2026-01-15, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Ja det är samma här. Det som förvånar mig nåt sånt otroligt jävla mycket är hur den jäveln kunnat få så många medelålderns kärringar att följa honom.
Men hur många är det egentligen?
Om han har så många som han säger så borde de flockas kring hans nya kanal, siffrorna "förtäljer" något annat.
Citera
2026-01-15, 10:05
Medlem
Vad tyst det blev kring hur många % av "utbildningen" han har tagit sig igenom.
Var det inte lika roligt som han hade föreställt sig, jobbigt att behöva fullfölja något, "utbildningen" var för svår för honom, kanske lite av allt?
Har han redan gett upp
Citera
2026-01-15, 10:05
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
TJATSEX!

https://www.bitchute.com/video/M9i1QVOJqtci

Edit: Spyr lite i munnen

Baronen har kletat mascara runt ögonen och iklär sig plötsligt rollen som moralens väktare. Den perversa byfånen höjer ett varnande finger och mumlar om att "man bör tänka sig för lite grann" innan man tjatar sig till sex. Man undrar om samma eftertänksamhet infann sig innan Baronen körde upp en trumpinne i röven på sina offer, eller pissade medvetslösa tjejer i ansiktet.
Citera
2026-01-15, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Var det inte lika roligt som han hade föreställt sig, jobbigt att behöva fullfölja något, "utbildningen" var för svår för honom, kanske lite av allt?
Har han redan gett upp
haha, satt precis och tänkte på det. Det verkar ha stannat vid 20%

Jag tror att 20% räckte till för att rättfärdiga pervokanalen och därmed är saken biff, äh ni fattar.
Citera
2026-01-15, 13:39
Medlem
Damien-s avatar
Baronen har nu landat i sin sanna roll, byfånen i Trosa. Vad fan är det för jävla huvudbonad runkbögen har tryckt ner på äggskallen?!

Med överlägset hånflin säger Baronen om Chrippa att "om man konsumerar så måste man ju betala". Orden kommer från Baronen som konsekvent vägrat betala något alls i sitt eget liv.

Moralen gäller tydligen inte Baronen själv, och definitivt inte hans förståndshandikappade fru. Båda sitter med skulder hos Kronofogden, skulder som de dessutom försökte dumpa över på sina cp-följare. "Vill ni göra Therese skuldfri?", äh...ni fattar...
Citera
2026-01-15, 14:24
Medlem
RaskPatrasks avatar
Har får ju knappt några visningar på sin nya kanal. Vilket iofs är förståeligt (vem vill ens kolla på skiten?). Jag tror nog han ger upp snart och fortsätter att veva mot Chrippa och Trobo på huvudkanalen.

Carl Fredrik blir bara mer ich mer desperat. Hans content blir bara sjukare och sjukare. Han verkar gå hur långt som helst för views. Snart kommer han säkert involvera barnen på sin kanal i hopp om att det skall inbringa visningar. Alternativt drar han igång en Onlyfans och tvingar Therese att vara med.
Citera
2026-01-15, 14:45
Medlem
knark-kungens avatar
Är det inte den här veckan han har rättegång?

Han är som en tågolycka man bara måste kolla på.

Ändå en bedrift att han nu kommer få sämre ekonomi efter han fått ärva en halv miljon för något år sedan, nu blir det inge mer donken 4 kvällar i veckan. Sötebrödsdagarna är över
Citera
2026-01-15, 15:06
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Har han redan gett upp

Tur att han aldrig läser här.

https://ibb.co/nqQ80nxX
Citera
2026-01-15, 15:07
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Är det inte den här veckan han har rättegång?

På måndag. Då kommer han stå med mobilen och ChatGPT i högsta hugg för att försvara sig.
- Amen ni har ju köpt en ny diskmaskin för 10k när det finns en för 4k på Elgiganten! Då ska jag inte behöva betala!
Citera
2026-01-15, 15:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
På måndag. Då kommer han stå med mobilen och ChatGPT i högsta hugg för att försvara sig.
- Amen ni har ju köpt en ny diskmaskin för 10k när det finns en för 4k på Elgiganten! Då ska jag inte behöva betala!
Då ser jag fram emot några skrikvideos nästa vecka.

Hoppas han nämner att trobo är i maskopi med lokalpolitikern, han skulle låta som en riktig galning.
Citera
2026-01-15, 15:36
Medlem
Andromedatravellers avatar
Rask skriver på Instagram - "Jag trodde aldrig att jag skulle älska att plugga"

Sitter han med tung kurslitteratur i famnen uppe om nätterna och nöter in data och kunskap för att klara av tunga tentor?

Akademiker-Baronen
Citera
2026-01-15, 17:28
Medlem
RaskPatrasks avatar
Skulle Carl Fredrik klara av att få ett vanligt 9-17 jobb? Ponera att hans kanal blir raderad och att han måste ta ett vanligt kneg för att inte familjen skall hamna på gatan. Skulle någon arbetsgivare ens anställa honom? Hans CV är ju helt tomt de senaste 15 åren. När arbetsgivaren gör en bakgrundskontroll och ser vilken sjuk människa Carl Fredrik så åker hans ansökan i papperskorgen direkt. Finns nog ingen arbetsgivare som vill ta i honom ens med tång.

Försvinner hans kanal så sitter han rejält i skiten. Hur skall han ens hitta en alternativ inkomst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in