2026-01-14, 16:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Prefab har kända kopplingar till BMC. Tror till och med att han kan ha varit medlem, och jag tror inte att kontakten har upphört.

Jag hörde talas om Andreas för några år sedan. Mitt intresse för aktuella kriminalfall gör att jag ibland förkovrar mig i diverse förundersökningar och domar. Vid något tillfälle läste jag i en tråd om någon utpressningshärva i Göteborg som utförts i Bandidos lokal, där länkar till FUP fanns bifogade. När jag läste i förhören så framstod det som att målsäganden var av uppfattningen att de agerade för Prefab-Andreas räkning. Det fanns, vad jag kan dra mig till minnes, däremot inte tillräckligt med bevisning för att binda honom till det.

Prefab är med säkerhet inte en människa man vill hamna på kant med. Han kanske inte själv åker och knackar på hos folk, men han kan se till att någon gör det. Det säger en del om hans ställning.

Vad synd att Rask fattade det.

Eller att Prefab lyckades förmedla det.
Citera
2026-01-14, 16:33
Medlem
vichy6s avatar
En avbön på sociala medier behövs.

Enkelt för Prehab att kräva.

Skitsvårt för Rask att göra.
Citera
2026-01-14, 16:51
Medlem
vichy6s avatar
Rask blev så kåt ”att hata på Julia” att kolla av med husguden Jocke förbiseddes.

Han hade inte koll på att Jocke grillat med Prefab.
Citera
2026-01-14, 17:43
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Prefab har kända kopplingar till BMC. Tror till och med att han kan ha varit medlem, och jag tror inte att kontakten har upphört.

Jag hörde talas om Andreas för några år sedan. Mitt intresse för aktuella kriminalfall gör att jag ibland förkovrar mig i diverse förundersökningar och domar. Vid något tillfälle läste jag i en tråd om någon utpressningshärva i Göteborg som utförts i Bandidos lokal, där länkar till FUP fanns bifogade. När jag läste i förhören så framstod det som att målsäganden var av uppfattningen att de agerade för Prefab-Andreas räkning. Det fanns, vad jag kan dra mig till minnes, däremot inte tillräckligt med bevisning för att binda honom till det.

Prefab är med säkerhet inte en människa man vill hamna på kant med. Han kanske inte själv åker och knackar på hos folk, men han kan se till att någon gör det. Det säger en del om hans ställning.

Då väljer jag att tro på det du säger, men varför hänger han med den blonderade mytomanen Jockiboi?

Baronen gjorde ett misstag och trodde att Prefab var lätt att mobba och lika konflikträdd. I Baronens värld är alla potentiella offer och någon han kan göra sig rolig på för att själv känna sig mindre misslyckad.
Citera
2026-01-14, 18:02
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:

Jag hade inte velat vara ovän med honom.
Citera
2026-01-14, 18:10
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Ja det är samma här. Det som förvånar mig nåt sånt otroligt jävla mycket är hur den jäveln kunnat få så många medelålderns kärringar att följa honom.

Förr eller senare kommer Baronen att göra sig rolig på fel persons bekostnad. Då kommer Baronens hånleende bytas ut mot "jag känner mig hotad", svettig flint och rinnande mascara.

Och självklart ringer Baronen polisen, igen. För inget skriker styrka som att först håna andra och sedan gråtskrika och ringa polisen när någon till slut tröttnar.
Citera
2026-01-14, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Då väljer jag att tro på det du säger, men varför hänger han med den blonderade mytomanen Jockiboi?

Baronen gjorde ett misstag och trodde att Prefab var lätt att mobba och lika konflikträdd. I Baronens värld är alla potentiella offer och någon han kan göra sig rolig på för att själv känna sig mindre misslyckad.

Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Jag hade inte velat vara ovän med honom.

(FB) Brutal Bandidosmedlem försökte pressa offer på 600 000 kr, Göteborg, (2023-01-12)

Denna tråd handlar om det aktuella brottet. Inte purfärskt, men inte för hundra år sedan heller.

Ser att FUP:en och domen är upplagd nyligen. Om någon känner för att skumma igenom den och hitta där Andreas nämns är det bara att hämta via länken i tråden.
Citera
2026-01-14, 19:17
Medlem
Citat:
(FB) Brutal Bandidosmedlem försökte pressa offer på 600 000 kr, Göteborg, (2023-01-12)

Denna tråd handlar om det aktuella brottet. Inte purfärskt, men inte för hundra år sedan heller.

Ser att FUP:en och domen är upplagd nyligen. Om någon känner för att skumma igenom den och hitta där Andreas nämns är det bara att hämta via länken i tråden.

Söker man på namnet andreas i FUPen nämns det inte på så många ställen

''T har arbetat på Prefab i Halmstad tillsammans med en person vid namn
Andreas. Andreas är hörd i utredningen men har inte haft något att säga. Andreas omnämns
i vissa sms som en tidigare ”springpojk” åt presidenten i BMC Halmstad och som en person
som sysslar med utpressning. ''

och

'' L har sagt att han kunde tänka sig att betala halva billånet enligt utslaget och
därför kanske hade en skuld till Mikaela Friberg om 150 000 kr men någon annan skuld fanns
inte. Han skrev till Andreas från Prefab att han kunde tänka sig betala ”100 inget mer” och
avsåg med det den påstådda skulden till M''
Citera
2026-01-14, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klinggren
Söker man på namnet andreas i FUPen nämns det inte på så många ställen

''T har arbetat på Prefab i Halmstad tillsammans med en person vid namn
Andreas. Andreas är hörd i utredningen men har inte haft något att säga. Andreas omnämns
i vissa sms som en tidigare ”springpojk” åt presidenten i BMC Halmstad och som en person
som sysslar med utpressning. ''

och

'' L har sagt att han kunde tänka sig att betala halva billånet enligt utslaget och
därför kanske hade en skuld till Mikaela Friberg om 150 000 kr men någon annan skuld fanns
inte. Han skrev till Andreas från Prefab att han kunde tänka sig betala ”100 inget mer” och
avsåg med det den påstådda skulden till M''

Vilket protokoll har du läst? Skummar huvudprotokollet, och Andreas och hans företag Prefab nämns rikhaltigt.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2026-01-14 kl. 19:47.
Citera
2026-01-14, 19:46
Medlem
RaskPatrasks avatar
Nu står han Instagram utklädd till varmkorv. Vad fan sysslar han med egentligen? Han börjar spåra ur totalt. Stackars barn, de måste skämmas ihjäl.

https://ibb.co/4wBpq8vW
Citera
2026-01-14, 20:12
Medlem
Krakatoas avatar
TJATSEX!

https://www.bitchute.com/video/M9i1QVOJqtci

Edit: Spyr lite i munnen
Senast redigerad av Krakatoa 2026-01-14 kl. 20:31.
Citera
2026-01-14, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
TJATSEX!

https://www.bitchute.com/video/M9i1QVOJqtci

Edit: Spyr lite i munnen
Ny skitvideo på huvudkanalen också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera