i munnen

Tjatet förtäljer sexet. Det är sen gammalt. Haeh!(försök att i skrift få fram Rasks patenterade äckliga hostskratt)
Citera
2026-01-15, 23:26
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Deras videos retar gallfeber på den arbetslösa äckelbaronen and I love it

Karma is a bitch if u are

För Baronen är all kritik personliga övergrepp. Att någon påpekar hans lögner, hyckleri eller hans våldtäktsfantasier upplevs som ett hot mot den flintskalliga narcissistens självbild.

Trosas sminkade byfåne ringer snuten och anmäler Medvikt för stalking och förtal. Samtidigt sitter fanskapet, video efter video och förtalar andra, med samma självklarhet som han pissar på medvetslösa tjejer på fest.
Citera
2026-01-15, 23:43
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan

Baronen har skapat en fiktiv värld som han inte trivs i längre, jag tror han redan hoppat av sin fyra veckors utbildning redan.

På samma vis som när han skröt om när han sist försökte plugga något för tio år sedan, efter några dagar så slutar kommentarerna komma och det är hans bränsle.

Självklart är det möjligt att äggskallen redan har tröttnat på sin så kallade "utbildning". Baronen har ju aldrig varit känd för att fullfölja något som kräver mer än två dagars koncentration och ett uns självdisciplin.

Just nu sitter BajsBaronen antagligen och gör sig redo att hänga ut Online Academy i någon ny förtals-video om hur de "lurat" Trosas byfåne på 25 000 kronor.
Helt plötsligt skulle dessa pengar använts till att betala Thereses skulder. Skulder som den sminkade koprofagen "lovat att ta hand om" sedan 2022. "Thereses skulder är mina skulder", håll käften Baronjävel, jag hatar dig.
Senast redigerad av Damien- 2026-01-15 kl. 23:53.
Citera
2026-01-15, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Självklart är det möjligt att äggskallen redan har tröttnat på sin så kallade "utbildning". Baronen har ju aldrig varit känd för att fullfölja något som kräver mer än två dagars koncentration och ett uns självdisciplin.

Just nu sitter BajsBaronen antagligen och gör sig redo att hänga ut Online Academy i någon ny förtals-video om hur de "lurat" Trosas byfåne på 25 000 kronor. Helt plötsligt skulle dessa pengar använts till att betala Thereses skulder. Skulder som den sminkade koprofagen "lovat att ta hand om" sedan 2022. "Thereses skulder är mina skulder", håll käften Baronjävel, jag hatar dig.
Vi är många som har förutspått att han kommer kräva tillbaks kursavgiften innan han kommit halvvägs igenom kursplanen. Efter att bror Ludde skrivit ut diplomet såklart.
Citera
2026-01-16, 00:05
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Vi är många som har förutspått att han kommer kräva tillbaks kursavgiften innan han kommit halvvägs igenom kursplanen. Efter att bror Ludde skrivit ut diplomet såklart.

Samma gamla visa igen, Baronen bränner pengar på sig själv, misslyckas kapitalt, och sedan letar syndabockar att förtala på Youtube. För i Baronens värld är det alltid någon annans fel när han slösar pengar på ännu ett luftslott.
Senast redigerad av Damien- 2026-01-16 kl. 00:49.
Citera
2026-01-16, 01:46
Medlem
Sådärja. Prefab har lagt ut på instastory om hur han tänker handskas med Rasken. Lite kryptiskt, han har just vart på besök hos rasks samarbetspartner "we are era" och pratat med dom, och tänker fortsätta till nästa stopp i ämnet. Nog för det vore roligt att se på när han blir konfronterad av någon som ser kriminell och våldsam ut men. Huvudsaken är att nån gör nånting.

https://ibb.co/v6Q2KSXj
Senast redigerad av Greaser 2026-01-16 kl. 01:55.
Citera
2026-01-16, 02:32
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Sådärja. Prefab har lagt ut på instastory om hur han tänker handskas med Rasken. Lite kryptiskt, han har just vart på besök hos rasks samarbetspartner "we are era" och pratat med dom, och tänker fortsätta till nästa stopp i ämnet. Nog för det vore roligt att se på när han blir konfronterad av någon som ser kriminell och våldsam ut men. Huvudsaken är att nån gör nånting.

