2026-01-02, 12:22
Medlem
S1G1N4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Nej, jag förklarade varför man menar att vissa människor inte ska benämnas med namn.

Sen skrev jag att du inte kommer att vilja ta till dig det jag skriver, utan värja dig för det. Vilket jag förstås fick rätt i.

Så du är indoktrinerad i dina åsikter och vill inte bilda dig och förstå någonting utanför det. Om andra använder ordet neger, är det inte något samhället bestämt, samhället kan inte ens bestämma vad orden betyder, dumskalle, att det skulle vara nedvärderande. För om du tänker efter, vet du själv vad en neger är, när du hör ordet. Eller hur? Du vet vilka ordet avser, alltså vet du själv vad ordet betyder, egentligen

Tvärtom har man stigmatiserat negrer. Det är något som en PK-elit bara påstår, för att kunna kalla andra rasister när de benämner folk med deras namn och tror att de bara genom det, är bättre än andra. Självförhärligande.

Du har förstås noll kritik av det jag säger eller några argument mot det.
Så du är nog en obildbar idiot som inte vill ta till dig annan kunskap än du är upplärd med och utvecklas som människa. Men det jag säger, är förstås helt korrekt, oavsett vad du anser.

Fem stycken måste väl kännas som något enormt för dig att läsa igenom.

Du bevisar min poäng. Lycka till.
Citera
2026-01-02, 12:33
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S1G1N4
Du bevisar min poäng. Lycka till.
Nej, du hade ingen poäng. Du vill inte diskutera något jag sagt. Det enda du vill, är att försöka bekräfta dina egna fördomar om andra. Det är det enda du visar. Som sagt, du kan inte visa att jag har fel. Du värjer dig bara. Du vill inte diskutera det. Kanske till och med är rädd för det jag säger.
Citera
2026-01-02, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Inte om det sker helt random men nu är Europas majoritetsbefolkning vit och nu godhetssignalerar många företag för att samla godhetspoäng och placerar hbtqi+ och utomeuropeer i sin reklam för att sända ut vad GODA vi är.

Förstår du skillnaden?

Tror inte att det finns många rasister i Europa men de flesta i Europa vill att Europa ska förbli Europa och inte bli som ett shithole country.

Går ju dock åt de mörkare hållet så de är väl bara en förberedning inför framtiden.
Citera
2026-01-09, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Varför gjorde alla affärer det då i all evighet innan.

Gjorde vad i all evighet innan?
Citera
2026-01-14, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Ja, det är jävligt störigt hur allt ska vara så pk hela tiden och man ska trycka in svarta överallt trots att svenska folket har vit hudfärg.

Citat:
Ursprungligen postat av 6jrgt5hhjfdddd
Var femte japansk reklam visar inte ett par där mannen är neger och kvinnan japansk.

Svensk reklam förlorar på att pusha sin multi-kulti-agenda genom reklamen.
När jag ser att dom försöker sälja in arab-äktenskap eller få oss att försökta acceptera att åldrings-våldtäktsmän flyttar hit genom reklamen, istället för till synes parfyrmen eller vad det än må vara som det ska verka att dom gör reklam för, så bläddrar jag vidare. Redan äcklad av produkten dom försöker sälja.

Ismamist mot ipods, yey

number of the beast
"ska inte gå att köpa eller sälja nånting utan den"

Är det reklamen dom menar?
acceptera att mormor får suga terrorist-balle på ålderdomshemmet för att få veta att det finns en ny tvättmaskin på marknaden?marknaden?askin på marknaden?
Senast redigerad av Emoist 2026-01-14 kl. 07:18.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in