2026-01-15, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Jo det är just det de är eftersom jag och några av landets främsta experter har räknat ut sanningen genom att objektivt granska allt material som finns så jo det är fakta, att han skulle vara skyldig till våldtäkt är däremot fantasier och alla som har ett iQ högre än dess skostorlek fattar att killen är oskyldig för det är helt uppenbart

Och vilka är dessa experter?
Citera
2026-01-15, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Du säger det.

Men kan inte visa på ett uns av bevis. Sluta svamla och lägg fram bevis för det du säger. (Dina misogyna fantasier som du upprepar är inte bevis).

Det är inga fantasier det finns ingen annan teori än min som håller hela vägen vilket gör att vi kan slå fast det som sanningen

Teorin att han är skyldig däremot blir krystad och konstruerad och kräver lögner för att inte falla ihop som ett korthus så där kan vi snacka om fantasier
Citera
2026-01-15, 13:58
Medlem
Citat:
Och vilka är dessa experter?

Några av landets främsta experter, men jag hade kunnat räkna ut det själv också, alla med ett iQ högre än sin skostorlek fattar att killen är oskyldig men sen kräver det logiskt tänkande och kunskaper i både psykologi och juridik för att räkna ut exakt hur allt ligger till, kvinnans beteende blir väldigt krystat i teorin att han är skyldig i min teori blir hennes beteende däremot fullt logiskt
Citera
2026-01-15, 14:01
Medlem
Det är tragiskt att se hur vissa greppar efter halmstrån ljuger och vrider på fakta för att kunna fortsätta förtala ett brottsoffer som blivit nerdrogad däckad och sen anklagad för något som omöjligen kan ha hänt han har mina sympatier och kvinnans identitet måste komma fram för detta är knappast sista gången hon gör såhär för att få skadestånd
Citera
2026-01-15, 14:13
Medlem
Citat:
Herr Husvagnsvensson, nu är du där igen, när enkla och relevanta frågor kring dina resonemang ställs väljer du att kalla de som ifrågasätter dig för att vara lögnare, sjuka och diverse andra epitet.

Du undviker också konsekvent att svara på enkla frågor. Du skriver istället långa upprepade haranger, där andemeningen är att påstå att en persson som inte lämnat brottsplatsen innan brottet är ett faktum deltagigt frivilligt.

Gällande det specifika fallet antyder du att ett verbalt och fysiskt tydligt nej saknar betydelse då målsägande lät GM sova över. Du anför att hon "bevisligen deltagit i sexet (våldtäkten) frivilligt". Något som styrker detta har du dock inte påvisat. Så vem är det som far med osanning.

Och nej en enkel fråga är inte en halmgubbe.

Så en sista gång, är det våldtäkt att penetrera någon som sagt nej?

Finns noll bevis för att hon sagt nej inga vittnen inga skador ingen teknisk bevisning noll och intet allt som finns är en krystad anklagelse och hörsägen från vänner som hört samma krystade anklagelse, killen var nerdrogad med stora doser iktorivil han var definitivt inte i skick att våldta någon utan han låg i princip medvetslös på soffan samtidigt som kvinnan planerade hur hon skulle kunna mjölka så mycket pengar som möjligt ifrån honom detta är fakta
Citera
2026-01-15, 14:32
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
Några av landets främsta experter

Namn och uttalanden som styrker detta då?
Citera
2026-01-15, 15:57
Medlem
Citat:
Det är inga fantasier det finns ingen annan teori än min som håller hela vägen vilket gör att vi kan slå fast det som sanningen

Teorin att han är skyldig däremot blir krystad och konstruerad och kräver lögner för att inte falla ihop som ett korthus så där kan vi snacka om fantasier

Bara att dina fantasier inte håller, ens vid generösa tolkningar.
Citera
2026-01-15, 15:59
Medlem
Citat:
Finns noll bevis för att hon sagt nej inga vittnen inga skador ingen teknisk bevisning noll och intet allt som finns är en krystad anklagelse och hörsägen från vänner som hört samma krystade anklagelse, killen var nerdrogad med stora doser iktorivil han var definitivt inte i skick att våldta någon utan han låg i princip medvetslös på soffan samtidigt som kvinnan planerade hur hon skulle kunna mjölka så mycket pengar som möjligt ifrån honom detta är fakta

Vilket bevis finns för att hon inte sagt nej menar du?

Är din "tolkning" att GM ljuger när han vidgår att han uppfattat hennes nej mer trolig? Hur leder du det i bevis?
Citera
2026-01-15, 16:00
Medlem
Citat:
Några av landets främsta experter, men jag hade kunnat räkna ut det själv också, alla med ett iQ högre än sin skostorlek fattar att killen är oskyldig men sen kräver det logiskt tänkande och kunskaper i både psykologi och juridik för att räkna ut exakt hur allt ligger till, kvinnans beteende blir väldigt krystat i teorin att han är skyldig i min teori blir hennes beteende däremot fullt logiskt

Nämn någon av dessa framstående experter då. Fram med stöd för dina påståenden.
Citera
2026-01-15, 17:33
Medlem
Citat:

Nämn någon av dessa framstående experter då. Fram med stöd för dina påståenden.
Citera
2026-01-15, 23:06
Medlem
Citat:
Bara att dina fantasier inte håller, ens vid generösa tolkningar.

Tvärtom de håller hela vägen, tillskillnad från teorin att han är skyldig som blir krystade från början till slut i synnerhet när det gäller tjejens agerande, nej fan detta var noga uttänkt av tjejen droga honom så han inte kan försvara sig mot anklagelserna och få skadestånd hittills har ingen lyckats sticka hål på min teori vilket onekligen tyder på att den stämmer
Citera
2026-01-15, 23:07
Medlem
Citat:
Vilket bevis finns för att hon inte sagt nej menar du?

Är din "tolkning" att GM ljuger när han vidgår att han uppfattat hennes nej mer trolig? Hur leder du det i bevis?

Finns inga bevis för att hon sagt nej det räcker bevisbördan ligger på den som påstår något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in