2026-01-14, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luthera
Hej,
Är det bara jag som tycker att han bara blir barnsligare hela tiden?
Det är pinsamt jobbigt att se på ibland.

Tack
/Lu
Ååh vilken härligt oskuldsfull kommentar, tack för den.

Allt gott❤️
Citera
2026-01-14, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luthera
Hej,
Är det bara jag som tycker att han bara blir barnsligare hela tiden?
Det är pinsamt jobbigt att se på ibland.

Tack
/Lu
Jag tycker han blir mer och mer patetisk när han måste komma på med saker själv.
Det är alltid så efter att Anjo drar sig undan något
Citera
2026-01-14, 11:07
Medlem
RaskPatrasks avatar
Carl Fredrik har väl fortfarande skulder hos Kronofogden? Varför gör de inte hembesök ich beslagtar hans trumset, datorer och kameror? Han borde få utmätning på lönen från Youtube också? Hur har de ens råd med hyran? Varken Carl Fredrik eller Tessan har väl någon lön att tala om?
Citera
2026-01-14, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 180mg
Prefab visade sig ju dock vara värsta tönten, skrev bara skit på Instagram men han visade sig ju vara lika fjantig som Rask själv. Prefab bevisade sig vara en vekling, han kommer inte våga göra nåt.
Instämmer! Det som gör han ännu mer patetisk är att han hotar Rask men sen inte levererar.
Citera
2026-01-14, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jag TROR att Jockiboi såg till att Prefab inte knäckte Baronens glänsande äggskalle. Den blonderade mytomanen har lismat sig in hos Prefab och gick in som Baronens beskyddare, varför nu någon skulle vilja göra det.
Ja fast om prefab vore så hård som han utger sig för att vara så hade han inte brytt sig om Jocke utan han hade satt rasken på plats ändå
Citera
2026-01-14, 11:18
Avstängd
180mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Ja fast om prefab vore så hård som han utger sig för att vara så hade han inte brytt sig om Jocke utan han hade satt rasken på plats ändå
Jag minns så tydligt hur Prefab satt på internet och skrev att Rask nu begått ett misstag för nu har Rask gett sig på någon som är farlig på riktigt
Citera
2026-01-14, 11:28
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
Carl Fredrik har väl fortfarande skulder hos Kronofogden? Varför gör de inte hembesök ich beslagtar hans trumset, datorer och kameror? Han borde få utmätning på lönen från Youtube också? Hur har de ens råd med hyran? Varken Carl Fredrik eller Tessan har väl någon lön att tala om?
Kronkalle har redan tagit 3000 från honom i december, han ringde dit och bölade och sa att han behövde dom pengarna.

Citat:
Ursprungligen postat av 180mg
Jag minns så tydligt hur Prefab satt på internet och skrev att Rask nu begått ett misstag för nu har Rask gett sig på någon som är farlig på riktigt
Om prefab är farlig ska jag låta vara osagt, han har dock suttit riktigt tid och blev även fritagen under en fångtransport av sina Albanska vänner. Så våldskapital lär han ha.

Han är ingen keyboard warrior som Baronen är som bara vågar ge sig på svagbegåvade människor.
Citera
2026-01-14, 11:36
Medlem
GonerStoners avatar
Det är väl dags att någon visar denna loser vad konsekvenser innebär?
AnalBaronen kan väl kanske göra en liknande video han gjorde mot HoffaKaos.
Citera
2026-01-14, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaskPatrask
Jag vill också att dom beslagtar trumsetet, och slår sönder det i flisor. Det skulle såra honom allra mest. Hit him where it hurts.
Citera
2026-01-14, 11:54
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson

Sant, Prefab verkar vara en töntig jävel med blekta tänder och lismande leende. Men i jämförelse med BajsBaronen så är han som Hells Angels och Bandidos tillsammans. Han fick Trosas byfåne att skita på sig, då äggskallen enbart vågar gå på svagare individer, eller de som redan har alla emot sig.

Glöm inte att Baronen ändrade uppfattning om Julia över en natt, enbart för att Jockiboi blivit vän med subban igen. Äcklet med bandana vänder kappan efter vinden, jag hatar honom.
Citera
2026-01-14, 12:32
Medlem
Citat:
Sant, Prefab verkar vara en töntig jävel med blekta tänder och lismande leende. Men i jämförelse med BajsBaronen så är han som Hells Angels och Bandidos tillsammans. Han fick Trosas byfåne att skita på sig, då äggskallen enbart vågar gå på svagare individer, eller de som redan har alla emot sig.

Glöm inte att Baronen ändrade uppfattning om Julia över en natt, enbart för att Jockiboi blivit vän med subban igen. Äcklet med bandana vänder kappan efter vinden, jag hatar honom.
Ja det är samma här. Det som förvånar mig nåt sånt otroligt jävla mycket är hur den jäveln kunnat få så många medelålderns kärringar att följa honom.
Citera
2026-01-14, 16:27
Medlem
Citat:

Prefab har kända kopplingar till BMC. Tror till och med att han kan ha varit medlem, och jag tror inte att kontakten har upphört.

Jag hörde talas om Andreas för några år sedan. Mitt intresse för aktuella kriminalfall gör att jag ibland förkovrar mig i diverse förundersökningar och domar. Vid något tillfälle läste jag i en tråd om någon utpressningshärva i Göteborg som utförts i Bandidos lokal, där länkar till FUP fanns bifogade. När jag läste i förhören så framstod det som att målsäganden var av uppfattningen att de agerade för Prefab-Andreas räkning. Det fanns, vad jag kan dra mig till minnes, däremot inte tillräckligt med bevisning för att binda honom till det.

Prefab är med säkerhet inte en människa man vill hamna på kant med. Han kanske inte själv åker och knackar på hos folk, men han kan se till att någon gör det. Det säger en del om hans ställning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in