Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Polisen verkar skydda Kajsa? Jag är inte helt säker på att den analysen (som är klar) är helt riktig.
SD har redan sagt att om Katja körde narkotikapåverkad måste hon hoppa av justitieutskottet. Rent politiskt finns väl inget märkligt där och SE är tydliga med det.
Att "privatdetektiven" Kajsa väljer att bryta mot de lagar hon själv bidrar med att skapa i justitieutskottet blir hennes personliga val och problem.
Jag är inte personligen övertygad om att provsvaren inte är klara utan tror att det är "extra" administration när en polis är inblandad och att den tar någon vecka till.
Det är säkert så som du säger.
Det här med extra administration känner man ju till. Och jag kanske är lite paranoid men jag får nästan också känslan av att denna kvinnan skyddas kanske av polisen eller Polismyndigheten.
Annars vet jag egen erfarenhet att det kan ta sjuktigt lång tid med vissa resultat när jag skulle börja på mitt förra arbete så var jag tvungen att åka till sjukhuset och göra så kallat arbetsprov och cyklar på någon cykel och kolla hjärtat.
Testet och färdigt redan samma dag och en läkare hade tittat och allting var klart och färdigt men det skulle ändå ta sex veckor för sjukhuset att skicka det till min arbetsgivare som var ungefär sex mil därifrån.
Detta var så kallad administration och jag blev så jäkla förbannad så jag körde personligen inte sjukhuset och hämtade kuvert och brevet med mitt resultat och körde sedan hem och lämnade i handen på min arbetsgivare.
Läkaren på den aktuella mottagningen han svarade med så här gör man inte det här är inte brukligt.
Och jag svarar att jag behöver resultatet så fort som möjligt så jag kan börja mitt nya arbete
Det var endast byråkrati och administrativa problem. Man kunde inte ens skylla posten för problemet.
Det här är någonting som är ett systemfel i Sverige att det administrativa ska ta sådan fruktansvärt lång tid.
Kajsa för jag hoppas dock har fullt ångest pådrag ändå trots de förhalar resultatet.
Men nu är vi så många i landet som väntar på svaret att jag inte tror labb råttorna vågar och kan dra ut på det hur länge som helst.
Men men man vet ju aldrig