Är detta något nytt som Prefab har publicerat? Och vad fan menar Baronen med "We Are Era"? Jag är inte så bevandrad med influenser-skit.
Citera
2026-01-16, 02:54
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Citat:

varför skriver Carl Von Lennart Alexander Bladh Rask, A.K.A. fittgrävaren, att han "Blottar sitt liv på YouTube", när han "Blottar sin familjs liv för hela svenska internet"?
Citera
2026-01-16, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Är detta något nytt som Prefab har publicerat? Och vad fan menar Baronen med "We Are Era"? Jag är inte så bevandrad med influenser-skit.
Ja det är publicerat nu. We Are Era är ett företag som tydligen haft samarbete med baronen. Prefab säger när han går därifrån att detta bara var ett första steg. Det tolkar jag som att han har fått företaget att backa från samarbetet och att Prefab ska fortsätta att göra livet surt för aidsbaronen. Vad samarbetet ska ha bestått i vet jag inte, jag kan inte heller någonting om influencer-skit. Jag gottar mig bara åt att någon fuckar med den långsmala.
Citera
2026-01-16, 03:15
Avstängd
180mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andromedatraveller
Rask skriver på Instagram - "Jag trodde aldrig att jag skulle älska att plugga"

Sitter han med tung kurslitteratur i famnen uppe om nätterna och nöter in data och kunskap för att klara av tunga tentor?

Akademiker-Baronen
Minns ni lika tydligt som jag hur Rask satt och pratade om sitt telefonförsäljarjobb, innan det ens satt igång? Att han äntligen kommer kunna arbeta för det är ingen utmaning att bara ringa till folk, "och han älskar det!". Han sa "och... jag älskar det!"

Ett arbetspass, sedan kom en ny video där han förklarade att Rask lider av telefonfobi, varje gång han pratar med sina vänner eller någon övht i telefon så många "Rask förbereda sig mentalt i flera dagar", före samtalet.

Så... Hur många % av utbildningen slutför han, innan han kommer ut med en video och säger att han inte kan fullfölja utbildningen? Jag tror inte över 40%, och når han över 40% så är det just 41%, endast för att kunna säga att Flashback bara sprider hat och lögner för att Flashback påstod att han bara genomfört 40% av utbildningen "när han klarat bra mycket längre än så". Alla kommentarer som påpekar att han nyss själv sa 41%, alltså typ lika mycket som Flashback sa, dom kommentarerna blir borttagna vid kl 13, fram till ungefär kl 03. Mystiskt det där, vad är det för tidszon i Trosa?
Citera
2026-01-16, 07:36
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ja det är publicerat nu. We Are Era är ett företag som tydligen haft samarbete med baronen. Prefab säger när han går därifrån att detta bara var ett första steg. Det tolkar jag som att han har fått företaget att backa från samarbetet och att Prefab ska fortsätta att göra livet surt för aidsbaronen. Vad samarbetet ska ha bestått i vet jag inte, jag kan inte heller någonting om influencer-skit. Jag gottar mig bara åt att någon fuckar med den långsmala.
Rask har inga jävla samarbeten.... säkert något gammalt skojarnätverk från tubecons glansdagar (när rask gick packad och tog fanbilder med barn)
Citera
2026-01-16, 11:13
Medlem
Damien-s avatar
Citat:

Baronen förtjänar allt ont efter år av uthängningar, förtal och rena våldtäktsfantasier presenterade som "sexuell humor". Att Baronen dessutom är en pervers, arbetslös parasit med mytomani som livsstil gör knappast Trosas byfåne mer sympatisk. Jag äcklas av klotmongot.

Det är därför det är så njutbart varje gång någon sätter BajsBaronen på plats. Minsta lilla kritik räcker för att Äggskalle Deluxe ska bli hysterisk, kränkt och panikslagen.

kommer Baronen att polisanmäla Prefab också? Det är ju så det fega aset gör, ring snuten så fort någon ger tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in